abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42089134
Er kwam in de jaren80, (begin 90) een serie dacht ik op veronica, met die man die in de metrobuizen leefde, hij had een leeuwenkop en heette Vincent, hij streed tegen het kwaad, in Newyork??
Deze serie vond ik zo goed, ben de naam helemaal kwijt.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 24 september 2006 @ 11:44:11 #102
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_42089216
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:38 schreef Dandilion het volgende:
Er kwam in de jaren80, (begin 90) een serie dacht ik op veronica, met die man die in de metrobuizen leefde, hij had een leeuwenkop en heette Vincent, hij streed tegen het kwaad, in Newyork??
Deze serie vond ik zo goed, ben de naam helemaal kwijt.
Beauty and the Beast
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_42089317
jaahh dat is em!!! dank je wel
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_42096765
Ik kan me een film herrineren die ik ooit gezien heb maar waarvan ik de naam niet weet:

ik weet nog dat het afspeelt in het verleden toen iedereen nog met z'n zwaardje e.d. rondliep
Een man die zat opgesloten in een gevangenis en zijn buurgevangene was een oude man die een tunnel aan het graven is om te ontsnappen. Deze jongen helpt de man erbij maar uiteindelijk als ze heel ver zijn met die tunnel graven dan stort die in en overlijdt die oude man. De bewakers wikkelen hem in een doek om hem te dumpen maar als ze even niet opletten haalt de jongen de man uit de doek en gaat er zelf in liggen om probereb te ontsnappen. Dit lukt, de mannen gooien hem van een ravijn in de zee met een zware ketting om hem heen zodat ie zinkt maar de jongen weet vlak voor dat hij van het rafijn wordt afgegooit de sleutel van deze ketting mee te pakken. eenmaal in het water probeert hij zichzelf los te maken onder water en dat lukt.

verder weet ik niet echt meer hoe die gaat.... alleen dat hij de kant aankomt ofzo waarbij hij piraten tegenkomt ofzo..

weet iemand waar ik het over heb en wat de naam van de deze film is ?

alvast bedankt
  † In Memoriam † zondag 24 september 2006 @ 19:44:25 #105
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_42097257
Is dat niet The Count of Monte Cristo? En dan één van de versies...
Sheridana +1
pi_42099824
Jep dat is hem
Bedankt
pi_42110035
Tv serie, zon 10 (?) jaar geleden op tv geweest. Ging over een jongentje dat in coma lag en toen in een of andere droom wereld terecht was gekomen met z'n vrienden ofzo? beetje korte omschrijving maar dit is alles wat ik er nog van weet...
  maandag 25 september 2006 @ 13:00:02 #108
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_42110216
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:51 schreef Janteh het volgende:
Tv serie, zon 10 (?) jaar geleden op tv geweest. Ging over een jongentje dat in coma lag en toen in een of andere droom wereld terecht was gekomen met z'n vrienden ofzo? beetje korte omschrijving maar dit is alles wat ik er nog van weet...
The Odyssey?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Odyssey_(TV_show)
pi_42110729
quote:
ja dat is hem, bedankt
  maandag 25 september 2006 @ 22:30:02 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42125494
Help!
Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik ben een stuk aan het schrijven en zoek een naam van een film waarin advocaten/rechters/de rechtbank/een zaak een rol spelen. Ik wil namelijk vertellen dat veel studenten rechten gaan studeren omdat ze (gechargeerd) ... zo'n gave film vonden. En op de puntjes moet dan de titel komen van een bekende film die kinderen van nu 17 jaar hebben gezien (dus niet ouder dan een jaar of drie).

Wie weet zo'n soort film?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42125899
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Help!
Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik ben een stuk aan het schrijven en zoek een naam van een film waarin advocaten/rechters/de rechtbank/een zaak een rol spelen. Ik wil namelijk vertellen dat veel studenten rechten gaan studeren omdat ze (gechargeerd) ... zo'n gave film vonden. En op de puntjes moet dan de titel komen van een bekende film die kinderen van nu 17 jaar hebben gezien (dus niet ouder dan een jaar of drie).

Erin Brokovich

maar die film heeft een iets andere doelgroep, denk ik.

Er is toch ook recent een Nederlandse advocatenserie geweest? Met Daphne Bunskoek en Sinterklaas [edit *] in de hoofdrol, meen ik. Weet niet meer hoe die serie heet. Misschien kun je dat invullen?

edit* Natuurlijk niet Sinterklaas, maar die meneer die weleens hulpklaas speelt enzo )
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 22:41:22 #112
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_42125997
Matlock!

De enige erg recente film die daar aan voldoet (en die ik kan bedenken) is North Country, maar ik betwijfel of er nu zoveel 17-jarigen zijn die deze film kennen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 22:48:03 #113
18653 crew  D.
pi_42126287
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef Reese het volgende:

edit* Natuurlijk niet Sinterklaas, maar die meneer die weleens hulpklaas speelt enzo )
Bram van der Vlugt is geen hulpklaas, maar al jaren dé sint
pi_42126748
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Bram van der Vlugt is geen hulpklaas, maar al jaren dé sint
Ehm..... wat suggereer je nou? Mijn tere kinderzieltje!
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:01:19 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42126793
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef Reese het volgende:

[..]

Erin Brokovich

maar die film heeft een iets andere doelgroep, denk ik.

Er is toch ook recent een Nederlandse advocatenserie geweest? Met Daphne Bunskoek en Sinterklaas [edit *] in de hoofdrol, meen ik. Weet niet meer hoe die serie heet. Misschien kun je dat invullen?

Jep, maar ik zoek nu specifiek een speelfilm. Ik heb Pleidooi al als voorbeeld van een TV-serie gebruikt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 september 2006 @ 23:04:36 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42126959
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matlock!

De enige erg recente film die daar aan voldoet (en die ik kan bedenken) is North Country, maar ik betwijfel of er nu zoveel 17-jarigen zijn die deze film kennen.
Matlock

We worden oud SoK

Is er dan, als er geen film te bedenken is, niet een Amerikaanse comedy waarin iemand een advocaat speelt of zo? Dan heb ik in elk geval een nederlandse dramaserie én een Amerikaanse comedy.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42127071
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jep, maar ik zoek nu specifiek een speelfilm. Ik heb Pleidooi al als voorbeeld van een TV-serie gebruikt.
Ben bang dat 17-jarigen Pleidooi niet kennen, Dude. Volgens mij is dat al minimaal tien jaar geleden uitgezonden. Ik pleit ( ) daarom ook voor een herhaling van die serie. Films kan ik je helaas niet aan helpen. Ik kijk echt nooit en ik werk ook niet meer in een bioscoop, dus ben niet meer zo op de hoogte.

Maar volgens mij had iemand anders al een suggestie gedaan, toch? Kende de titel niet, maar dat zegt niets
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:07:43 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42127124
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef Reese het volgende:

[..]

Ben bang dat 17-jarigen Pleidooi niet kennen, Dude. Volgens mij is dat al minimaal tien jaar geleden uitgezonden. Ik pleit (:')) daarom ook voor een herhaling van die serie. Films kan ik je helaas niet aan helpen. Ik kijk echt nooit en ik werk ook niet meer in een bioscoop, dus ben niet meer zo op de hoogte.

Maar volgens mij had iemand anders al een suggestie gedaan, toch? Kende de titel niet, maar dat zegt niets
Je hebt gelijk.
Puntje puntje en De Boer Advocaten zal ik dan gebruiken (zal zo even de goede titel opzoeken).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42127246
Oh, nog een aanvulling: Is Will van Will & Grace geen advocaat? Maar volgens mij speelt dat niet echt een rol in de serie.

De serie heet trouwens Keyzer en de BoerAdvocaten en Pleidooi is in januari 1993 voor het eerst uitgezonden .
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:12:42 #120
67640 SaintOfKillers
pi_42127351
Ging Ally McBeal niet over advocaten? Zo af en toe?

En Judge Judy .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_42127637
Ja, of Sex Court!!!

waarom wéét ik dit?
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:19:47 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42127646
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef Reese het volgende:
Oh, nog een aanvulling: Is Will van Will & Grace geen advocaat? Maar volgens mij speelt dat niet echt een rol in de serie.

De serie heet trouwens Keyzer en de BoerAdvocaten en Pleidooi is in januari 1993 voor het eerst uitgezonden .
Dank je Reese
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 september 2006 @ 23:21:00 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42127699
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ging Ally McBeal niet over advocaten? Zo af en toe?

En Judge Judy .
Ik kwam ook op Judge Judy

En op de Rijdende Rechter

Ally McBeal is een goede ook

Jullie helpen me hartstikke goed
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:10:38 #124
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_42129430
quote:
Help!

A Few Good Men. Een oudere film dan je betoogt, maar zo'n sterrenvehikel dat het vast een aantal zeventienjarigen heeft bereikt.

Slotje.

Of wacht. Ehm. Dit is een topic voor iedereen. Laat maar open dan.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:23:59 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42129785
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

A Few Good Men. Een oudere film dan je betoogt, maar zo'n sterrenvehikel dat het vast een aantal zeventienjarigen heeft bereikt.

Slotje.

Of wacht. Ehm. Dit is een topic voor iedereen. Laat maar open dan.
Ik ga er morgen nog eens over nadenken of ik A Few Good Man meeneem in mijn Pullitzer Price article. Zo ja, dan zal ik je bedanken in de speech en het prijzengeld met je delen

Ik denk echter dat ik het bij Ally McBeal houd

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 26-09-2006 01:14:23 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42133355
quote:
Help!

Legally Blonde natuurlijk
No Dukes of Hazzard in the classroom
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 08:25:20 #127
18653 crew  D.
pi_42133441
en Liar Liar
pi_42134538
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
* Reese is ook zó bescheiden

Legally Blonde natuurlijk met Reese Witherspoon!!!

Eeuwig vijfentwintig
pi_42134739
quote:
Help!

Films :
*alle verfilmingen van de boeken van John grisham en dat zijn er ondertussen wel wat (a time to a kill, the client, pelican brief,...)
*devil's advocate (zal iedereen wel kennen)

Series:
* the guardian
* the practice
And then you realize that the light at the end of the tunnel is just a freight train comin' your way...
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:37:56 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42139822
The Practice!
En gaat Jag ook niet over advocaten? Ik zie die serie soms wel eens voorbij komen

En wat films betreft zou ik idd ook denken aan het hele Grisham gebeuren.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:39:10 #131
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42139864
Elke dag Law & Order
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:42:35 #132
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42139956
Dit is het zo ongeveer geworden:
quote:
Veel Rechtenstudenten in spé weten niet zo goed waar ze aan beginnen. Ze vonden Ally McBeal zo’n gave tv-serie en tja, dat was ‘iets’ met advocaten. Of ze raakten geïntrigeerd het mediaspektakel dat de zaak tegen Michael Jackson was en dus ‘trok het wel’, dat Rechten studeren.
Dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:44:50 #133
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42140010
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]

Niet voordat ik gezegd heb dat je een woord vergeten bent
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:45:22 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42140025
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Niet voordat ik gezegd heb dat je een woord vergeten bent
Shoot

Ik zie het al
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42140494
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]

Wat een gekke zinnen, Dude . Jij schrijft doorgaans veel beter en leesbaarder.
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:08:44 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42140601
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:04 schreef Reese het volgende:

[..]

Wat een gekke zinnen, Dude . Jij schrijft doorgaans veel beter en leesbaarder.
Ik tik het nu even snel op. Zoiets wordt het, met die titels erin dus
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42140737
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik tik het nu even snel op. Zoiets wordt het, met die titels erin dus
oooooooh, okay . Maakte me al zorgen om je

Wel slim inderdaad om er ook nog een échte zaak bij te pakken, zodat het niet lijkt of toekomstige studenten hun studiekeuze uitsluitend op films en sitcoms baseren
Eeuwig vijfentwintig
pi_42143363
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef Reese het volgende:

Wel slim inderdaad om er ook nog een échte zaak bij te pakken, zodat het niet lijkt of toekomstige studenten hun studiekeuze uitsluitend op films en sitcoms baseren
Inderdaad,

ik zou ook niets zeggen over het feit dat het internationaal strafhof in jullie land ligt, en dat daar toch al een aantal foute mensen werden berecht. of idd een grote rechtzaak uit eigen land.

maar jouw speech was ook goed hoor TS
And then you realize that the light at the end of the tunnel is just a freight train comin' your way...
pi_42162893
Ik zoek de titel van een film die een tijd terug op RTL4 was. Het was een woensdagavond waargebeurd verhaal film over een meisje dat lastig word gevallen via een chatbox waarna de moeder actie onderneemt! Ik zoek dit voor een vriendin in het onderwijs die dit in een les wilt gebruiken!
pi_42163364
Ik heb even voor je gekeken en volgens mij is het Defending Our Kids: The Julie Posey Story
Kijk even op www.imdb.com voor de samenvatting..
Hoe heet het plastic stukje aan het einde van een veter?
pi_42164049
Dankje, nu nog een plek zien te vinden waar die te krijgen is!
pi_42165219
Ik heb even voor je gekeken maar er is niet aan te komen..op video en dvd niet..
  woensdag 27 september 2006 @ 11:56:16 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42165457
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijd terug op RTL4 was. Het was een woensdagavond waargebeurd verhaal film over een meisje dat lastig word gevallen via een chatbox waarna de moeder actie onderneemt! Ik zoek dit voor een vriendin in het onderwijs die dit in een les wilt gebruiken!

O en laat haar anders RTL4 even bellen. Voor onderwijsdoeleinden willen ze nog wel eens een kopietje maken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42171708
Goede tip, ik zal direct ook even een opfrisles Nederlands vragen aan haar
pi_42195447
Ben op zoek naar de naam van een Thriller uit de jaren '50/ '60...

Het begint met een man die een auto-ongeluk krijgt en in het ziekenhuis beland.
Z'n geheugen is verdwenen maar beetje bij beetje komt dit weer terug.
Wat mij nog bijstaat is dat je op een gegeven moment een 'Flashback' ziet waarin hij in een ommuurde tuin beland waar ie niet uit kan komen omdat als ie over de muur klimt hij weer in diezelfde tuin belandt...

Zelf heb ik eind jaren 60 begin jaren 70 deze film een aantal malen op TV gezien en bleef het een erg fijne film vinden.
Maar nu de titel...
Iemand een idee?
pi_42195532
enig idee van een acteur of actrice die je je kan herinneren?
pi_42195590
misschien deze?

The Crooked Way
pi_42195664
The Constant Husband ?
pi_42195765
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef google-queen het volgende:
misschien deze?

The Crooked Way
Nee, want ik mis het auto-ongeluk waardoor ie in het ziekenhuis belandt.

En acteurs/ actrices?
Weet wel dat er ook een vrouw in de film zit die 'm gaat helpen (tenminste, dat is wat ik me er nog van kan herinneren...(ik zal toch geen geheugenverlies hebben!?)
pi_42195805
in the constant husband wordt ie overvallen door iemand die hij een lift geeft???
pi_42195998

Wat mij nog bijstaat is dat je op een gegeven moment een 'Flashback' ziet waarin hij in een ommuurde tuin beland waar ie niet uit kan komen omdat als ie over de muur klimt hij weer in diezelfde tuin belandt...

Zelf heb ik eind jaren 60 begin jaren 70 deze film een aantal malen op TV gezien en bleef het een erg fijne film vinden.
Maar nu de titel...
Iemand een idee?
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef google-queen het volgende:
in the constant husband wordt ie overvallen door iemand die hij een lift geeft???
Wat ik lees op Imdb is dit niet de film die ik bedoel.

Volgens mij mag ie in de film die ik bedoel, z'n geheugen ook niet terugkrijgen. (Dat auto-ongeluk in het begin is dan ook een aanslag)

[ Bericht 19% gewijzigd door Braamhaar op 28-09-2006 12:29:43 ]
pi_42197365
hey de jongens die me hebben geholpen bij het vinden van : sometimes they comeback,

Onwijs bedankt!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 september 2006 @ 21:50:02 #153
862 Arcee
Look closer
pi_42243620
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijd terug op RTL4 was. Het was een woensdagavond waargebeurd verhaal film over een meisje dat lastig wordt gevallen via een chatbox waarna de moeder actie onderneemt! Ik zoek dit voor een vriendin in het onderwijs die dit in een les wilt gebruiken!
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Zet dan ook gelijk een t achter word.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42261868
Heb jaren geleden een film op TV of video gezien, en het verhaal was als volgt:

Een man of vrouw werkt al jaren bij hetzelfde bedrijf. Dan op een dag slaat de bliksem in zijn huis en er gebeurt iets heel vaags: iedere dag begint weer opnieuw, precies hetzelfde. Om 5 voor 12 slaat de klok en dan begint de zelfde dag weer opnieuw. De man (of vrouw) komt dus op de zaak en de eerste dag heeft hij niks in de gaten dat alles hetzelfde is; totdat dingen hem gaan opvallen: iemand valt van zn stoel (iedere dag weer) enz.

Uiteindelijk heeft hij het door dat hij de enige is die bemerkt dat de dag steeds herhaald word en probeert dit te doorbreken.

Volgens mij heette de film iets van 5 past twelve of 5 before twelve maar ik weet de exacte titel dus niet Wie kan me helpen?
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:23:23 #155
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_42262063
Het lijkt op Groundhog Day
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:27:48 #156
67640 SaintOfKillers
pi_42262165
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2006 @ 18:34:31 #157
862 Arcee
Look closer
pi_42262322
Klinkt interessant.

Maar hoe zou je daar aan moeten komen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42262822
Klopt, dat is de film
Ga hem gelijk weer eens kijken, kan me herinneren dat ik het echt een hele leuke film vond.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:28:36 #159
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_42266426
Hey, ik zoek een film die ik een jaar of 12 terug een keer heb gezien. Ik kan me er alleen niet meer zo veel van herinneren.

Het is een fantasy film. In het begin zie je een soort kermisstoet door de hooglanden rijden en ze blijken op de vlucht voor weet ik veel, bandieten ofzo. Er worden pijlen geschoten.
Tussendoor kan ik me herinneren dat een tweeling acrobatenkoppel (broers) worden ophangen, maar dat ze zulke sterke nekspieren hebben dat ze het touw kapot kunnen persen.

Tja da's eigenlijk alles, lekker vaag. Weet iemand de titel
Happiness is a warm gun
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:18:54 #160
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42267572
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef Amos het volgende:
Hey, ik zoek een film die ik een jaar of 12 terug een keer heb gezien. Ik kan me er alleen niet meer zo veel van herinneren.

Het is een fantasy film. In het begin zie je een soort kermisstoet door de hooglanden rijden en ze blijken op de vlucht voor weet ik veel, bandieten ofzo. Er worden pijlen geschoten.
Tussendoor kan ik me herinneren dat een tweeling acrobatenkoppel (broers) worden ophangen, maar dat ze zulke sterke nekspieren hebben dat ze het touw kapot kunnen persen.

Tja da's eigenlijk alles, lekker vaag. Weet iemand de titel
The Barbarians
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:34:27 #161
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_42276553
cheers man.
Een 3.6, hehe. Ik was nog jong dus was alles vast mooi
Happiness is a warm gun
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:47:57 #162
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42313753
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef Braamhaar het volgende:

Maar nu de titel...
Iemand een idee?
[..]

Wat ik lees op Imdb is dit niet de film die ik bedoel.

Volgens mij mag ie in de film die ik bedoel, z'n geheugen ook niet terugkrijgen. (Dat auto-ongeluk in het begin is dan ook een aanslag)
Klinkt als Mirage
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:44:28 #163
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_42318302
Ik ben op zoek naar een Franse art film die een jaar of zo geleden op tv was.
Over een protest meisje dat een art duder tegenkwam en die samen gingen zijn...
maar hij was eigenlijk alleen maar haar test object voor het vormen van een menselijk brain... als art

Hm ik weet hoe wazig dit klinkt ik snap er zelf eigenlijk ook niks van... heb de film ook niet zelf gezien dit is de omschrijving die ik ervan kreeg.

Ohw ja en de volgende quote zit erin (maar dan uiteraard in het Frans):

For destiny is close at hand. Silence, for I need not hear annoying non-believers.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_42318682
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Klinkt als Mirage
Komt in de buurt maar mis wel de carcrash en het ziekenhuis waar ie ontwaakt...
pi_42320105
Ik zoek een film, volgens mij een australische. Het enige wat ik er nog van weet dat het gaat over een kunstenaar die dan een vrouw in huis heeft en haar laat dansen en striptease doen op opera muziek. Hij maakt beelden en in de tuin staan allerlei beelden. Aan het einde staat er een nieuw beeld en blijkt dat hij mensen levend ingiet met koper zodat het nieuwe beelden zijn. Het klinkt niet heel duidelijk en logisch zo, maar ik hoop toch dat iemand me kan helpen!?
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:49:31 #166
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42321902
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:00 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Komt in de buurt maar mis wel de carcrash en het ziekenhuis waar ie ontwaakt...
Hm.. Seconds lijkt er ook een beetje op, maar dat lijkt me een long shot.
pi_42325120
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hm.. Seconds lijkt er ook een beetje op, maar dat lijkt me een long shot.
Die is 't ook niet, wat me van de film die ik bedoel ook nog bijstaat is een scene in een ommuurde tuin waaruit ie denkt te kunnen ontsnappen door over de muur te klimmen maar hierdoor belandt ie weer in diezelfde tuin...
Bovenstaand gegeven, het auto-ongeluk aan het begin van de film, het ontwaken in 't ziekenhuis, zijn geheugenverlies,wat naarmate de film vordert weer beetje bij beetje terugkomt
Voor mij toendertijd een briljante psygologische thriller, raar dat ik de titel niet meer terug kan vinden.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:15:09 #168
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42330570
Je bent een lastige klant .

Het komt me bekend voor wat je schrijft, maar ik had zelf echt het idee dat het Mirage was. Ik zou het verder niet zo snel weten.
pi_42341889
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:15 schreef Posdnous het volgende:
Je bent een lastige klant .

Het komt me bekend voor wat je schrijft, maar ik had zelf echt het idee dat het Mirage was. Ik zou het verder niet zo snel weten.
Ja, sorry, ik word er zelf ook niet goed van!
Probeerde bij Imdb de uitgebreide zoekmogelijkheden maar dan moet je je registreren en dan gaan ze je weer spammen door maar te blijven zeuren dat je vooral een abonnement moet nemen, vandaar dat ik het hier maar 's neergeplant heb.
pi_42370813
ff onderbreken,

De titel ligt op mijn puntje van mijn tong,
De film uit 2006 gaat over 10 vrienden in een huis die een game spelen, door die game worden ze 1 voor 1 vermoord.

Iemand die de titel kent?
  Donald Duck held woensdag 4 oktober 2006 @ 21:41:17 #171
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42370974
Jumanji?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:10:58 #172
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42372091
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Spaarzegel het volgende:
ff onderbreken,

De titel ligt op mijn puntje van mijn tong,
De film uit 2006 gaat over 10 vrienden in een huis die een game spelen, door die game worden ze 1 voor 1 vermoord.

Iemand die de titel kent?
Stay Alive?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_42373546
ik zag net een banner op tv.com van een serie die zich in de griekse / romeinse oudheid afspeeld (denk ik), met als tagline: witness, the beginning of the end ofzo. iemand enig idee welke serie dat is? ik heb al een tijdje rond gehangen, maar 'm niet weer gezien.
pi_42379706
Ik zoek de naam van deze film:

Het gaat over een meisje met een vloek. Ze moest doen wat ze gezegd werd en kon geen dingen weigeren. Volgens mij was ze een prinses. Dan krijgt ze twee stiefzussen die alles van haar afnemen omdat ze er achterkomen en het misbruiken. Ten einde raad gaat ze op zoek naar de heks die haar vervloekt heeft. Onderweg beleeft ze allerlei avonturen en komt ze een prins tegen. Soort sprookje dus met reuzen en kabouters en dergelijke...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:52:23 #175
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_42385592
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:41 schreef boneyard het volgende:
ik zag net een banner op tv.com van een serie die zich in de griekse / romeinse oudheid afspeeld (denk ik), met als tagline: witness, the beginning of the end ofzo. iemand enig idee welke serie dat is? ik heb al een tijdje rond gehangen, maar 'm niet weer gezien.
Rome?
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_42398605
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

Stay Alive?
Yep, bedankt!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 07:42:46 #177
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_42413626
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef Braamhaar het volgende:
Miscchien deze?

http://www.imdb.com/title/tt0047190/
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
pi_42439839
ik zoek de titel van een western film. Ik denk dat ik deze of eind jaren 80 op begin 90 een keer op de televisie gezien heb. Mogelijk dat het een draak van een film is als ik hem nu weer zie, maar destijds vond ik hem heel leuk.

Het is iets met een posse en nee, het is niet Posse van Mario van Peebles
Een sherrif uit een stadje sluit zich aan bij een stel outlaws zover ik me kan herinneren en dat is ook wel het enige wat ik me er van herinner

Iemand ?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:39:04 #179
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_42440810
ik zoek de titel van een film met chuck norris als ik het goed heb.
hij heeft een prototype pantservoertuig dat radiografisch bestuurd word en op het einde moet hij afrekenen met iemand in een soort magazijn/ tent met houten kratten waarbij die auto erg handig is.

ik dacht eerst dat het delta force was maar dat is het dus niet...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:26:29 #180
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_42548999
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:08 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zoek de naam van deze film:

Het gaat over een meisje met een vloek. Ze moest doen wat ze gezegd werd en kon geen dingen weigeren. Volgens mij was ze een prinses. Dan krijgt ze twee stiefzussen die alles van haar afnemen omdat ze er achterkomen en het misbruiken. Ten einde raad gaat ze op zoek naar de heks die haar vervloekt heeft. Onderweg beleeft ze allerlei avonturen en komt ze een prins tegen. Soort sprookje dus met reuzen en kabouters en dergelijke...
http://www.imdb.com/title/tt0327679/
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_42552281
quote:
Ja, dat is hem! Thanx
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_42575017
hey mensen..

hoe heet ook alweer de film waarbij een man de erfenis van zn overleden familielid pas kijgt als hij 10 mensen waarmee hij een relatie heeft gehad over heeft kunnen halen om hem te vergeven voor zijn streken... en dat op het eind blijkt dat hij geen erfenis krijgt..

alvast bedankt,
Seifer
pi_42575304
Ik zoek een film die echt jaren geleden (ik was denk 9 ofzo) een onwijze indruk heeft gemaakt op mij, en daarom zou ik hem graag nog een keer willen zien, ik weet dus alleen de titel niet.

Het speelt zich af in de jaren 30 in het zuiden van amerika. Er wordt dan een meisje verkracht en vermoord volgens mij en dan krijgt een jong zwart jongetje van een jaar of 12 daar de schuld van, terwijl hij dat helemaal niet gedaan kan hebben. Dat is echt nog het enige wat ik weet. Iemand enig idee???
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_42579391
Bij Masters of Hardcore in Dortmund ( really dont ask ) hadden ze verschillende stukjes uit films in de VJ-set zitten ( ik meende wat hellraiser en wat hostel te zien )

Nu ben ik op zoek naar de films waar deze stukjes uitkwamen

check ook deze intro: http://download.mohradio.com/moh07102006/content/flash.html
  zondag 15 oktober 2006 @ 02:47:55 #185
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_42689136
op aanraden van static post ook hier maar gezet maar vind nog niet dat ie hier moet aangezien et niet over de topictitel gaat...mja
OP: Hoe heet deze acteur/comediant ook alweer?

ik ben dus op zoek naar de naam van deze gast sinds k een stand-up comedy stukje van em hoorde op de radio
Hij heeft in een aantal films gespeeld, in ieder geval een van de Nerds en 1vd Hot Shots

van wat k me herinner was ie beetje klein en gezet en is zeer goed met stemmetjes
als zijn 'eigen' stem in films doet ie zo'n heel zeurderig hoog stemmetje

iig deze gast is super grappig en als k wat van em wil vinden heb k een naam nodig, met IMDB en google kom k er maar niet uit

weet iemand hoe hij heet ajb??
thx
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_42689734

Curtis armstrong??
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:21:51 #187
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_42695505
mag ik hier ook vragen voor een liedje uit een film?
Weet iemand welk liedje ze tijdens de aftiteling draaien bij SL8N8?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:14:55 #188
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_42731634
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef Seifer het volgende:
hey mensen..

hoe heet ook alweer de film waarbij een man de erfenis van zn overleden familielid pas kijgt als hij 10 mensen waarmee hij een relatie heeft gehad over heeft kunnen halen om hem te vergeven voor zijn streken... en dat op het eind blijkt dat hij geen erfenis krijgt..

alvast bedankt,
Seifer
was vorige week nog op tv Bad Boy
pi_42736591
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef outcast_within het volgende:
gevangenis film
met een trap
degene die hoog staan staan hoog op de rang orde.

ik denk zelf shawshank redemption..
Ik denk dat je Animal factory bedoelt.
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:08:53 #190
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_42738260
Hallo allen. Ik zoek een film.

Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat er een meisje onder het ijs raakt (ofzo? vermoord?, en dan verschillende mensen hun mening over het incident en de personen die er mee te maken hebben geven, in de camera, "interview-stijl".

alvast bedankt!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:20:22 #191
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42745239
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:08 schreef Maaark het volgende:
Hallo allen. Ik zoek een film.

Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat er een meisje onder het ijs raakt (ofzo? vermoord?, en dan verschillende mensen hun mening over het incident en de personen die er mee te maken hebben geven, in de camera, "interview-stijl".

alvast bedankt!
To die for? => http://www.imdb.com/title/tt0114681/
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:30:27 #192
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_42747044
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Mark het volgende:

[..]

hmm, volgens mij niet...
maar ik ben wel jaloers op je nickname.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:32:43 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42747106
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat is 'm wel, hoor. Kan haast niet anders, met de beschrijving die je geeft.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:40:34 #194
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_42747328
Hmm... dan geeft de trailer geen goed beeld ofzo... ik zal 'm es "lenen".
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:10:19 #195
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_42766906
Hai. Ik zoek de film waar het muziekje uitkomt dat ook in de trailer van the Good Shepherd zit. Dat pianospel in het begin. Ik moest meteen denken aan Syriana, maar weet het niet zeker. Weet iemand uit welke film dit komt en heel misschien ook hoe het nummer heet? Het is geweldig, namelijk .
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:29:40 #196
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_42767435
Gevonden! Het zit in Jarhead.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:33:54 #197
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_42767522
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:58 schreef Miesjemies het volgende:
Ik zoek een film die echt jaren geleden (ik was denk 9 ofzo) een onwijze indruk heeft gemaakt op mij, en daarom zou ik hem graag nog een keer willen zien, ik weet dus alleen de titel niet.

Het speelt zich af in de jaren 30 in het zuiden van amerika. Er wordt dan een meisje verkracht en vermoord volgens mij en dan krijgt een jong zwart jongetje van een jaar of 12 daar de schuld van, terwijl hij dat helemaal niet gedaan kan hebben. Dat is echt nog het enige wat ik weet. Iemand enig idee???
Ik zit te denken (kweenie zeker) aan 'A Time To Kill' met Sandra Bullock en Samuel L. Jackson als de vader van het zwarte meisje. De film stamt uit 1996 dus dat klopt dan wel ongeveer met jouw leeftijd
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:23:05 #198
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_42768842
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:33 schreef Fokkie het volgende:

[..]

Ik zit te denken (kweenie zeker) aan 'A Time To Kill' met Sandra Bullock en Samuel L. Jackson als de vader van het zwarte meisje. De film stamt uit 1996 dus dat klopt dan wel ongeveer met jouw leeftijd
Denk t niet want Samuel jaagt de verkrachters (die 2 hicks zijn en geen 12 jarige negertje) over de kling en het wordt een rechtbank drama.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:48:46 #199
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_42769629
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:23 schreef cwk het volgende:

[..]

Denk t niet want Samuel jaagt de verkrachters (die 2 hicks zijn en geen 12 jarige negertje) over de kling en het wordt een rechtbank drama.
Hmm...er klopte idd al iets niet met dat 12-jarig jongetje...demmit
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_42778851
Nope A time to kill is het niet, maar ik zat wel te denken aan zo'n zelfde soort film. Volgens mij is ie wel een stukkie ouder. Alsnog bedankt hoor
ovide - Ovide - viOde - videO - video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')