Om hoe laat ongeveer? M'n vriendin wil haar bijna zonder twijfel gelijk meenemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
mooi beest!![]()
Mira zou het daar wel mee kunnen vinden (uiteindelijk)
Ze wordt vanavond geent en gechipped, en komen kijken kan altijd.
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef QueenR het volgende:
Wel leuk, heb nu al diverse fokkers aan een katje geholpensuper!! Al die kleintjes hier een fijn huisje. echt heel blij mee.
Aahhh wat een schatjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef bsp het volgende:
Onze jongste BK poes; Cutie...
[afbeelding][afbeelding]
En een leuke foto van onze Cherokee:
[afbeelding]
Fred
sssshhhhtttquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!![]()
Je manier van aanpak is echt slim, sneaky lieve fotootjes plaatsen, beetje hengelen en binnenhalen maar!![]()
![]()
Lieve poezebeestjes weer hier.![]()
liefquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn kreng ook maar even dan
ROARRRR
[afbeelding]
Kussentje in leggen, dat kun je makkelijk uitkloppen en die van mij zijn gek genoeg om precies op het kussentje te gaan liggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Keiichi het volgende:
Wij hebben ook zo'n mandje voor aan de verwarming. In de tijd dat we haar hadden had ze er nooit gebruik van gemaakt. Tot van de week zomaar opeens![]()
Er zijn ook nog andere favoriete stoelen van haar en die zitten echt helemaal onder het haar![]()
Ik vind het zo schattig dat Moshi ijsjes eet. Heb het laatst ook bij die van mij geprobeerd maar dan kijken ze me gewoon heel raar aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Keiichi het volgende:
Mira is veilig aangekomen.
M'n vriendin heeft haar omgedoopd tot Knurf (Naam van een poes van haar van vroeger)
Maar dat ziet er leuk uit
[afbeelding]
Beetje bang![]()
[afbeelding]
Wie is de vreemdeling!?![]()
[afbeelding]
Mira kwam zo lief op een gegeven moment naar Lady toe en zei ze zo van: 'mieeew?' (vriendjes?) en lady blazen!!!![]()
sorry voor de niet al te beste kwaliteit, ze zijn maar met een telefoontje genomen. Zie directory waar de foto's in staan voor de onbewerkte
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef Keiichi het volgende:
Gaat uit mijn mandje![]()
[afbeelding]
Welke is nu de echte?!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef _Nienna_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0yIYcOveOvY
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef Keiichi het volgende:
Ging knurf bij jou trouwens goed op de kattenbak QueenR?
Vond vanochtend een verassing en betrapte haar net op plassen in de bank![]()
Liefquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef kruimel_20 het volgende:
Hier ook nog maar foto's spammen
onze nieuwe huisgenoot is er eindelijk
ze doet het hardstikke goed. Ze begon gelijk met verkennen en heeft de halve avond spinnend rond gelopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
we hebben haar meerdere malen de kattenbak laten zien en meteen toen ze binnen kwam haar hier in gezet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:04 schreef Roönaän het volgende:
Een kat met foto-angst moet af en toe in een flinke houtgreep, maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
Flink zwaargewicht geworden idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijk)
Ja het is een Exoticquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
Ja, wat een lap hè.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:55 schreef Draakjuh het volgende:
[..]
we hebben haar meerdere malen de kattenbak laten zien en meteen toen ze binnen kwam haar hier in gezet.
ik denk dat het vooral angst is geweest ik heb ze de afgelopen 24 uur niet meer betrapt
ze heeft het erg naar haar zin en speeld zelfs met lady , ze hebben elkaar dus gevonden.
en spinnen dat ze kan........
en knuffelen doet ze ook erg graag.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat is die Rana uitzonderlijk mooi!
Een Cypertje met rood erbij? Ik heb nog nooit zo'n katje gezien!
Maar het is wel een vuilnisbakkie toch? Heb je nog meer foto's van Rana?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe muts voor de winter![]()
en voor de aaahhh da's zielig roepers, ze zat te knorren![]()
Die muts staat je fantastisch!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ohhh...wat lief! en zo'n mooi poesjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
Rana en haar vriendje "vis"
Wij hebben twee katers en ze hebben beiden nooit gesproeid. Tis wel een schatje!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Ellatjuh het volgende:
Binnenkort ga ik verhuizen naar een flat.
en nu heb ik gehoord dat een vriendin van mij nog een katertje over heeft uit een nest.
ik ben gek op katten,thuis waar ik nu nog woon hebben we er 2 en zit er over te denken zelf ook een kat te nemen.
maar nou vroeg ik mij af(wij hebben nooit katers gehad) of een kater niet vreselijk gaat lopen sproeien.
het is wel een schatje![]()
[afbeelding]
zeker:)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:45 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wij hebben twee katers en ze hebben beiden nooit gesproeid. Tis wel een schatje!![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef Sputnik het volgende:
Website met (gefotoshopte) katten in de muziekzaak: Linkje
![]()
Gewoon doen joh! Wat een poepie!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:04 schreef Ellatjuh het volgende:
Binnenkort ga ik verhuizen naar een flat.
en nu heb ik gehoord dat een vriendin van mij nog een katertje over heeft uit een nest.
ik ben gek op katten,thuis waar ik nu nog woon hebben we er 2 en zit er over te denken zelf ook een kat te nemen.
maar nou vroeg ik mij af(wij hebben nooit katers gehad) of een kater niet vreselijk gaat lopen sproeien.
het is wel een schatje![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:07 schreef Ereshkigal het volgende:
[afbeelding]
Rana en haar vriendje "vis"
Katten knorren ook als ze iets niet leuk vinden of pijn hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
lol !quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef computergirl het volgende:
Ik zag een leuke poezenstoel bij een dierenwinkel..........wordt geheel genegeerd![]()
Maar de doos valt wel in de smaak!![]()
[afbeelding]
Ze zijn je waarschijnlijk gewoon nooit eerder opgevallen, maar ze komen wel redelijk vaak voor. In dit topic staan er toevallig nog twee gecyperde schildpadjes (officieel heet het tortietabby - kortweg torbie -), op pagina 1 de middelste kat van graftak72 en op pagina 3 de poes van twisted_fok. Ik vind het echt een supermooie tekening, en Rana heeft een erg leuke vlakverdeling, zo op haar pootje enzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee wat is die Rana uitzonderlijk mooi!
Een Cypertje met rood erbij? Ik heb nog nooit zo'n katje gezien!
quote:Op zondag 3 september 2006 22:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Kaaspasta eten uit de tube (pootjes stevig eromheen):
Bij ons ging het vanzelf. Ernesto en Mimosa zijn HTK's met een kortharige gecyperde moeder, ik trof hen aan op de boerderij van een kennis en werd gelijk verliefd op Mimosa. Toen we haar gingen ophalen werd mijn vriend ingepakt door Ernesto. Omdat ze er wel apart uitzagen voor huiskatten ben ik me toen gaan verdiepen in kattenrassen en kleurengenetica, kwam erachter dat Mimosa uiterlijk kan doorgaan voor een Heilge Birmaan, en helaas ook dat ze waarschijnlijk ontzettend veel inteelt in hun voorouders hebben, omdat er op die boerderij steeds van dit soort kittens geboren worden waar geen raskat aan te pas komt, de genen voor langhaar en point wordt door incestueuze paringen tussen de boerderijkatten "in de familie" gehouden. Inteelt kan mooie genen verdubbelen, maar ook schadelijke genen voor ziektes, waardoor ik me echt zorgen kan maken om hun gezondheid (als Mimosa gestresst is krijgt ze ook acuut oogontsteking). Tijdens mijn leeswerk op het internet bezocht ik veel websites van Birmanencatteries, op één daarvan zag ik voor het eerst een plaatje van een Somali, dat vond ik toch wel een enorm mooie kat.quote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef Nilasha het volgende:
Pumpkin valt me nu opeens pas op dat jij verschillende soorten raskatten hebt. Nou ja, had wel eerder gezien, maar sta er nu pas bij stil.![]()
Vaak zie je dat mensen echt voor 1of 2 rassen gaan, was je altijd al van plan meerdere soorten rassen te nemen, of is het gewoon bij toeval zo gekomen?
Ze zijn wel prachtig, die zwarte pootjes van Flynn!
Odin leek ticked tabby op de foto, dus niet "gewoon" gestreept zoals andere rode huiskatten. Er zijn wel streepjes te zien op zijn staart en achterpoten, maar dat kan bij niet-showgeschikte Somali's ook wel eens voorkomen (Flynn heeft stiekem ook streepjes op zijn achterpoten en een halsbandje). Maar misschien zijn zijn streepjes gewoon niet te zien door de hoek van de foto ? Heeft hij weinig streepjes op zijn lijf dan is hij of een hele goede effen rode kat (rode katten laten ook wanneer ze genetisch effen/ongestreept zijn toch bijna altijd streepjes zien) óf een ticked tabby, maar dat komt echt zelden voor.quote:Wb Odin, je bent niet de eerste die vraagt of hij Somali in zijn bloed heeft, maar voor zover weten is hij gewoon een htk-tje. Moet nog wel ergens een kittenfoto hebben, toen had hij megagrote oren en daarvan zeiden sommigen dat hij op een Somalikitten leek. Zal 'm eens opzoeken en plaatsen.
Eerlijk gezegd dacht ik ook dat ze dat wasquote:Op maandag 4 september 2006 12:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Bij ons ging het vanzelf. Ernesto en Mimosa zijn HTK's met een kortharige gecyperde moeder, ik trof hen aan op de boerderij van een kennis en werd gelijk verliefd op Mimosa. Toen we haar gingen ophalen werd mijn vriend ingepakt door Ernesto. Omdat ze er wel apart uitzagen voor huiskatten ben ik me toen gaan verdiepen in kattenrassen en kleurengenetica, kwam erachter dat Mimosa uiterlijk kan doorgaan voor een Heilge Birmaan
Daar was ik met behulp van wat kattenboeken ook al achter gekomenquote:de kittens van Ewelina hebben een roodharige vader.
Dank je wel!!! Bloos bloos...quote:Op maandag 4 september 2006 15:32 schreef Nilasha het volgende:
Wat is Sam schitterend Komkommertje, zo'n mooi kraag ook!Jip en Bob zijn ook lief!
Ga je ook met hem showen?quote:Op maandag 4 september 2006 15:35 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dank je wel!!! Bloos bloos...![]()
Hij heeft voor zijn jonge leeftijd inderdaad al een hele mooie kraag, en mooie lynx-tips...
Ik ben dan ook heel trots op mijn kereltje...
Nee ik ga niet met hem showen. Ik zou anderhalve week geleden wel gaan, naar een kittenshow van RMC (rasclub maine coon), maar ik had een voedselvergiftiging, dus kon helaas niet. Maar voor de rest trekt showen mij ook niet, dit was alleen leuk geweest omdat het wat informeler is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |