tadaaaa:quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
dierenambulance, dus hoofdzakelijk weesjes. Ik ben slecht in namen maar zal zo ff kijken welke fokkers het zijniig pebbles van angelcakes (das mijn vriendin dus dat onthou ik wel
)
eentje waarvan ik de naam zo niet weet gaat over twee katjes,: Spock en Pixel, recent Mira maar die is omgedoopt naar ai, ook dat ben ik ff kwijt.gaat lekker zo he. Diversen iig
goed gedaan damequote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
tadaaaa:
[afbeelding]
hier was ze nog klein, inmiddels is ze een maand of vijf en het gaat super met haar !
Dus het gaat weer goed met de ventjes, da's mooiquote:Op woensdag 13 september 2006 15:06 schreef Flurrie het volgende:
nog 3 dagen![]()
dan komen onze jochies voor het eerst in de nieuwe huis, na 2 weken logeren bij mijn ouders![]()
zal eens kijken of we dan weer wat foto's online kunnen zetten.
Ze zijn in 2 weken tijd ontiegelijkg gegroeid (van 900 gram (le licht) naar 1.5 kg in 2 weken tijd) ze lopen een beetje achter met groeien, ze zijn nu 3.5 maand
Alleen 1 leuk dingetje, ff een kleed voor over de banken hang, net nieuwe (wit leren) banken, maar moeten de 2 kittens wel even afleren dat ze daar niet aan gaan krabben, wordt erg leukplantenspuit in de aanslag dus.
Yep, de pilletjes hebben hun werk gedaan, nog 3 dagen 2 pillen voor beide en ze zijn er vanaf.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dus het gaat weer goed met de ventjes, da's mooi![]()
wat fijnquote:Op woensdag 13 september 2006 17:12 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Yep, de pilletjes hebben hun werk gedaan, nog 3 dagen 2 pillen voor beide en ze zijn er vanaf.
Garfield woog gisteren 1.2 kg (was een week daarvoor 970 gr)
Max woog 1.6 kg (was een week daarvoor 1.3 kg)
en ze hebben de bloempotten bij mij moeder al uit de vensterbank gegooid.
En stoeien voordurend met elkaar. Erg leuk om te zien.
Ja, dat zeg ik ook wel es...en dan ging ik bij mezelf wonenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Soms denk ik, was ik ook maar een poesje
[afbeelding]
Wat zijn ze tevreden! Echt een heerlijke foto!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
He Aventura,quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:23 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
He Aventura,
Ze lijken inderdaad erg op mijn rooie Beau! Beau is ook rood en heeft een witte buik en witte pootjes... (en een beetje wit op zn neus.)
Hier weer een foto!
[afbeelding]
Ligt erg lekker, zo met zn tweetjes!
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
't zijn niet echt elkaars grootste vrienden
Wat een prachtbeestquote:Op donderdag 14 september 2006 18:02 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Ze is weer helemaal de oude nadat ze uit het raam is gevallen. Hier ligt ze lekker in de tuin![]()
Lief he? Ze steekt ook nog ff lekker de tong naar je uitquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:42 schreef Gripper het volgende:
Ja hoor, nina heeft een muis gevangen. Erg fijn als je nog even wilt fokken...![]()
[afbeelding]
Wat is ze mooi!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Nog 1...ze deed ff haar oogjes open![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Aventura het volgende:
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat zeg ik ook wel es...en dan ging ik bij mezelf wonen![]()
Zijn altijd hele mooie foto's van robertje.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Nog 1...ze deed ff haar oogjes open![]()
En ze zijn thuisquote:Op woensdag 13 september 2006 15:06 schreef Flurrie het volgende:
nog 3 dagen![]()
dan komen onze jochies voor het eerst in de nieuwe huis, na 2 weken logeren bij mijn ouders![]()
zal eens kijken of we dan weer wat foto's online kunnen zetten.
Ze zijn in 2 weken tijd ontiegelijkg gegroeid (van 900 gram (le licht) naar 1.5 kg in 2 weken tijd) ze lopen een beetje achter met groeien, ze zijn nu 3.5 maand
Alleen 1 leuk dingetje, ff een kleed voor over de banken hang, net nieuwe (wit leren) banken, maar moeten de 2 kittens wel even afleren dat ze daar niet aan gaan krabben, wordt erg leukplantenspuit in de aanslag dus.
Hier nog ff foto's van 1 maand gelden. nieuwe foto's volgt binnenkort
[afbeelding]![]()
[afbeelding]![]()
bolletje Garfield
[afbeelding]![]()
oortjes naar beneden
[Edit] Ging niet helemaal goed...., maar uiteindelijk zie je wel de 3 foto's die ik wilde posten!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Typmuts het volgende:
Mijn kitten Nelis is inmiddels 15 weken jong... Even weer wat foto's...
[afbeelding]
Wat moet je!?
[afbeelding]
Mag ik even rustig een plasje doen?!![]()
Zo'n schutting is lastig! Maar uiteindelijk ben ik er bovenop gekomen!![]()
Z'n tunneltje heeft luna ook. Zij rent er telkens als een speer doorheen, als iemand er voorbij langs loopt. Heel grappig om te zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:37 schreef Scandalous het volgende:
Moshi wilde ook zo'n tunneltje als Moby
[afbeelding]
en een lol dat ze er mee heeftze slaapt er ook in.
Ik zie alleen kruisjesquote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef Angel22 het volgende:
ff spammen van mijn twee nieuwe kittens....
Ze zijn nu 10 weken oud en een stel banjertjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De een heet Quick en de ander heet Silver.
Ze zijn momenteel alleen nog te onderscheiden in gedrag dus we hebben ze sinds gisteren een bandje omgedaan... Anders hou ik ze nooit uitelkaar vandaan
ze doen het!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef Angel22 het volgende:
Ik ga ff kijken of ik ze via photobucket kan hosten....
Ik back
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |