mogen we wel hopen ja hahaha..... ik hoop op veel drank in het huis...Ik slaap zelf slecht dus ben nu wel toe aan wat leuke streams 's nachtsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
bboon..
het is de eerste opdracht nog maar.Much to come.
Ze zeiden toch ook "het kan uren duren" geen dagen dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
In België duurde het minstens 48 uur....
"Dit is werkelijk de hardste BB ooit...."
Maakte gewoon een hele andere indruk dan vorig jaar. Die waren zo ongemotiveerd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Teamwork zeker! Ze hadden een goede inzet.
Voor zich zelf?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom klapten ze?
inderdaad, er mislukten dan ook veel meer opdrachten dan dat er goed gingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maakte gewoon een hele andere indruk dan vorig jaar. Die waren zo ongemotiveerd.
denk dat hilde daar wel antwoord op heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
idee van janine?
Hoe diep kun je zinken..
Modellengedrag, die doen dat na elke showquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
idee van janine?
Hoe diep kun je zinken..
't Is ook niet dat ze echt een kant opkan daar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef toxikon het volgende:
en die plofkop zit weer aan milica. godsamme wanneer hebben die vrouwen die glade paling nou eens door?
Zo niet, dan tochquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef wendy79 het volgende:
[..]
denk dat hilde daar wel antwoord op heeft![]()
Die is helemaal blij met het vooruitzicht van de flessen wijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef ruby het volgende:
Hilde zit weer te hijgen zoals gewoonlijk.
Het is dat hij in Zwolle woont en dat enkele vriendinnen van mij hem kennen, maar andrs..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef toxikon het volgende:
en die plofkop zit weer aan milica. godsamme wanneer hebben die vrouwen die glade paling nou eens door?
Consentrasieeeequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de haat tegen Hilde niet helemaal eigenlijk
Je hebt de streams zonder geluid zitten kijken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
paar pagina's terug staat een filmpje...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
En ja hoor vanaf 4 uur gekeken, computer loopt vast en ik mis het
Kwestie van goed concentrerenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
Ik wou dat ze last had van haar stembanden, of heimwee.... heeeeeeeeeeeeel ergquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:14 schreef wendy79 het volgende:
hilde zit te shaken en ze heeft last van haar spieren
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:13 schreef arneaux het volgende:
Echt leuk filmpje! Dankje! Had het ook gemist.... scheelde niet veel eigenlijk of hij was int water gedonderd...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:06 schreef PKfotografie het volgende:
filmpje?
ps. wel 19 mb ofzo en geen geluid
Nepwijn AKA waterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben ze nu trouwens wijn?
En wanneer hebben ze dat gehad, het was gisteren toch op?
Nee dat hebben ze nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.
Ik heb zelf ook een afkeer tegen Hilde (het schreeuwerige), maar om haar daarom "zeekoe"' te gaan noemen, pas ik voor.
Er is een heel mooi forum waar je je voetbaldingen in kwijt kunt. Zolang ik Ajax hier niet op m'n streams voorbij zie komen is het offtopic hierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
AjaxIk ga nu ff, ben in een bad mood.
en fok is zo traag als stront in een..
Hoe reageerde hij dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fok jah....
Ik wordt moe van Hilde en Egbert.... bah hoe Egbert reageerde.... pfffffffffff
Zondekoequote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok
Namen als zeekoe zijn idd wel overdreven.. doe ik zelf ook niet aan mee. maar dit jaar zijn er meerdere zondebokken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zo: ze kiezen een zondebok, en komen dan met éénregelige zogenaamd leuke opmerkingen.
Ik heb zelf ook een afkeer tegen Hilde (het schreeuwerige), maar om haar daarom "zeekoe"' te gaan noemen, pas ik voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |