Zou ze dat ook in bed doen????quote:Hilde: "Ja jij een stukje die kant op, niet mopperen. Ja zo is hij weer in het midden"
misschien een leuke volgende weekopdracht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Hilde zoekt de geul.. nou ik zou eens beginnen te zoeken bij je zestien onderkinnen en je 189 vleesplooien
dat zei ze ook tegen dr. shumacher.... maar tis niet geluktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef rubstar het volgende:
lekker lullen met ze alle en dan.. PLONSS.... "ja ik zei toch je moet het strak houden"
Ja mop... Concentrasiieeee... HO, verkeerde gat!! jaaahh.. zo gaat ie goed. Je gaat het flikkenquote:
whahaha hou op schei uit....ik verlies mn consetrasie met dat lachenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja mop... Concentrasiieeee... HO, verkeerde gat!! jaaahh.. zo gaat ie goed. Je gaat het flikken![]()
jah.... dat betekend dan GEEN drank misschien.... en geen drank betekend saaie mensjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat die koffer in het water valt... dan barst de bom (O(
Heb jij ff geluk dat vrouwen niet poepen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Ireth het volgende:
wedden dat ie valt als ik net ff ga poepen!!![]()
ik hoop met je meequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Is het heel erg dat ik hoop dat die koffer in het water valt... dan barst de bom (O(
Volgens mij mag dat idd niet. Heb het ook maar half meegekregen maar er werd aangeraden om vooraf nog naar de wc te gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef avonne het volgende:
Ik heb het geprobeerd om alles bij te lezen, maar niet gevonden:
Moet iedereen hier bij het zwembad blijven?
Mogen ze niet naar de WC en zo?
Waar denk je dat al die busjes in de zomervakantie naartoe rijden?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef LeonII het volgende:
Je kan toch niet met de auto naar Turkije ...................
Hilde: "Ik zei toch CONCENTRATIE!!!!!!!!!! het is allemaal jullie schuld, luister dan ook! Als jullie gewoon goed hadden geluisterd had ik mijn bier nu gehad! .."quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef TheVulture het volgende:
bijna 24 uur, die koffer die viel 20 seconden nadat ze de opdracht opgaven, en wegliepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe lang duurde het toen in Belgie?
Dacht dat ze inderdaad in die kamer moeten blijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
Nog maar een keer
Ik heb het geprobeerd om alles bij te lezen, maar niet gevonden:
Moet iedereen hier bij het zwembad blijven?
Mogen ze niet naar de WC en zo?
wel consetrasie bij het poepen he anders valt ie naast de pot :-)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Ireth het volgende:
wedden dat ie valt als ik net ff ga poepen!!![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
Moet iedereen hier bij het zwembad blijven? ja
Mogen ze niet naar de WC en zo? nee
Ik denk dat veel medebewoners Hilde niet zullen missenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef rubstar het volgende:
BB kan ook net doen alsof de koffer valt.. gewoon opeens 30cm naar beneden tiefte.. maar wel laten hangen...ik denk dat er dan 2 dooie vallen.. met een hartaanval.
Ga dat even daar in het huis vertellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:52 schreef eborn het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die busjes in de zomervakantie naartoe rijden?
Dat is gewoon dommigheid en onnodigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom houden ze elkaar allemaal vast?!
Dan is er stront aan de knikkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef BBoon het volgende:
[..]
wel consetrasie bij het poepen he anders valt ie naast de pot :-)
Ik wil wel wat anders in dat huis gaan vertellenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef LeonII het volgende:
Ga dat even daar in het huis vertellen![]()
omdat ze dat ze dat lekker vindenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:53 schreef arneaux het volgende:
Maar waarom houden ze elkaar allemaal vast?!
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
Je zou maar verantwoordelijk zijn voor het geluid zeg, medelijden met die persoon![]()
![]()
Die schrikt over 3 dagen nog 's nachts wakker: CONCENTRATIE !!
Jij en een hoop andere met jouquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik wil wel wat anders in dat huis gaan vertellen
Ik krijg constant van die Jake and the Fatman flashbacksquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef henk.jansen het volgende:
Hilde ziet er uit als een mopshondje
[afbeelding]
das ongestrafd elkaar betastenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is gewoon dommigheid en onnodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |