Nou inderdaad hahaha medelijden met die persoonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
Je zou maar verantwoordelijk zijn voor het geluid zeg, medelijden met die persoon![]()
![]()
Die schrikt over 3 dagen nog 's nachts wakker: CONCENTRATIE !!
Dus niet verplicht door BB?! Dan isset echt raar, zon koffer hou je echt wel alstie valt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is gewoon dommigheid en onnodig
Ghehe, je zal maar verantwoordelijk zijn voor het loskoppel-knopje. Dan zit je nu ook al 5 uur lang: "Hummie, mag ie, mag ie!?"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef KRIBBET het volgende:
Je zou maar verantwoordelijk zijn voor het geluid zeg, medelijden met die persoon![]()
![]()
Onbegrijpelijk ja... 4 man is gewoon genoeg en behalve Tijn die Marlies lekker vastpakt heeft niemand er baat bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
het laatste hahahah ik voel me ook heel onnozelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet niet wat onnozeler is: Een paar uur met een geel tafellaken in je klauwen staan terwijl je gecommandeerd wordt door een kenau-generaal met obesitas of daar ook nog 'ns úren naar gaan zitten kijken!![]()
Maar jij hebt bierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef poohy het volgende:
Ik vind het knap dat niemand nog echt naar de wc moet. Zelf ga ik al minstens elk half uur![]()
Ze drinken niet, dat scheelt. Maar inderdaad. Inmiddels hebben ze het avondeten van gisteren toch wel verteerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef poohy het volgende:
Ik vind het knap dat niemand nog echt naar de wc moet. Zelf ga ik al minstens elk half uur![]()
ligt eraan.. als de koffer wel heel zwaar is [gevult met stenenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar daarom krijg ik nog niet meteen een hekel aan iemand. Moet natuurlijk niet meer van die opmerkingen komen, want dan ben ik snel met hem klaar. Hij heeft ook zijn goede punten en er zijn gewoon bewoners die ik VEEL erger vind dus vandaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De opmerking die hij van de week maakte... zo behandel je vrouwen niet, en al helemaal niet je eigen vriendin
Die koffer mag wel vallen als ik kijkGeen zin om heel de nacht wakker te blijven
Je boort toch nieuwe vermogens aan, als je je in zo'n levensbedreigende situatie bevindt. Ik bedoel; de koffer zou 'ns vallen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef poohy het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef Lápiz het volgende:
Ik weet niet wat onnozeler is: Een paar uur met een geel tafellaken in je klauwen staan terwijl je gecommandeerd wordt door een kenau-generaal met obesitas of daar ook nog 'ns úren naar gaan zitten kijken luisteren!![]()
haha ook dat nog jaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ghehe, je zal maar verantwoordelijk zijn voor het loskoppel-knopje. Dan zit je nu ook al 5 uur lang: "Hummie, mag ie, mag ie!?"
Jij ook alquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik krijg constant van die Jake and the Fatman flashbacks
[afbeelding]
Zolang hij of zij het geluid niet kan horen zal het hem of haar een rotzorg zijn, die kijkt eerst de wedstrijd van Ajax afquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ghehe, je zal maar verantwoordelijk zijn voor het loskoppel-knopje. Dan zit je nu ook al 5 uur lang: "Hummie, mag ie, mag ie!?"
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe lang duurde het toen in Belgie?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Is die tas al gevallen?
Want het luik naar de tuin is naar beneden zie ik
Die hing er een dag of 2 heb ik net ff opgezochtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zaten rustig te kletsen en de rugzak zou vallen, maar bleef hangen aan een stukje kabel.
2 man hileden het laken vast, maar een derde maakte met een ander hulpmiddel het touwtje los, dus ik vraag me af of die opdracht nu gelukt is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |