mogen we wel hopen ja hahaha..... ik hoop op veel drank in het huis...Ik slaap zelf slecht dus ben nu wel toe aan wat leuke streams 's nachtsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
bboon..
het is de eerste opdracht nog maar.Much to come.
Ze zeiden toch ook "het kan uren duren" geen dagen dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
In Belgiė duurde het minstens 48 uur....
"Dit is werkelijk de hardste BB ooit...."
Maakte gewoon een hele andere indruk dan vorig jaar. Die waren zo ongemotiveerd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Teamwork zeker! Ze hadden een goede inzet.
Voor zich zelf?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom klapten ze?
inderdaad, er mislukten dan ook veel meer opdrachten dan dat er goed gingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maakte gewoon een hele andere indruk dan vorig jaar. Die waren zo ongemotiveerd.
denk dat hilde daar wel antwoord op heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
idee van janine?
Hoe diep kun je zinken..
Modellengedrag, die doen dat na elke showquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
idee van janine?
Hoe diep kun je zinken..
't Is ook niet dat ze echt een kant opkan daar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef toxikon het volgende:
en die plofkop zit weer aan milica. godsamme wanneer hebben die vrouwen die glade paling nou eens door?
Zo niet, dan tochquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef wendy79 het volgende:
[..]
denk dat hilde daar wel antwoord op heeft![]()
Die is helemaal blij met het vooruitzicht van de flessen wijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
Hilde zit weer te hijgen zoals gewoonlijk.
Het is dat hij in Zwolle woont en dat enkele vriendinnen van mij hem kennen, maar andrs..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef toxikon het volgende:
en die plofkop zit weer aan milica. godsamme wanneer hebben die vrouwen die glade paling nou eens door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |