ja wat zij zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
das een ragdoll en hij luistert ( nou ja, je weet wat ik bedoel) naar de naam Bob
Heb jij een kikker?quote:
Een echte Gijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
Gijs likken (censuur??? lol )
[afbeelding]
pielemansjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
Pootje Harry
[afbeelding]
Pootje Gijs:
[afbeelding]
Gijs likken (censuur??? lol )
[afbeelding]
Hey mag ik wat privacy???
[afbeelding]
Anders wordt ik boos hoor!!
[afbeelding]
echt!!(volgens mij geloven ze me niet)
[afbeelding]
quote:
ook al van die leukjes!! Koekatten met roze neusjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
Gijs, wat ben jij al groot![]()
![]()
Hier ook nog wat fotootjes:
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik heb mogelijk nog wel een mooi plekje. Onze poes kan wel wat gezelschap gebruikenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef QueenR het volgende:
Ons Logeetje, ze is een maand of 3 een poes, en heel lief. beetje angstig maar toch lief. Ze zoekt nog een baasje.
[afbeelding]
Vriendin hoefde niet lang na te denken. You got mail btwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk nog wel een mooi plekje. Onze poes kan wel wat gezelschap gebruiken![]()
Maar moet het uiteindelijk toch even met de vriendin over hebben![]()
Wij nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:30 schreef Klonk het volgende:
en niet zomaar een stoel, dat moet wel een zgn kattenstoel zijn, een stoel helemaal onder het kattenhaar, elke katteneigenaar heeft namelijk zo'n stoel
geloof me komt nog wel, luister nou naar wat ik zeg eigenwijsjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouuuu, we hebben ze al 9 jaar eh.
Okay meneer Klonkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
geloof me komt nog wel, luister nou naar wat ik zeg eigenwijsje
mooi beest!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef Keiichi het volgende:
nog even wat foto's trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat iedereen wel weet wat haar favoriete plekje is![]()
Om hoe laat ongeveer? M'n vriendin wil haar bijna zonder twijfel gelijk meenemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
mooi beest!![]()
Mira zou het daar wel mee kunnen vinden (uiteindelijk)
Ze wordt vanavond geent en gechipped, en komen kijken kan altijd.
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef QueenR het volgende:
Wel leuk, heb nu al diverse fokkers aan een katje geholpensuper!! Al die kleintjes hier een fijn huisje. echt heel blij mee.
Aahhh wat een schatjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef bsp het volgende:
Onze jongste BK poes; Cutie...
[afbeelding][afbeelding]
En een leuke foto van onze Cherokee:
[afbeelding]
Fred
sssshhhhtttquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!![]()
Je manier van aanpak is echt slim, sneaky lieve fotootjes plaatsen, beetje hengelen en binnenhalen maar!![]()
![]()
Lieve poezebeestjes weer hier.![]()
liefquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn kreng ook maar even dan
ROARRRR
[afbeelding]
Kussentje in leggen, dat kun je makkelijk uitkloppen en die van mij zijn gek genoeg om precies op het kussentje te gaan liggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Keiichi het volgende:
Wij hebben ook zo'n mandje voor aan de verwarming. In de tijd dat we haar hadden had ze er nooit gebruik van gemaakt. Tot van de week zomaar opeens![]()
Er zijn ook nog andere favoriete stoelen van haar en die zitten echt helemaal onder het haar![]()
Ik vind het zo schattig dat Moshi ijsjes eet. Heb het laatst ook bij die van mij geprobeerd maar dan kijken ze me gewoon heel raar aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Keiichi het volgende:
Mira is veilig aangekomen.
M'n vriendin heeft haar omgedoopd tot Knurf (Naam van een poes van haar van vroeger)
Maar dat ziet er leuk uit
[afbeelding]
Beetje bang![]()
[afbeelding]
Wie is de vreemdeling!?![]()
[afbeelding]
Mira kwam zo lief op een gegeven moment naar Lady toe en zei ze zo van: 'mieeew?' (vriendjes?) en lady blazen!!!![]()
sorry voor de niet al te beste kwaliteit, ze zijn maar met een telefoontje genomen. Zie directory waar de foto's in staan voor de onbewerkte
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef Keiichi het volgende:
Gaat uit mijn mandje![]()
[afbeelding]
Welke is nu de echte?!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef _Nienna_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0yIYcOveOvY
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef Keiichi het volgende:
Ging knurf bij jou trouwens goed op de kattenbak QueenR?
Vond vanochtend een verassing en betrapte haar net op plassen in de bank![]()
Liefquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef kruimel_20 het volgende:
Hier ook nog maar foto's spammen
onze nieuwe huisgenoot is er eindelijk
ze doet het hardstikke goed. Ze begon gelijk met verkennen en heeft de halve avond spinnend rond gelopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
we hebben haar meerdere malen de kattenbak laten zien en meteen toen ze binnen kwam haar hier in gezet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:04 schreef Roönaän het volgende:
Een kat met foto-angst moet af en toe in een flinke houtgreep, maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
Flink zwaargewicht geworden idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijk)
Ja het is een Exoticquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |