Om hoe laat ongeveer? M'n vriendin wil haar bijna zonder twijfel gelijk meenemenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
mooi beest!![]()
Mira zou het daar wel mee kunnen vinden (uiteindelijk)
Ze wordt vanavond geent en gechipped, en komen kijken kan altijd.
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:44 schreef QueenR het volgende:
Wel leuk, heb nu al diverse fokkers aan een katje geholpensuper!! Al die kleintjes hier een fijn huisje. echt heel blij mee.
Aahhh wat een schatjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef bsp het volgende:
Onze jongste BK poes; Cutie...
[afbeelding][afbeelding]
En een leuke foto van onze Cherokee:
[afbeelding]
Fred
sssshhhhtttquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan ik me zó voorstellen, fantastisch!![]()
Je manier van aanpak is echt slim, sneaky lieve fotootjes plaatsen, beetje hengelen en binnenhalen maar!![]()
![]()
Lieve poezebeestjes weer hier.![]()
liefquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn kreng ook maar even dan
ROARRRR
[afbeelding]
Kussentje in leggen, dat kun je makkelijk uitkloppen en die van mij zijn gek genoeg om precies op het kussentje te gaan liggenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef Keiichi het volgende:
Wij hebben ook zo'n mandje voor aan de verwarming. In de tijd dat we haar hadden had ze er nooit gebruik van gemaakt. Tot van de week zomaar opeens![]()
Er zijn ook nog andere favoriete stoelen van haar en die zitten echt helemaal onder het haar![]()
Ik vind het zo schattig dat Moshi ijsjes eet. Heb het laatst ook bij die van mij geprobeerd maar dan kijken ze me gewoon heel raar aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef Keiichi het volgende:
Mira is veilig aangekomen.
M'n vriendin heeft haar omgedoopd tot Knurf (Naam van een poes van haar van vroeger)
Maar dat ziet er leuk uit
[afbeelding]
Beetje bang![]()
[afbeelding]
Wie is de vreemdeling!?![]()
[afbeelding]
Mira kwam zo lief op een gegeven moment naar Lady toe en zei ze zo van: 'mieeew?' (vriendjes?) en lady blazen!!!![]()
sorry voor de niet al te beste kwaliteit, ze zijn maar met een telefoontje genomen. Zie directory waar de foto's in staan voor de onbewerkte
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef Keiichi het volgende:
Gaat uit mijn mandje![]()
[afbeelding]
Welke is nu de echte?!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef _Nienna_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0yIYcOveOvY
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef Keiichi het volgende:
Ging knurf bij jou trouwens goed op de kattenbak QueenR?
Vond vanochtend een verassing en betrapte haar net op plassen in de bank![]()
Liefquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef kruimel_20 het volgende:
Hier ook nog maar foto's spammen
onze nieuwe huisgenoot is er eindelijk
ze doet het hardstikke goed. Ze begon gelijk met verkennen en heeft de halve avond spinnend rond gelopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
we hebben haar meerdere malen de kattenbak laten zien en meteen toen ze binnen kwam haar hier in gezet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee, daar heb ik haar geen een keer op betrapt. Had je haar goed gewezen waar de kattebak was?
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:04 schreef Roönaän het volgende:
Een kat met foto-angst moet af en toe in een flinke houtgreep, maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
Flink zwaargewicht geworden idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat is die groot geworden zeg! (ja logisch natuurlijk)
Ja het is een Exoticquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
liefik heb een zwak voor zwarte katten.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |