Ssst, niemand gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:31 schreef Klonk het volgende:
IJsmeis, anders post je ff lekker door het slotje heen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Tommy
[afbeelding]
En omdat de mensen zo dol zijn op kussentjes, de daarbij behorende kussentjes:
[afbeelding]
Mickey
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
.
Wat een snoetje heeft iequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef So_Addictive het volgende:
De fokker is zo lief om iedere maandag een foto te mailen
Hier is Moby weer! (helemaal rechts)
[afbeelding]
Mooi hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft een DIK snoetjequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een snoetje heeft ie![]()
en dat lilac kleintje ertussen
Ja is ook, heerlijk zo'n lekkere grote katerquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:42 schreef Nilasha het volgende:
So_Addictive, britjes horen lekkere bolletjes te zijn heh! Sowieso zijn bollere katjes (vind ik) leuker dan van die slanke beestjes.
Wat een lieverdquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Midden in de nacht.... Xena loopt met een prooi en gromt, gromt en wil verstoppen wat ze in haar bekkie heeft
Blijkt het achteraf... (wij dachten een grote mot) een vleermuis te zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het beestje was al dood, dus we hebben hem niet afgepakt.
Ze heeft hem gewoon uit de lucht gevangen terwijl ze op het randje van het balkon zat o.i.d.
het is een van hun grootste hobbies, uit de kraan drinkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef Behh het volgende:
@ Marietje:
Geweldige foto !! Lijkt me geweldig als je kat(ten) dat doen.
En sisje is idd een asielkoekat![]()
Die van mij ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat doet de kat van mijn ouders ook! Water uit een bakje wil ze niet![]()
wat een snuitebekjes, vooral die rooiequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef Graftak72 het volgende:
Wilde ff een gewone foto schieten, maar deze grappige positie van peter kwam er dus uit.
[afbeelding]
tijdje terug 2 mooie foto's geschoten van de poezebeesten van me zus.
Een dame van stand
[afbeelding]
Euh ik ben wakker ik ben wakker ik ben zzzzzzlaaaaaap![]()
[afbeelding]
Da's best knap!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft hem gewoon uit de lucht gevangen terwijl ze op het randje van het balkon zat o.i.d.
hahaha ja dat is hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef Ieneminie het volgende:
Ja, Beau heeft echt nog zo'n baby koppie, en nog steeds blauwe ogen (!) terwijl ze 12 weken zijn. En Basil kan echt van die ouwe lullen gezichten trekken, best vaag.
ze zijn absoluut adorablequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef Ieneminie het volgende:
Ja, Beau heeft echt nog zo'n baby koppie, en nog steeds blauwe ogen (!) terwijl ze 12 weken zijn. En Basil kan echt van die ouwe lullen gezichten trekken, best vaag.
Kijk, bij deze foto's kan ik echt wegzwijmelen:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
en dit is Basil's ultieme "wat mot je met die camera, je bent niet lief, want je hebt me net natgespoten" face:
[afbeelding]
sorry, trouwens als de foto's iets te groot zijn, Maar dan kan je extra van ze genieten!![]()
Herkenbaar! Xena had het ook echt veel en vaak toen ze kitten wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef Ieneminie het volgende:
Thanks, Ik ben ook totally in luv!![]()
En het valt reuze mee met boevenstreken, alleen de onderkant van mn luie stoel moet het zo nu en dan ontgelden en het is ook leuk om je in bed voort te bewegen door je nagels in de deken te zetten en dan jezelf horizontaal voort te trekken. Verder zijn het zulke lieverds, ze spelen samen heel erg veel, vooral elkaar besluipen. En ze vinden ballonen heel erg leuk, die kan je de lucht in tikken en weer opvangen. (zonder kapot te gaan!)
Ow ja, 1 nadeel: ze scheten!Basil hele harde als ie op de bak gaat, en Beau van die gnieperds die je niet hoort maar wel ruikt, en dan het liefst als hij in je nek ligt..
Maar goed, dat is waarschijnlijk het gevolg van al die darmproblemen die ze hadden..
Blauwe ogenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef Ieneminie het volgende:
Kijk, bij deze foto's kan ik echt wegzwijmelen:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
en dit is Basil's ultieme "wat mot je met die camera, je bent niet lief, want je hebt me net natgespoten" face:
[afbeelding]
sorry, trouwens als de foto's iets te groot zijn, Maar dan kan je extra van ze genieten!![]()
Die is gaafquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
half 4 vanmorgen in huize klonk:
ik ben ook maar mens, en moet naar de wc, heeft een van onze 5 schatjes midden in de hal gekotst en ik stap daar dus midden in, mijn hele voet (maat 45) stond in de kattenkots![]()
ik had zoiets van hmmm, wat nu, verder lopen leek mijn geen goed idee, hinkelen naar de douche de trap op, leek mij ook niet zo'n strak plan, dus ik m'n vriendin roepen en na een paar keer roepen was ze wakker die het allemaal erg grappig vond, en met de slappe lach en keukenpapier de stukjes kots tussen mijn tenen en onder mijn voet vandaan vist.
poezen, zijn schatjes maar soms![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
half 4 vanmorgen in huize klonk:
ik ben ook maar mens, en moet naar de wc, heeft een van onze 5 schatjes midden in de hal gekotst en ik stap daar dus midden in, mijn hele voet (maat 45) stond in de kattenkots![]()
ik had zoiets van hmmm, wat nu, verder lopen leek mijn geen goed idee, hinkelen naar de douche de trap op, leek mij ook niet zo'n strak plan, dus ik m'n vriendin roepen en na een paar keer roepen was ze wakker die het allemaal erg grappig vond, en met de slappe lach en keukenpapier de stukjes kots tussen mijn tenen en onder mijn voet vandaan vist.
poezen, zijn schatjes maar soms![]()
quote:
Wat leuk om ze weer terug te zien! heel mooi, ook alweer flink gegroeid. Vooral Spock wordt een knappert maar dat heb ik vanaf het begin van hem gevondenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
Gijs, wat ben jij al groot![]()
![]()
Hier ook nog wat fotootjes:
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ja maar het zijn gewone katte krabplanken. Paar aanwijzingen om er zo'n opstelling van te maken, anders gaat ie maar een paar weken mee:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die is gaafKun je gewoon bij de dierenwinkel kopen ?
Sweetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
![]()
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
hahaa ja ze kan heel streng kijken.quote:
Merciquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
![]()
Maar mooie kleur heeft jullie kat zeg.![]()
hehe, ja, het beest heeft zeker een half uur met die bal op z'n kop liggen slapen, totdat ik er een foto van maaktequote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
Gijs likken (censuur??? lol )
[afbeelding]
das een ragdoll en hij luistert ( nou ja, je weet wat ik bedoel) naar de naam Bobquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wat fotogeniek is ie! Wie is die mooie birmaan (toch?) daar achter?
ja wat zij zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
das een ragdoll en hij luistert ( nou ja, je weet wat ik bedoel) naar de naam Bob
Heb jij een kikker?quote:
Een echte Gijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
pielemansjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
Pootje Harry
[afbeelding]
Pootje Gijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey mag ik wat privacy???
[afbeelding]
Anders wordt ik boos hoor!!
[afbeelding]
echt!!(volgens mij geloven ze me niet)
[afbeelding]
quote:
ook al van die leukjes!! Koekatten met roze neusjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
![]()
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik heb mogelijk nog wel een mooi plekje. Onze poes kan wel wat gezelschap gebruikenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef QueenR het volgende:
Ons Logeetje, ze is een maand of 3 een poes, en heel lief. beetje angstig maar toch lief. Ze zoekt nog een baasje.
[afbeelding]
Vriendin hoefde niet lang na te denken. You got mail btwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk nog wel een mooi plekje. Onze poes kan wel wat gezelschap gebruiken![]()
Maar moet het uiteindelijk toch even met de vriendin over hebben![]()
Wij nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:30 schreef Klonk het volgende:
en niet zomaar een stoel, dat moet wel een zgn kattenstoel zijn, een stoel helemaal onder het kattenhaar, elke katteneigenaar heeft namelijk zo'n stoel
geloof me komt nog wel, luister nou naar wat ik zeg eigenwijsjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouuuu, we hebben ze al 9 jaar eh.
Okay meneer Klonkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
geloof me komt nog wel, luister nou naar wat ik zeg eigenwijsje
mooi beest!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef Keiichi het volgende:
nog even wat foto's trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat iedereen wel weet wat haar favoriete plekje is![]()
Om hoe laat ongeveer? M'n vriendin wil haar bijna zonder twijfel gelijk meenemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
mooi beest!![]()
Mira zou het daar wel mee kunnen vinden (uiteindelijk)
Ze wordt vanavond geent en gechipped, en komen kijken kan altijd.
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef QueenR het volgende:
Wel leuk, heb nu al diverse fokkers aan een katje geholpensuper!! Al die kleintjes hier een fijn huisje. echt heel blij mee.
Aahhh wat een schatjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef bsp het volgende:
Onze jongste BK poes; Cutie...
[afbeelding][afbeelding]
En een leuke foto van onze Cherokee:
[afbeelding]
Fred
sssshhhhtttquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!![]()
Je manier van aanpak is echt slim, sneaky lieve fotootjes plaatsen, beetje hengelen en binnenhalen maar!![]()
![]()
Lieve poezebeestjes weer hier.![]()
liefquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn kreng ook maar even dan
ROARRRR
[afbeelding]
Kussentje in leggen, dat kun je makkelijk uitkloppen en die van mij zijn gek genoeg om precies op het kussentje te gaan liggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Keiichi het volgende:
Wij hebben ook zo'n mandje voor aan de verwarming. In de tijd dat we haar hadden had ze er nooit gebruik van gemaakt. Tot van de week zomaar opeens![]()
Er zijn ook nog andere favoriete stoelen van haar en die zitten echt helemaal onder het haar![]()
Ik vind het zo schattig dat Moshi ijsjes eet. Heb het laatst ook bij die van mij geprobeerd maar dan kijken ze me gewoon heel raar aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Keiichi het volgende:
Mira is veilig aangekomen.
M'n vriendin heeft haar omgedoopd tot Knurf (Naam van een poes van haar van vroeger)
Maar dat ziet er leuk uit
[afbeelding]
Beetje bang![]()
[afbeelding]
Wie is de vreemdeling!?![]()
[afbeelding]
Mira kwam zo lief op een gegeven moment naar Lady toe en zei ze zo van: 'mieeew?' (vriendjes?) en lady blazen!!!![]()
sorry voor de niet al te beste kwaliteit, ze zijn maar met een telefoontje genomen. Zie directory waar de foto's in staan voor de onbewerkte
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef Keiichi het volgende:
Gaat uit mijn mandje![]()
[afbeelding]
Welke is nu de echte?!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef _Nienna_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0yIYcOveOvY
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef Keiichi het volgende:
Ging knurf bij jou trouwens goed op de kattenbak QueenR?
Vond vanochtend een verassing en betrapte haar net op plassen in de bank![]()
Liefquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef kruimel_20 het volgende:
Hier ook nog maar foto's spammen
onze nieuwe huisgenoot is er eindelijk
ze doet het hardstikke goed. Ze begon gelijk met verkennen en heeft de halve avond spinnend rond gelopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
we hebben haar meerdere malen de kattenbak laten zien en meteen toen ze binnen kwam haar hier in gezet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:04 schreef Roönaän het volgende:
Een kat met foto-angst moet af en toe in een flinke houtgreep, maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
Flink zwaargewicht geworden idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijk)
Ja het is een Exoticquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
Ja, wat een lap hè.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:55 schreef Draakjuh het volgende:
[..]
we hebben haar meerdere malen de kattenbak laten zien en meteen toen ze binnen kwam haar hier in gezet.
ik denk dat het vooral angst is geweest ik heb ze de afgelopen 24 uur niet meer betrapt
ze heeft het erg naar haar zin en speeld zelfs met lady , ze hebben elkaar dus gevonden.
en spinnen dat ze kan........
en knuffelen doet ze ook erg graag.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat is die Rana uitzonderlijk mooi!
Een Cypertje met rood erbij? Ik heb nog nooit zo'n katje gezien!
Maar het is wel een vuilnisbakkie toch? Heb je nog meer foto's van Rana?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe muts voor de winter![]()
en voor de aaahhh da's zielig roepers, ze zat te knorren![]()
Die muts staat je fantastisch!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ohhh...wat lief! en zo'n mooi poesjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
Rana en haar vriendje "vis"
Wij hebben twee katers en ze hebben beiden nooit gesproeid. Tis wel een schatje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Ellatjuh het volgende:
Binnenkort ga ik verhuizen naar een flat.
en nu heb ik gehoord dat een vriendin van mij nog een katertje over heeft uit een nest.
ik ben gek op katten,thuis waar ik nu nog woon hebben we er 2 en zit er over te denken zelf ook een kat te nemen.
maar nou vroeg ik mij af(wij hebben nooit katers gehad) of een kater niet vreselijk gaat lopen sproeien.
het is wel een schatje![]()
[afbeelding]
zeker:)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wij hebben twee katers en ze hebben beiden nooit gesproeid. Tis wel een schatje!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef Sputnik het volgende:
Website met (gefotoshopte) katten in de muziekzaak: Linkje
![]()
Gewoon doen joh! Wat een poepie!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Ellatjuh het volgende:
Binnenkort ga ik verhuizen naar een flat.
en nu heb ik gehoord dat een vriendin van mij nog een katertje over heeft uit een nest.
ik ben gek op katten,thuis waar ik nu nog woon hebben we er 2 en zit er over te denken zelf ook een kat te nemen.
maar nou vroeg ik mij af(wij hebben nooit katers gehad) of een kater niet vreselijk gaat lopen sproeien.
het is wel een schatje![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
Rana en haar vriendje "vis"
Katten knorren ook als ze iets niet leuk vinden of pijn hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
lol !quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef computergirl het volgende:
Ik zag een leuke poezenstoel bij een dierenwinkel..........wordt geheel genegeerd![]()
Maar de doos valt wel in de smaak!![]()
[afbeelding]
Ze zijn je waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, maar ze komen wel redelijk vaak voor. In dit topic staan er toevallig nog twee gecyperde schildpadjes (officieel heet het tortietabby - kortweg torbie -), op pagina 1 de middelste kat van graftak72 en op pagina 3 de poes van twisted_fok. Ik vind het echt een supermooie tekening, en Rana heeft een erg leuke vlakverdeling, zo op haar pootje enzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat is die Rana uitzonderlijk mooi!
Een Cypertje met rood erbij? Ik heb nog nooit zo'n katje gezien!
quote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kaaspasta eten uit de tube (pootjes stevig eromheen):
Bij ons ging het vanzelf. Ernesto en Mimosa zijn HTK's met een kortharige gecyperde moeder, ik trof hen aan op de boerderij van een kennis en werd gelijk verliefd op Mimosa. Toen we haar gingen ophalen werd mijn vriend ingepakt door Ernesto. Omdat ze er wel apart uitzagen voor huiskatten ben ik me toen gaan verdiepen in kattenrassen en kleurengenetica, kwam erachter dat Mimosa uiterlijk kan doorgaan voor een Heilge Birmaan, en helaas ook dat ze waarschijnlijk ontzettend veel inteelt in hun voorouders hebben, omdat er op die boerderij steeds van dit soort kittens geboren worden waar geen raskat aan te pas komt, de genen voor langhaar en point wordt door incestueuze paringen tussen de boerderijkatten "in de familie" gehouden. Inteelt kan mooie genen verdubbelen, maar ook schadelijke genen voor ziektes, waardoor ik me echt zorgen kan maken om hun gezondheid (als Mimosa gestresst is krijgt ze ook acuut oogontsteking). Tijdens mijn leeswerk op het internet bezocht ik veel websites van Birmanencatteries, op één daarvan zag ik voor het eerst een plaatje van een Somali, dat vond ik toch wel een enorm mooie kat.quote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef Nilasha het volgende:
Pumpkin valt me nu opeens pas op dat jij verschillende soorten raskatten hebt. Nou ja, had wel eerder gezien, maar sta er nu pas bij stil.![]()
Vaak zie je dat mensen echt voor 1of 2 rassen gaan, was je altijd al van plan meerdere soorten rassen te nemen, of is het gewoon bij toeval zo gekomen?
Ze zijn wel prachtig, die zwarte pootjes van Flynn!
Odin leek ticked tabby op de foto, dus niet "gewoon" gestreept zoals andere rode huiskatten. Er zijn wel streepjes te zien op zijn staart en achterpoten, maar dat kan bij niet-showgeschikte Somali's ook wel eens voorkomen (Flynn heeft stiekem ook streepjes op zijn achterpoten en een halsbandje). Maar misschien zijn zijn streepjes gewoon niet te zien door de hoek van de foto ? Heeft hij weinig streepjes op zijn lijf dan is hij of een hele goede effen rode kat (rode katten laten ook wanneer ze genetisch effen/ongestreept zijn toch bijna altijd streepjes zien) óf een ticked tabby, maar dat komt echt zelden voor.quote:Wb Odin, je bent niet de eerste die vraagt of hij Somali in zijn bloed heeft, maar voor zover weten is hij gewoon een htk-tje. Moet nog wel ergens een kittenfoto hebben, toen had hij megagrote oren en daarvan zeiden sommigen dat hij op een Somalikitten leek. Zal 'm eens opzoeken en plaatsen.
Eerlijk gezegd dacht ik ook dat ze dat wasquote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bij ons ging het vanzelf. Ernesto en Mimosa zijn HTK's met een kortharige gecyperde moeder, ik trof hen aan op de boerderij van een kennis en werd gelijk verliefd op Mimosa. Toen we haar gingen ophalen werd mijn vriend ingepakt door Ernesto. Omdat ze er wel apart uitzagen voor huiskatten ben ik me toen gaan verdiepen in kattenrassen en kleurengenetica, kwam erachter dat Mimosa uiterlijk kan doorgaan voor een Heilge Birmaan
Daar was ik met behulp van wat kattenboeken ook al achter gekomenquote:de kittens van Ewelina hebben een roodharige vader.
Dank je wel!!! Bloos bloos...quote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Nilasha het volgende:
Wat is Sam schitterend Komkommertje, zo'n mooi kraag ook!Jip en Bob zijn ook lief!
Ga je ook met hem showen?quote:Op maandag 4 september 2006 15:35 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dank je wel!!! Bloos bloos...![]()
Hij heeft voor zijn jonge leeftijd inderdaad al een hele mooie kraag, en mooie lynx-tips...
Ik ben dan ook heel trots op mijn kereltje...
Nee ik ga niet met hem showen. Ik zou anderhalve week geleden wel gaan, naar een kittenshow van RMC (rasclub maine coon), maar ik had een voedselvergiftiging, dus kon helaas niet. Maar voor de rest trekt showen mij ook niet, dit was alleen leuk geweest omdat het wat informeler is.quote:
Mooi, zo'n ingebouwd levend schilderijquote:Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef ..zapper het volgende:
De oorzaak waarom mijn inbraak alarm iedere keer afging:
[afbeelding]
En gewoon lief:
[afbeelding]
Flynquote:Op maandag 4 september 2006 01:11 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat lieffffffffff!!!
Wat voor ras is Flyn pumpkin?? Hij is errug mooi!!
Ollie is nu ongeveer 4 maanden, we weten niet precies hoe oud ie is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:51 schreef Nilasha het volgende:
Ollie! Hoe oud ben jij mooi manneke?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:18 schreef Nilasha het volgende:
Logeetje? Zijn jullie een pleeggezin voor kitjes?
dierenambulance, dus hoofdzakelijk weesjes. Ik ben slecht in namen maar zal zo ff kijken welke fokkers het zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Nilasha het volgende:
Ooh ja? Wat leuk, welke fokkers zijn dat? Ben heel benieuwd!
Maar zijn het katjes waarvan de moeder overleden is of ze niet verzorgd? Krijgen jullie ze via de dierenbescherming?
Knurfquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
recent Mira maar die is omgedoopt naar ai, ook dat ben ik ff kwijt.gaat lekker zo he. Diversen iig
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:20 schreef Raenius het volgende:
Ja weer nieuwe foto' s van Quinto:
Kerst vorig jaar
Yep, af en toe nog wel beetje bangetje.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
jaa knurfje... wat een snoepie ook.![]()
Heeft ze het naar haar zin?
En het liefst met 2 handen en zolang mogelijk !!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Nilasha het volgende:
Wat een lief logeetje QueenR!!
Mazzeltje ligt klaar om lekker te buikje kroelen.
Liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:55 schreef QueenR het volgende:
nog twee maal mijn logeetje
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij hadden een probleem dat in ons huurhuis geen huisdieren mochten hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Altijd als ik in dit topic kijk en die leuke logeetjes zie die een thuis nodig hebben, baal ik enorm van m'n woonsituatie. Als ik een plek zonder huisgenoten zou heben zou ik geen moment twijfelen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel te verleidelijk hier![]()
Heel schattig kittentje QueenR, hopelijk vind je snel een geschikt huisje voor haar!![]()
Die is ook wel liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:55 schreef QueenR het volgende:
nog twee maal mijn logeetje
[afbeelding]
[afbeelding]
Lol, zeker lekker warm daar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef Vogue het volgende:
Joris heeft een nieuw plekje gevonden
[afbeelding]
lol ja he.. heel erg speels en beetje minder schichtig als wat knurf was. Maar ja... hey leuk en schattig zijn ze allemaal!quote:
het feit dat ie de planten plet boeit verder niet?quote:Op maandag 11 september 2006 19:22 schreef Miasan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een snoepjes allemaal!!![]()
Hier is dan onze huis tuin en keuken kat, Elvis.![]()
[afbeelding]
Elvis met een D66 ballonnetje
[afbeelding]
Lekker in het zonnetje
[afbeelding]
Whatever er ooit geplant is ... dat heeft Elvis er na de eerste week toch alweer uitgegraven om zijn uitwerpselen mee te bedekken.quote:Op maandag 11 september 2006 19:34 schreef tonja het volgende:
het feit dat ie de planten plet boeit verder niet?![]()
Ik kaniet ze niet zien, ik zie alleen maar Partyflock geneuzel plaatjes.quote:Op zondag 10 september 2006 10:41 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[afbeelding]
Kleine Cleo toen ze 7 weekjes was. Helaas is ze toen ze 8 weekjes was overleden. De andere kittens uit het nestje heb ik verkocht en nadat ze naar hun nieuwe baasje waren gegaan is Cleo van verdriet gestopt met eten en drinken, heb flesvoeding geprobeerd maar helaas redde ze het niet. Mamapoes was ook helemaal van slag en daarom hebben we een dag na Cleo`s dood een poesje van 6 weken gekregen dat we Makita hebben genoemd. Mamapoes accepteerde Makita meteen en behandeld haar nu als haar eigen jong. Makita drinkt zelfs bij haar, echt ontzettend lief. Ook de 1jarige dochter van mamapoes is al goede vriendinnetjes met Makita geworden.
[afbeelding]
Dit is onze lieve Makita.
tadaaaa:quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
dierenambulance, dus hoofdzakelijk weesjes. Ik ben slecht in namen maar zal zo ff kijken welke fokkers het zijniig pebbles van angelcakes (das mijn vriendin dus dat onthou ik wel
)
eentje waarvan ik de naam zo niet weet gaat over twee katjes,: Spock en Pixel, recent Mira maar die is omgedoopt naar ai, ook dat ben ik ff kwijt.gaat lekker zo he. Diversen iig
goed gedaan damequote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
tadaaaa:
[afbeelding]
hier was ze nog klein, inmiddels is ze een maand of vijf en het gaat super met haar !
Dus het gaat weer goed met de ventjes, da's mooiquote:Op woensdag 13 september 2006 15:06 schreef Flurrie het volgende:
nog 3 dagen![]()
dan komen onze jochies voor het eerst in de nieuwe huis, na 2 weken logeren bij mijn ouders![]()
zal eens kijken of we dan weer wat foto's online kunnen zetten.
Ze zijn in 2 weken tijd ontiegelijkg gegroeid (van 900 gram (le licht) naar 1.5 kg in 2 weken tijd) ze lopen een beetje achter met groeien, ze zijn nu 3.5 maand
Alleen 1 leuk dingetje, ff een kleed voor over de banken hang, net nieuwe (wit leren) banken, maar moeten de 2 kittens wel even afleren dat ze daar niet aan gaan krabben, wordt erg leukplantenspuit in de aanslag dus.
Yep, de pilletjes hebben hun werk gedaan, nog 3 dagen 2 pillen voor beide en ze zijn er vanaf.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dus het gaat weer goed met de ventjes, da's mooi![]()
wat fijnquote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Yep, de pilletjes hebben hun werk gedaan, nog 3 dagen 2 pillen voor beide en ze zijn er vanaf.
Garfield woog gisteren 1.2 kg (was een week daarvoor 970 gr)
Max woog 1.6 kg (was een week daarvoor 1.3 kg)
en ze hebben de bloempotten bij mij moeder al uit de vensterbank gegooid.
En stoeien voordurend met elkaar. Erg leuk om te zien.
Ja, dat zeg ik ook wel es...en dan ging ik bij mezelf wonenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Soms denk ik, was ik ook maar een poesje
[afbeelding]
Wat zijn ze tevreden! Echt een heerlijke foto!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
He Aventura,quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:23 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
He Aventura,
Ze lijken inderdaad erg op mijn rooie Beau! Beau is ook rood en heeft een witte buik en witte pootjes... (en een beetje wit op zn neus.)
Hier weer een foto!
[afbeelding]
Ligt erg lekker, zo met zn tweetjes!
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
't zijn niet echt elkaars grootste vrienden
Wat een prachtbeestquote:Op donderdag 14 september 2006 18:02 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ze is weer helemaal de oude nadat ze uit het raam is gevallen. Hier ligt ze lekker in de tuin![]()
Lief he? Ze steekt ook nog ff lekker de tong naar je uitquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Gripper het volgende:
Ja hoor, nina heeft een muis gevangen. Erg fijn als je nog even wilt fokken...![]()
[afbeelding]
Wat is ze mooi!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Nog 1...ze deed ff haar oogjes open![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat zeg ik ook wel es...en dan ging ik bij mezelf wonen![]()
Zijn altijd hele mooie foto's van robertje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Nog 1...ze deed ff haar oogjes open![]()
En ze zijn thuisquote:Op woensdag 13 september 2006 15:06 schreef Flurrie het volgende:
nog 3 dagen![]()
dan komen onze jochies voor het eerst in de nieuwe huis, na 2 weken logeren bij mijn ouders![]()
zal eens kijken of we dan weer wat foto's online kunnen zetten.
Ze zijn in 2 weken tijd ontiegelijkg gegroeid (van 900 gram (le licht) naar 1.5 kg in 2 weken tijd) ze lopen een beetje achter met groeien, ze zijn nu 3.5 maand
Alleen 1 leuk dingetje, ff een kleed voor over de banken hang, net nieuwe (wit leren) banken, maar moeten de 2 kittens wel even afleren dat ze daar niet aan gaan krabben, wordt erg leukplantenspuit in de aanslag dus.
Hier nog ff foto's van 1 maand gelden. nieuwe foto's volgt binnenkort
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
bolletje Garfield
[afbeelding]![]()
oortjes naar beneden
[Edit] Ging niet helemaal goed...., maar uiteindelijk zie je wel de 3 foto's die ik wilde posten!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Typmuts het volgende:
Mijn kitten Nelis is inmiddels 15 weken jong... Even weer wat foto's...
[afbeelding]
Wat moet je!?
[afbeelding]
Mag ik even rustig een plasje doen?!![]()
Zo'n schutting is lastig! Maar uiteindelijk ben ik er bovenop gekomen!![]()
Z'n tunneltje heeft luna ook. Zij rent er telkens als een speer doorheen, als iemand er voorbij langs loopt. Heel grappig om te zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:37 schreef Scandalous het volgende:
Moshi wilde ook zo'n tunneltje als Moby
[afbeelding]
en een lol dat ze er mee heeftze slaapt er ook in.
Ik zie alleen kruisjesquote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef Angel22 het volgende:
ff spammen van mijn twee nieuwe kittens....
Ze zijn nu 10 weken oud en een stel banjertjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De een heet Quick en de ander heet Silver.
Ze zijn momenteel alleen nog te onderscheiden in gedrag dus we hebben ze sinds gisteren een bandje omgedaan... Anders hou ik ze nooit uitelkaar vandaan
ze doen het!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga ff kijken of ik ze via photobucket kan hosten....
Ik back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog een geinig filmpjequote:Op woensdag 20 september 2006 12:37 schreef Scandalous het volgende:
Moshi wilde ook zo'n tunneltje als Moby
[afbeelding]
en een lol dat ze er mee heeftze slaapt er ook in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |