Ssst, niemand gezienquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:31 schreef Klonk het volgende:
IJsmeis, anders post je ff lekker door het slotje heen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Tommy
[afbeelding]
En omdat de mensen zo dol zijn op kussentjes, de daarbij behorende kussentjes:
[afbeelding]
Mickey
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
.
Wat een snoetje heeft iequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef So_Addictive het volgende:
De fokker is zo lief om iedere maandag een foto te mailen
Hier is Moby weer! (helemaal rechts)
[afbeelding]
Mooi hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft een DIK snoetjequote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een snoetje heeft ie![]()
en dat lilac kleintje ertussen
Ja is ook, heerlijk zo'n lekkere grote katerquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:42 schreef Nilasha het volgende:
So_Addictive, britjes horen lekkere bolletjes te zijn heh! Sowieso zijn bollere katjes (vind ik) leuker dan van die slanke beestjes.
Wat een lieverdquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Midden in de nacht.... Xena loopt met een prooi en gromt, gromt en wil verstoppen wat ze in haar bekkie heeft
Blijkt het achteraf... (wij dachten een grote mot) een vleermuis te zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het beestje was al dood, dus we hebben hem niet afgepakt.
Ze heeft hem gewoon uit de lucht gevangen terwijl ze op het randje van het balkon zat o.i.d.
het is een van hun grootste hobbies, uit de kraan drinkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:41 schreef Behh het volgende:
@ Marietje:
Geweldige foto !! Lijkt me geweldig als je kat(ten) dat doen.
En sisje is idd een asielkoekat![]()
Die van mij ook nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat doet de kat van mijn ouders ook! Water uit een bakje wil ze niet![]()
wat een snuitebekjes, vooral die rooiequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef Graftak72 het volgende:
Wilde ff een gewone foto schieten, maar deze grappige positie van peter kwam er dus uit.
[afbeelding]
tijdje terug 2 mooie foto's geschoten van de poezebeesten van me zus.
Een dame van stand
[afbeelding]
Euh ik ben wakker ik ben wakker ik ben zzzzzzlaaaaaap![]()
[afbeelding]
Da's best knap!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft hem gewoon uit de lucht gevangen terwijl ze op het randje van het balkon zat o.i.d.
hahaha ja dat is hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef Ieneminie het volgende:
Ja, Beau heeft echt nog zo'n baby koppie, en nog steeds blauwe ogen (!) terwijl ze 12 weken zijn. En Basil kan echt van die ouwe lullen gezichten trekken, best vaag.
ze zijn absoluut adorablequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef Ieneminie het volgende:
Ja, Beau heeft echt nog zo'n baby koppie, en nog steeds blauwe ogen (!) terwijl ze 12 weken zijn. En Basil kan echt van die ouwe lullen gezichten trekken, best vaag.
Kijk, bij deze foto's kan ik echt wegzwijmelen:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
en dit is Basil's ultieme "wat mot je met die camera, je bent niet lief, want je hebt me net natgespoten" face:
[afbeelding]
sorry, trouwens als de foto's iets te groot zijn, Maar dan kan je extra van ze genieten!![]()
Herkenbaar! Xena had het ook echt veel en vaak toen ze kitten wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef Ieneminie het volgende:
Thanks, Ik ben ook totally in luv!![]()
En het valt reuze mee met boevenstreken, alleen de onderkant van mn luie stoel moet het zo nu en dan ontgelden en het is ook leuk om je in bed voort te bewegen door je nagels in de deken te zetten en dan jezelf horizontaal voort te trekken. Verder zijn het zulke lieverds, ze spelen samen heel erg veel, vooral elkaar besluipen. En ze vinden ballonen heel erg leuk, die kan je de lucht in tikken en weer opvangen. (zonder kapot te gaan!)
Ow ja, 1 nadeel: ze scheten!Basil hele harde als ie op de bak gaat, en Beau van die gnieperds die je niet hoort maar wel ruikt, en dan het liefst als hij in je nek ligt..
Maar goed, dat is waarschijnlijk het gevolg van al die darmproblemen die ze hadden..
Blauwe ogenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:15 schreef Ieneminie het volgende:
Kijk, bij deze foto's kan ik echt wegzwijmelen:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
en dit is Basil's ultieme "wat mot je met die camera, je bent niet lief, want je hebt me net natgespoten" face:
[afbeelding]
sorry, trouwens als de foto's iets te groot zijn, Maar dan kan je extra van ze genieten!![]()
Die is gaafquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
half 4 vanmorgen in huize klonk:
ik ben ook maar mens, en moet naar de wc, heeft een van onze 5 schatjes midden in de hal gekotst en ik stap daar dus midden in, mijn hele voet (maat 45) stond in de kattenkots![]()
ik had zoiets van hmmm, wat nu, verder lopen leek mijn geen goed idee, hinkelen naar de douche de trap op, leek mij ook niet zo'n strak plan, dus ik m'n vriendin roepen en na een paar keer roepen was ze wakker die het allemaal erg grappig vond, en met de slappe lach en keukenpapier de stukjes kots tussen mijn tenen en onder mijn voet vandaan vist.
poezen, zijn schatjes maar soms![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
half 4 vanmorgen in huize klonk:
ik ben ook maar mens, en moet naar de wc, heeft een van onze 5 schatjes midden in de hal gekotst en ik stap daar dus midden in, mijn hele voet (maat 45) stond in de kattenkots![]()
ik had zoiets van hmmm, wat nu, verder lopen leek mijn geen goed idee, hinkelen naar de douche de trap op, leek mij ook niet zo'n strak plan, dus ik m'n vriendin roepen en na een paar keer roepen was ze wakker die het allemaal erg grappig vond, en met de slappe lach en keukenpapier de stukjes kots tussen mijn tenen en onder mijn voet vandaan vist.
poezen, zijn schatjes maar soms![]()
quote:
Wat leuk om ze weer terug te zien! heel mooi, ook alweer flink gegroeid. Vooral Spock wordt een knappert maar dat heb ik vanaf het begin van hem gevondenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
Gijs, wat ben jij al groot![]()
![]()
Hier ook nog wat fotootjes:
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ja maar het zijn gewone katte krabplanken. Paar aanwijzingen om er zo'n opstelling van te maken, anders gaat ie maar een paar weken mee:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die is gaafKun je gewoon bij de dierenwinkel kopen ?
Sweetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
![]()
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
hahaa ja ze kan heel streng kijken.quote:
Merciquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
![]()
Maar mooie kleur heeft jullie kat zeg.![]()
hehe, ja, het beest heeft zeker een half uur met die bal op z'n kop liggen slapen, totdat ik er een foto van maaktequote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
Gijs likken (censuur??? lol )
[afbeelding]
das een ragdoll en hij luistert ( nou ja, je weet wat ik bedoel) naar de naam Bobquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wat fotogeniek is ie! Wie is die mooie birmaan (toch?) daar achter?
ja wat zij zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
das een ragdoll en hij luistert ( nou ja, je weet wat ik bedoel) naar de naam Bob
Heb jij een kikker?quote:
Een echte Gijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
pielemansjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
Pootje Harry
[afbeelding]
Pootje Gijs:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey mag ik wat privacy???
[afbeelding]
Anders wordt ik boos hoor!!
[afbeelding]
echt!!(volgens mij geloven ze me niet)
[afbeelding]
quote:
ook al van die leukjes!! Koekatten met roze neusjesquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
![]()
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik heb mogelijk nog wel een mooi plekje. Onze poes kan wel wat gezelschap gebruikenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef QueenR het volgende:
Ons Logeetje, ze is een maand of 3 een poes, en heel lief. beetje angstig maar toch lief. Ze zoekt nog een baasje.
[afbeelding]
Vriendin hoefde niet lang na te denken. You got mail btwquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:06 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb mogelijk nog wel een mooi plekje. Onze poes kan wel wat gezelschap gebruiken![]()
Maar moet het uiteindelijk toch even met de vriendin over hebben![]()
Wij nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:30 schreef Klonk het volgende:
en niet zomaar een stoel, dat moet wel een zgn kattenstoel zijn, een stoel helemaal onder het kattenhaar, elke katteneigenaar heeft namelijk zo'n stoel
geloof me komt nog wel, luister nou naar wat ik zeg eigenwijsjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouuuu, we hebben ze al 9 jaar eh.
Okay meneer Klonkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
geloof me komt nog wel, luister nou naar wat ik zeg eigenwijsje
mooi beest!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:43 schreef Keiichi het volgende:
nog even wat foto's trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat iedereen wel weet wat haar favoriete plekje is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |