quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wie heeft de poll eigenlijk gewonnen??
Ik denk eerder dat het een uitgelezen moment was om alle opgekropte frustratie jegens Hilde gerechtvaardigd te kunnen uiten. En daar kan ik 'm ook geen ongelijk in geven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef Gert het volgende:
Waarom werd Egbert kwaad dan?
Omdat de koffer nog niet "secured" was?
Groot gelijk heeft ie dan, toch?
Een kind van deze tijdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Wat ik van mezelf een vrij kansloze actie vond, is dat ik zat te wachten op de herhaling.
hier ook. Heeft iemand een goed werkende?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef itsme het volgende:
klote gebuffer
Ik zat goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wie heeft de poll eigenlijk gewonnen??
Pas s aan zodattie de layout niet vernaaid.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef Bergie88 het volgende:
BBBBBBBBBBBBBBBBB
Dat zou pas een strakke actie zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neh, zo lullig zal BB niet zijn verwacht ik, dan escaleert het volledig
Schwalbe!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Godver penaltie!! Sorry..
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.aspquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook. Heeft iemand een goed werkende?
Ik had al lang uitgevallen tegen die ratelbandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een uitgelezen moment was om alle opgekropte frustratie jegens Hilde gerechtvaardigd te kunnen uiten. En daar kan ik 'm ook geen ongelijk in geven.
Maar kreeg iemand mee waaróm Egbert kwaad werd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een uitgelezen moment was om alle opgekropte frustratie jegens Hilde gerechtvaardigd te kunnen uiten. En daar kan ik 'm ook geen ongelijk in geven.
Teamwork zeker! Ze hadden een goede inzet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef NorthernStar het volgende:
Deze groep heeft met deze opdracht al meer inzet getoond dan alle opdrachten van vorig jaar bij elkaar. Niet dat die moeilijk te overtreffen waren, maar toch
Sweetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef Jerommeke4 het volgende:
[afbeelding]
Feestvierende BBertjes
Dit jaar harder dan ooit, toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat zou pas een strakke actie zijn![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:05 schreef arneaux het volgende:
Wat ik van mezelf een vrij kansloze actie vond, is dat ik zat te wachten op de herhaling.
dezen doen het nu wel goed bij mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
hier ook. Heeft iemand een goed werkende?
bboon..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef BBoon het volgende:
PS: BB is wel harder dan ooit he.....dit was veel zwaarder dan de bonen opdracht ....ech wel
hadden ze nooit volgehouden zonder eten en drinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
In België duurde het minstens 48 uur....
"Dit is werkelijk de hardste BB ooit...."
Volgens mij was 't gewoon een heftige reactie op Hilde, die heel dwingend begon te roepen dat iedereen z'n mond moest houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar kreeg iemand mee waaróm Egbert kwaad werd?
Of begon ie zomaar ineens, zonder aanleiding, kwaad te doen?
Hij riep alleen maar dat niemand zich er verder mee moest bemoeien, dat kan ik me heel goed voorstellen na uuuuuuuuuuuuren Hilde Ratelband te horen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar kreeg iemand mee waaróm Egbert kwaad werd?
Of begon ie zomaar ineens, zonder aanleiding, kwaad te doen?
rik had l in de koffer gekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef wjviveen het volgende:
mogen ze die koffer nog niet open maken ofzo ? Of heb ik dat gemist ?
applaus voor jezelfffquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom klapten ze?
He bedanktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef PKfotografie het volgende:
filmpje?
ps. wel 19 mb ofzo en geen geluid
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef PKfotografie het volgende:
filmpje?
ps. wel 19 mb ofzo en geen geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |