Niet HEEL Fok... Ik haat haar niet, ik heb wel een hekel aan Semihquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:38 schreef Bocaj het volgende:
Joost denkt dat Janine niet lang blijft...
Kortom heel FOK! + Joost haten haar!
http://www.joosthoebink.nl/index.php?page=column
idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Remember Rob
Die werd hier ook uitgekotst maar zat er wel veel te lang in, met een beetje hulp van BB
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Oh mijn god... ze komen er na een uur of 7 achter dat 4 man per keer genoeg is
Zelfs Hilde maakte er een opmerking over "Marlies, waar heb jij nu Tijn vast?"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Debbus het volgende:
Nu had toch echt Marlies Tijn even goed vast...
veel bier en wijn + party!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef Maurisico het volgende:
Ben benieuwd wat de prijs is als de opdracht slaagt... eten, drinken en een coverband? [ A'dams uitspreken]
XDquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef Debbus het volgende:
[..]
Zelfs Hilde maakte er een opmerking over "Marlies, waar heb jij nu Tijn vast?"
Nu weer concentratie!!!!
Zei ze dat serieus of niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
"Waar heb jij je hand nou Marlies???..."
Tja.. daar zit wat in. Niet te lang dan maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef frankium het volgende:
Semih, Janine en Hilde moeten er juist inblijven We willen toch ruzie zien.
Waarom dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet HEEL Fok... Ik haat haar niet, ik heb wel een hekel aan Semih
en dat op een nuchtere maagquote:
te vroeg gejuicht...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:45 schreef Ireth het volgende:
Is ze dood! Ik hoor haar niet meer!
Wordt leuk toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:45 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
en dat op een nuchtere maagmoeten ze maar niet tot 16.00 wachten met ontbijt . . . .
![]()
er zit wat op zijn lip.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef bbfakir het volgende:
Zou ze dat wel mogen van Semih?
[afbeelding]
Blij dan ik geconcentreerd weer hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef Bergie88 het volgende:
De fuhrer is weer wakker
Ik zag Semih daar al euhhh...semi-nonchalant naar kijken.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:46 schreef bbfakir het volgende:
Zou ze dat wel mogen van Semih?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef Papabear het volgende:
Ik trek alvast een biertje open op de afloop. Wat die ook moge zijn![]()
Proost!
Goed idee ik ga de koelkast ook eens open trekken om mijn pilsje te halen, proostquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:47 schreef Papabear het volgende:
Ik trek alvast een biertje open op de afloop. Wat die ook moge zijn![]()
Proost!
De opmerking die hij van de week maakte... zo behandel je vrouwen niet, en al helemaal niet je eigen vriendinquote:
Je stream zal stil staan, langer dan vijf seconde is ze niet stilquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:40 schreef toxikon het volgende:
hebben ze hilda verzopen? tis zo stil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |