Die is gaafquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
half 4 vanmorgen in huize klonk:
ik ben ook maar mens, en moet naar de wc, heeft een van onze 5 schatjes midden in de hal gekotst en ik stap daar dus midden in, mijn hele voet (maat 45) stond in de kattenkots![]()
ik had zoiets van hmmm, wat nu, verder lopen leek mijn geen goed idee, hinkelen naar de douche de trap op, leek mij ook niet zo'n strak plan, dus ik m'n vriendin roepen en na een paar keer roepen was ze wakker die het allemaal erg grappig vond, en met de slappe lach en keukenpapier de stukjes kots tussen mijn tenen en onder mijn voet vandaan vist.
poezen, zijn schatjes maar soms![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Klonk het volgende:
half 4 vanmorgen in huize klonk:
ik ben ook maar mens, en moet naar de wc, heeft een van onze 5 schatjes midden in de hal gekotst en ik stap daar dus midden in, mijn hele voet (maat 45) stond in de kattenkots![]()
ik had zoiets van hmmm, wat nu, verder lopen leek mijn geen goed idee, hinkelen naar de douche de trap op, leek mij ook niet zo'n strak plan, dus ik m'n vriendin roepen en na een paar keer roepen was ze wakker die het allemaal erg grappig vond, en met de slappe lach en keukenpapier de stukjes kots tussen mijn tenen en onder mijn voet vandaan vist.
poezen, zijn schatjes maar soms![]()
quote:
Wat leuk om ze weer terug te zien! heel mooi, ook alweer flink gegroeid. Vooral Spock wordt een knappert maar dat heb ik vanaf het begin van hem gevondenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
Gijs, wat ben jij al groot![]()
![]()
Hier ook nog wat fotootjes:
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Ja maar het zijn gewone katte krabplanken. Paar aanwijzingen om er zo'n opstelling van te maken, anders gaat ie maar een paar weken mee:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die is gaafKun je gewoon bij de dierenwinkel kopen ?
Sweetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
Gijs, wat ben jij al groot![]()
![]()
Hier ook nog wat fotootjes:
[afbeelding]
Samen slapen
[afbeelding]
Slaaphoofd
[afbeelding]
Nieuwsgierig
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer samen slapen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
hahaa ja ze kan heel streng kijken.quote:
Merciquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:52 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
![]()
Maar mooie kleur heeft jullie kat zeg.![]()
hehe, ja, het beest heeft zeker een half uur met die bal op z'n kop liggen slapen, totdat ik er een foto van maaktequote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:19 schreef QueenR het volgende:
Gijs likken (censuur??? lol )
[afbeelding]
das een ragdoll en hij luistert ( nou ja, je weet wat ik bedoel) naar de naam Bobquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wat fotogeniek is ie! Wie is die mooie birmaan (toch?) daar achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |