Zou ze dat ook in bed doen????quote:Hilde: "Ja jij een stukje die kant op, niet mopperen. Ja zo is hij weer in het midden"
misschien een leuke volgende weekopdracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Hilde zoekt de geul.. nou ik zou eens beginnen te zoeken bij je zestien onderkinnen en je 189 vleesplooien
dat zei ze ook tegen dr. shumacher.... maar tis niet geluktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
lekker lullen met ze alle en dan.. PLONSS.... "ja ik zei toch je moet het strak houden"
Ja mop... Concentrasiieeee... HO, verkeerde gat!! jaaahh.. zo gaat ie goed. Je gaat het flikkenquote:
whahaha hou op schei uit....ik verlies mn consetrasie met dat lachenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja mop... Concentrasiieeee... HO, verkeerde gat!! jaaahh.. zo gaat ie goed. Je gaat het flikken![]()
jah.... dat betekend dan GEEN drank misschien.... en geen drank betekend saaie mensjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat die koffer in het water valt... dan barst de bom (O(
Heb jij ff geluk dat vrouwen niet poepen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Ireth het volgende:
wedden dat ie valt als ik net ff ga poepen!!![]()
ik hoop met je meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat die koffer in het water valt... dan barst de bom (O(
Volgens mij mag dat idd niet. Heb het ook maar half meegekregen maar er werd aangeraden om vooraf nog naar de wc te gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef avonne het volgende:
Ik heb het geprobeerd om alles bij te lezen, maar niet gevonden:
Moet iedereen hier bij het zwembad blijven?
Mogen ze niet naar de WC en zo?
Waar denk je dat al die busjes in de zomervakantie naartoe rijden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef LeonII het volgende:
Je kan toch niet met de auto naar Turkije ...................
Hilde: "Ik zei toch CONCENTRATIE!!!!!!!!!! het is allemaal jullie schuld, luister dan ook! Als jullie gewoon goed hadden geluisterd had ik mijn bier nu gehad! .."quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
bijna 24 uur, die koffer die viel 20 seconden nadat ze de opdracht opgaven, en wegliepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe lang duurde het toen in Belgie?
Dacht dat ze inderdaad in die kamer moeten blijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
Nog maar een keer
Ik heb het geprobeerd om alles bij te lezen, maar niet gevonden:
Moet iedereen hier bij het zwembad blijven?
Mogen ze niet naar de WC en zo?
wel consetrasie bij het poepen he anders valt ie naast de pot :-)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Ireth het volgende:
wedden dat ie valt als ik net ff ga poepen!!![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
Moet iedereen hier bij het zwembad blijven? ja
Mogen ze niet naar de WC en zo? nee
Ik denk dat veel medebewoners Hilde niet zullen missenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef rubstar het volgende:
BB kan ook net doen alsof de koffer valt.. gewoon opeens 30cm naar beneden tiefte.. maar wel laten hangen...ik denk dat er dan 2 dooie vallen.. met een hartaanval.
Ga dat even daar in het huis vertellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die busjes in de zomervakantie naartoe rijden?
Dat is gewoon dommigheid en onnodigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom houden ze elkaar allemaal vast?!
Dan is er stront aan de knikkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef BBoon het volgende:
[..]
wel consetrasie bij het poepen he anders valt ie naast de pot :-)
Ik wil wel wat anders in dat huis gaan vertellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef LeonII het volgende:
Ga dat even daar in het huis vertellen![]()
omdat ze dat ze dat lekker vindenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom houden ze elkaar allemaal vast?!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
Je zou maar verantwoordelijk zijn voor het geluid zeg, medelijden met die persoon![]()
![]()
Die schrikt over 3 dagen nog 's nachts wakker: CONCENTRATIE !!
Jij en een hoop andere met jouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik wil wel wat anders in dat huis gaan vertellen
Ik krijg constant van die Jake and the Fatman flashbacksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef henk.jansen het volgende:
Hilde ziet er uit als een mopshondje
[afbeelding]
das ongestrafd elkaar betastenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is gewoon dommigheid en onnodig
Nou inderdaad hahaha medelijden met die persoonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
Je zou maar verantwoordelijk zijn voor het geluid zeg, medelijden met die persoon![]()
![]()
Die schrikt over 3 dagen nog 's nachts wakker: CONCENTRATIE !!
Dus niet verplicht door BB?! Dan isset echt raar, zon koffer hou je echt wel alstie valt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe, je zal maar verantwoordelijk zijn voor het loskoppel-knopje. Dan zit je nu ook al 5 uur lang: "Hummie, mag ie, mag ie!?"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
Onbegrijpelijk ja... 4 man is gewoon genoeg en behalve Tijn die Marlies lekker vastpakt heeft niemand er baat bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
het laatste hahahah ik voel me ook heel onnozelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet niet wat onnozeler is: Een paar uur met een geel tafellaken in je klauwen staan terwijl je gecommandeerd wordt door een kenau-generaal met obesitas of daar ook nog 'ns úren naar gaan zitten kijken!![]()
Maar jij hebt bierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef poohy het volgende:
Ik vind het knap dat niemand nog echt naar de wc moet. Zelf ga ik al minstens elk half uur![]()
Ze drinken niet, dat scheelt. Maar inderdaad. Inmiddels hebben ze het avondeten van gisteren toch wel verteerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef poohy het volgende:
Ik vind het knap dat niemand nog echt naar de wc moet. Zelf ga ik al minstens elk half uur![]()
ligt eraan.. als de koffer wel heel zwaar is [gevult met stenenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar daarom krijg ik nog niet meteen een hekel aan iemand. Moet natuurlijk niet meer van die opmerkingen komen, want dan ben ik snel met hem klaar. Hij heeft ook zijn goede punten en er zijn gewoon bewoners die ik VEEL erger vind dus vandaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De opmerking die hij van de week maakte... zo behandel je vrouwen niet, en al helemaal niet je eigen vriendin
Die koffer mag wel vallen als ik kijkGeen zin om heel de nacht wakker te blijven
Je boort toch nieuwe vermogens aan, als je je in zo'n levensbedreigende situatie bevindt. Ik bedoel; de koffer zou 'ns vallen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef poohy het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet niet wat onnozeler is: Een paar uur met een geel tafellaken in je klauwen staan terwijl je gecommandeerd wordt door een kenau-generaal met obesitas of daar ook nog 'ns úren naar gaan zitten kijken luisteren!![]()
haha ook dat nog jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ghehe, je zal maar verantwoordelijk zijn voor het loskoppel-knopje. Dan zit je nu ook al 5 uur lang: "Hummie, mag ie, mag ie!?"
Jij ook alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik krijg constant van die Jake and the Fatman flashbacks
[afbeelding]
Zolang hij of zij het geluid niet kan horen zal het hem of haar een rotzorg zijn, die kijkt eerst de wedstrijd van Ajax afquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ghehe, je zal maar verantwoordelijk zijn voor het loskoppel-knopje. Dan zit je nu ook al 5 uur lang: "Hummie, mag ie, mag ie!?"
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe lang duurde het toen in Belgie?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Is die tas al gevallen?
Want het luik naar de tuin is naar beneden zie ik
Die hing er een dag of 2 heb ik net ff opgezochtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zaten rustig te kletsen en de rugzak zou vallen, maar bleef hangen aan een stukje kabel.
2 man hileden het laken vast, maar een derde maakte met een ander hulpmiddel het touwtje los, dus ik vraag me af of die opdracht nu gelukt is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelf moet ik 3 keer per dag.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef poohy het volgende:
Ik zou me rotlachenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toen hadden ze een foute wissel of iets anders fout gedaan, dus wéér week op rantsoen
Net voetbal kijken via de sattelietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
bij mij nu pasik kijk via msn
Ik schrok met ook halfdoodquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:00 schreef Inca het volgende:
Gotver schrok me het apezuur zat net ergens anders naar te kijken
Over een half uur slaan ze elkaar figuurlijk weer de hersens inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zielig zeg al die hugs, dat is dan het "groepsgevoel"
Jaaaaaaaaaaaa we hebben 'm...
Wie zegt dat? Misschien is er wel een foutieve wissel geweest, of heeft ie al die tijd niet strak genoeg gestaan.quote:
Er opaf lopen en d´r een enorm oplawaai dat zwembad in gevenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef Lápiz het volgende:
Nu de koffer gevallen is en iedereen z'n handjes weer vrijheeft, kunnen ze overgaan tot het volgende onderdeel, het collectief lynchen van Hilde.
Dat is toch mooi!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dat dan? Ik herken het niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Vandaar dit shot, ben ik net een minuut te laat
hopen voor ons dat het niet zo isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hopen voor hun dat ze alles goed gedaan hebben en de regels juist hebben nageleefd.
Ik was net geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef Sigi het volgende:
Zit je net ff lekker rectaal te ontspannen ....valt ie!!!
uhuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
OK, deze opdracht heeft een paar dingen duidelijk gemaakt... Hilde is een terroriserende bazige zeug, Egbert heeft hele enge trekjes en Janine moet ook optieven...
Hij heeft gelijk, voor hetzelfde geld heeft er iemand opdracht van BB gehad om de opdracht te laten mislukken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
Egbert wilde wel héél zeker weten dattet zou lukken. Ansich heeftie gelijk.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef Lápiz het volgende:
Nu de koffer gevallen is en iedereen z'n handjes weer vrijheeft, kunnen ze overgaan tot het volgende onderdeel, het collectief lynchen van Hilde Janine.
Jezus, ben jij er ook weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kan iedereen even ontopic blijven. het boeit me geen ene fuck dat Ajakkes achterstaat of voor of gelijk of whatever!quote:
juist wel! anders krijg je geen bier, muziek en party!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
hopen voor ons dat het niet zo is![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef Debbus het volgende:
Maar wat zit er nu in de koffer.
Iedereen is door het dolle heen, maar niemand is benieuwd of er sigaretten, drank, ofzo in zit.
Neh, zo lullig zal BB niet zijn verwacht ik, dan escaleert het volledigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:04 schreef BigBuzzz het volgende:
Volgens mij hebben ze in het begin iets verkeerd gedaan : weekopdracht afgekeurd . . . . . . . . . . .
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wie heeft de poll eigenlijk gewonnen??
Ik denk eerder dat het een uitgelezen moment was om alle opgekropte frustratie jegens Hilde gerechtvaardigd te kunnen uiten. En daar kan ik 'm ook geen ongelijk in geven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef Gert het volgende:
Waarom werd Egbert kwaad dan?
Omdat de koffer nog niet "secured" was?
Groot gelijk heeft ie dan, toch?
Een kind van deze tijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Wat ik van mezelf een vrij kansloze actie vond, is dat ik zat te wachten op de herhaling.
hier ook. Heeft iemand een goed werkende?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef itsme het volgende:
klote gebuffer
Ik zat goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wie heeft de poll eigenlijk gewonnen??
Pas s aan zodattie de layout niet vernaaid.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef Bergie88 het volgende:
BBBBBBBBBBBBBBBBB
Dat zou pas een strakke actie zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neh, zo lullig zal BB niet zijn verwacht ik, dan escaleert het volledig
Schwalbe!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Godver penaltie!! Sorry..
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.aspquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook. Heeft iemand een goed werkende?
Ik had al lang uitgevallen tegen die ratelbandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een uitgelezen moment was om alle opgekropte frustratie jegens Hilde gerechtvaardigd te kunnen uiten. En daar kan ik 'm ook geen ongelijk in geven.
Maar kreeg iemand mee waaróm Egbert kwaad werd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een uitgelezen moment was om alle opgekropte frustratie jegens Hilde gerechtvaardigd te kunnen uiten. En daar kan ik 'm ook geen ongelijk in geven.
Teamwork zeker! Ze hadden een goede inzet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef NorthernStar het volgende:
Deze groep heeft met deze opdracht al meer inzet getoond dan alle opdrachten van vorig jaar bij elkaar. Niet dat die moeilijk te overtreffen waren, maar toch
Sweetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Jerommeke4 het volgende:
[afbeelding]
Feestvierende BBertjes
Dit jaar harder dan ooit, toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat zou pas een strakke actie zijn![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Wat ik van mezelf een vrij kansloze actie vond, is dat ik zat te wachten op de herhaling.
dezen doen het nu wel goed bij mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook. Heeft iemand een goed werkende?
bboon..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef BBoon het volgende:
PS: BB is wel harder dan ooit he.....dit was veel zwaarder dan de bonen opdracht ....ech wel
hadden ze nooit volgehouden zonder eten en drinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
In België duurde het minstens 48 uur....
"Dit is werkelijk de hardste BB ooit...."
Volgens mij was 't gewoon een heftige reactie op Hilde, die heel dwingend begon te roepen dat iedereen z'n mond moest houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar kreeg iemand mee waaróm Egbert kwaad werd?
Of begon ie zomaar ineens, zonder aanleiding, kwaad te doen?
Hij riep alleen maar dat niemand zich er verder mee moest bemoeien, dat kan ik me heel goed voorstellen na uuuuuuuuuuuuren Hilde Ratelband te horen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar kreeg iemand mee waaróm Egbert kwaad werd?
Of begon ie zomaar ineens, zonder aanleiding, kwaad te doen?
rik had l in de koffer gekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef wjviveen het volgende:
mogen ze die koffer nog niet open maken ofzo ? Of heb ik dat gemist ?
applaus voor jezelfffquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom klapten ze?
He bedanktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef PKfotografie het volgende:
filmpje?
ps. wel 19 mb ofzo en geen geluid
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef PKfotografie het volgende:
filmpje?
mogen we wel hopen ja hahaha..... ik hoop op veel drank in het huis...Ik slaap zelf slecht dus ben nu wel toe aan wat leuke streams 's nachtsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
bboon..
het is de eerste opdracht nog maar.Much to come.
Ze zeiden toch ook "het kan uren duren" geen dagen dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
In België duurde het minstens 48 uur....
"Dit is werkelijk de hardste BB ooit...."
Maakte gewoon een hele andere indruk dan vorig jaar. Die waren zo ongemotiveerd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Teamwork zeker! Ze hadden een goede inzet.
Voor zich zelf?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom klapten ze?
inderdaad, er mislukten dan ook veel meer opdrachten dan dat er goed gingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maakte gewoon een hele andere indruk dan vorig jaar. Die waren zo ongemotiveerd.
denk dat hilde daar wel antwoord op heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
idee van janine?
Hoe diep kun je zinken..
Modellengedrag, die doen dat na elke showquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
idee van janine?
Hoe diep kun je zinken..
't Is ook niet dat ze echt een kant opkan daar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef toxikon het volgende:
en die plofkop zit weer aan milica. godsamme wanneer hebben die vrouwen die glade paling nou eens door?
Zo niet, dan tochquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef wendy79 het volgende:
[..]
denk dat hilde daar wel antwoord op heeft![]()
Die is helemaal blij met het vooruitzicht van de flessen wijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
Hilde zit weer te hijgen zoals gewoonlijk.
Het is dat hij in Zwolle woont en dat enkele vriendinnen van mij hem kennen, maar andrs..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef toxikon het volgende:
en die plofkop zit weer aan milica. godsamme wanneer hebben die vrouwen die glade paling nou eens door?
Consentrasieeeequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de haat tegen Hilde niet helemaal eigenlijk
Je hebt de streams zonder geluid zitten kijken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
paar pagina's terug staat een filmpje...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
En ja hoor vanaf 4 uur gekeken, computer loopt vast en ik mis het
Kwestie van goed concentrerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
Ik wou dat ze last had van haar stembanden, of heimwee.... heeeeeeeeeeeeel ergquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:14 schreef wendy79 het volgende:
hilde zit te shaken en ze heeft last van haar spieren
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
Echt leuk filmpje! Dankje! Had het ook gemist.... scheelde niet veel eigenlijk of hij was int water gedonderd...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef PKfotografie het volgende:
filmpje?
Nepwijn AKA waterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben ze nu trouwens wijn?
En wanneer hebben ze dat gehad, het was gisteren toch op?
Nee dat hebben ze nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.
Ik heb zelf ook een afkeer tegen Hilde (het schreeuwerige), maar om haar daarom "zeekoe"' te gaan noemen, pas ik voor.
Er is een heel mooi forum waar je je voetbaldingen in kwijt kunt. Zolang ik Ajax hier niet op m'n streams voorbij zie komen is het offtopic hierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
AjaxIk ga nu ff, ben in een bad mood.
en fok is zo traag als stront in een..
Hoe reageerde hij dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fok jah....
Ik wordt moe van Hilde en Egbert.... bah hoe Egbert reageerde.... pfffffffffff
Zondekoequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok
Namen als zeekoe zijn idd wel overdreven.. doe ik zelf ook niet aan mee. maar dit jaar zijn er meerdere zondebokken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.
Ik heb zelf ook een afkeer tegen Hilde (het schreeuwerige), maar om haar daarom "zeekoe"' te gaan noemen, pas ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |