En het liefst met 2 handen en zolang mogelijk !!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:14 schreef Nilasha het volgende:
Wat een lief logeetje QueenR!!
Mazzeltje ligt klaar om lekker te buikje kroelen.
Liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:55 schreef QueenR het volgende:
nog twee maal mijn logeetje
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij hadden een probleem dat in ons huurhuis geen huisdieren mochten hebben.quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Altijd als ik in dit topic kijk en die leuke logeetjes zie die een thuis nodig hebben, baal ik enorm van m'n woonsituatie. Als ik een plek zonder huisgenoten zou heben zou ik geen moment twijfelen.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel te verleidelijk hier![]()
Heel schattig kittentje QueenR, hopelijk vind je snel een geschikt huisje voor haar!![]()
Die is ook wel liefquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:55 schreef QueenR het volgende:
nog twee maal mijn logeetje
[afbeelding]
[afbeelding]
Lol, zeker lekker warm daar.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef Vogue het volgende:
Joris heeft een nieuw plekje gevonden
[afbeelding]
lol ja he.. heel erg speels en beetje minder schichtig als wat knurf was. Maar ja... hey leuk en schattig zijn ze allemaal!quote:
het feit dat ie de planten plet boeit verder niet?quote:Op maandag 11 september 2006 19:22 schreef Miasan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een snoepjes allemaal!!![]()
Hier is dan onze huis tuin en keuken kat, Elvis.![]()
[afbeelding]
Elvis met een D66 ballonnetje
[afbeelding]
Lekker in het zonnetje
[afbeelding]
Whatever er ooit geplant is ... dat heeft Elvis er na de eerste week toch alweer uitgegraven om zijn uitwerpselen mee te bedekken.quote:Op maandag 11 september 2006 19:34 schreef tonja het volgende:
het feit dat ie de planten plet boeit verder niet?![]()
Ik kaniet ze niet zien, ik zie alleen maar Partyflock geneuzel plaatjes.quote:Op zondag 10 september 2006 10:41 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[afbeelding]
Kleine Cleo toen ze 7 weekjes was. Helaas is ze toen ze 8 weekjes was overleden. De andere kittens uit het nestje heb ik verkocht en nadat ze naar hun nieuwe baasje waren gegaan is Cleo van verdriet gestopt met eten en drinken, heb flesvoeding geprobeerd maar helaas redde ze het niet. Mamapoes was ook helemaal van slag en daarom hebben we een dag na Cleo`s dood een poesje van 6 weken gekregen dat we Makita hebben genoemd. Mamapoes accepteerde Makita meteen en behandeld haar nu als haar eigen jong. Makita drinkt zelfs bij haar, echt ontzettend lief. Ook de 1jarige dochter van mamapoes is al goede vriendinnetjes met Makita geworden.
[afbeelding]
Dit is onze lieve Makita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |