Over een half uur slaan ze elkaar figuurlijk weer de hersens inquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zielig zeg al die hugs, dat is dan het "groepsgevoel"
Jaaaaaaaaaaaa we hebben 'm...
Wie zegt dat? Misschien is er wel een foutieve wissel geweest, of heeft ie al die tijd niet strak genoeg gestaan.quote:
Er opaf lopen en d´r een enorm oplawaai dat zwembad in gevenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef Lápiz het volgende:
Nu de koffer gevallen is en iedereen z'n handjes weer vrijheeft, kunnen ze overgaan tot het volgende onderdeel, het collectief lynchen van Hilde.
Dat is toch mooi!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dat dan? Ik herken het niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Vandaar dit shot, ben ik net een minuut te laat
hopen voor ons dat het niet zo isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hopen voor hun dat ze alles goed gedaan hebben en de regels juist hebben nageleefd.
Ik was net geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef Sigi het volgende:
Zit je net ff lekker rectaal te ontspannen ....valt ie!!!
uhuquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef TheVulture het volgende:
OK, deze opdracht heeft een paar dingen duidelijk gemaakt... Hilde is een terroriserende bazige zeug, Egbert heeft hele enge trekjes en Janine moet ook optieven...
Hij heeft gelijk, voor hetzelfde geld heeft er iemand opdracht van BB gehad om de opdracht te laten mislukken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef arneaux het volgende:
Egbert wilde wel héél zeker weten dattet zou lukken. Ansich heeftie gelijk.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef Lápiz het volgende:
Nu de koffer gevallen is en iedereen z'n handjes weer vrijheeft, kunnen ze overgaan tot het volgende onderdeel, het collectief lynchen van Hilde Janine.
Jezus, ben jij er ook weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kan iedereen even ontopic blijven. het boeit me geen ene fuck dat Ajakkes achterstaat of voor of gelijk of whatever!quote:
juist wel! anders krijg je geen bier, muziek en party!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef rubstar het volgende:
[..]
hopen voor ons dat het niet zo is![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef Debbus het volgende:
Maar wat zit er nu in de koffer.
Iedereen is door het dolle heen, maar niemand is benieuwd of er sigaretten, drank, ofzo in zit.
Neh, zo lullig zal BB niet zijn verwacht ik, dan escaleert het volledigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:04 schreef BigBuzzz het volgende:
Volgens mij hebben ze in het begin iets verkeerd gedaan : weekopdracht afgekeurd . . . . . . . . . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |