De cavia?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:36 schreef Biancavia het volgende:
En zelfs dan kun je hem nog met één vinger verschuiven!
Nee, dit is de slow chat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:56 schreef dr.dunno het volgende:
de kunst van het misleiden... hoe producten van productieprijs minder dan een dollar weten te verkopen voor het twintigvoudige of meer aan dikke naïeve domme amerikanen.
tenminste, ik neem aan dat dit topic om die reden in dit subforum staat.
dikke naïeve domme amerikanen? zou het daarom dag-in dag-uit op europese televisie uitgezonden worden? als die europeanen veel slimmer waren was die shit al lang van televisie verdwenen. Kijk maar eens naar Kassa, regelmatig mensen die deze troep hebben gekocht en uiteraard nogal teleurgesteld zijn in het resultaat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:56 schreef dr.dunno het volgende:
de kunst van het misleiden... hoe producten van productieprijs minder dan een dollar weten te verkopen voor het twintigvoudige of meer aan dikke naïeve domme amerikanen.
tenminste, ik neem aan dat dit topic om die reden in dit subforum staat.
Want?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:08 schreef Lienekien het volgende:
LXIV mag nooit meer LPT-titels bedenken.
Nee, een 'inhoudelijke' discussie over Telsell.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:16 schreef LXIV het volgende:
"Andere mensen in de LPT?"
Willen we dat niet hebben?
Ik dacht ook dat we redelijk onopvallend bezig waren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het wel meevallen.
Daar hebben we andere topics voor, hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef LXIV het volgende:
Ja, stel je voor dat het ergens over gaat!
Iemand riep 'spam'.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat we redelijk onopvallend bezig waren.
Wat was de censuur, trouwens?
Dan heb je verdomme 36 van die tafeltjes in huis!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:28 schreef LXIV het volgende:
Als u nu twee Table Mates tegelijkertijd bestelt...
Is de auto nog heel?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag, ik heb autogereden.
U kunt ze met het grootste gemak onder uw bed of bank schuiven. (verwijder daarvoor wel uw eerder bestelde tellsell troep om plaats te maken)quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dan heb je verdomme 36 van die tafeltjes in huis!
Waar laat je ze allemaal?
Je hebt wel elke dag wat te doen, met zo'n table mate. Ik ga vandaag... borduren in bed en ik leg mijn spulletjes op mijn table mate.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dan heb je verdomme 36 van die tafeltjes in huis!
Waar laat je ze allemaal?
Sorry.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:24 schreef broer het volgende:
[..]
Eerst naar de mensen vragen, Biancavia. Dan pas naar de spullen.
Ja hoor, maar het was toch heel tof.quote:
Borduren in bedquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt wel elke dag wat te doen, met zo'n table mate. Ik ga vandaag... borduren in bed en ik leg mijn spulletjes op mijn table mate.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Borduren in bed. Mijn opa vertelde laatst dat mijn moeder en haar zusjes dat wel eens deden in opa en oma's bed, en toen was er een keer een naald blijven liggen in bed. Mijn opa werd gestoken en werd natuurlijk vrij boos. "Er wordt nooit meer genaaid in dit bed", zei hij, en tegelijkertijd schoot hij toen in de lach
.
Ah, da's leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het was toch heel tof.
Je wilt toch niet zeggen dat je dat een typische homo-auto vindt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah, da's leuk
Hier vast een suggestie voor je eerste autootje
Da's zielig hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Oh Mike het is fantastisch!
STERF Mike! O wacht, dat heeft-ie al gedaan!
TelSell, seksspotjes en belspellen kijk ik allemaal zelfs.... Zelfs al ben ik ziek en kan ik niks beters doen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp bij God niet waarom mensen TelSell tot op het bot afkraken. Het idee is fantastisch: iedereen kan een product verzinnen en op de markt brengen. En die reclames zijn veel leuker om te zien dan de seksspotjes en de belspellen.
Ik houd van TelSell.
ik heb zo'n vergelijkbaar ding bij Blokker gekocht..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eerst altijd de magic bullet hebben.
[afbeelding]
Ja, maar sinds we thuis een blender hebben, heb ik de magic bullet neit meer nodigquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is zeker een tof ding, Erik.
Je tv kan ook uit hequote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ze aanbieden kan natuurlijk troep zijn, maar ik zie ze liever die troep aanbieden dan die sletten die ze 's nachts aanbieden.
De Cyclone van mijn vader doet het nog altijd prima.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef LXIV het volgende:
Bestel eens iets, voor de grap. Dan zul je zien wat ik bedoel.
Maar dan krijg je niet al die hulpstukken en je hebt ook minder functionaliteit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb zo'n vergelijkbaar ding bij Blokker gekocht..
Als je 's nachts niet kunt slapen, is tv ideaal. Als je iets minder passiefs gaat doen is de kans groot dat je helemaal niet meer kunt slapen.quote:
Ik heb helaas ookal een blender en een staafmixer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar sinds we thuis een blender hebben, heb ik de magic bullet neit meer nodig. Als de reclame voorbij komt moet ik wel altijd even blijven hangen
.
Wat mis ik??quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet al die hulpstukken en je hebt ook minder functionaliteit.
Ik kies dan altijd voor Discovery.., als ik dan toch wakker ben kan ik er net zo goed maar iets van opstekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je 's nachts niet kunt slapen, is tv ideaal. Als je iets minder passiefs gaat doen is de kans groot dat je helemaal niet meer kunt slapen.
Wel een beetje, maar ik zeg niet dat ik gelukkig wordt van al die spullen. Het is meer een nieuwsgierigheid die brandt van binnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Materialistisch mannetje ben jij.
Zou ik ook willenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het liefst zou ik veel geld willen hebben, en voldoende opslagruimte, om alles te kunnen kopen wat me enigszins aanspreekt.
Discovery kan heel leuk zijn. Ik heb de laatste tijd veel Discovery Channel gekeken en ik vond leuk: I shouldn't be alive, programma's waarin ze auto's maken, en een soort wedstrijd tussen documentairemakers.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kies dan altijd voor Discovery.., als ik dan toch wakker ben kan ik er net zo goed maar iets van opsteken
Je hoeft mij niks te vertellen, ik ben een vrouw.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een beetje, maar ik zeg niet dat ik gelukkig wordt van al die spullen. Het is meer een nieuwsgierigheid die brandt van binnen.
Vergelijkbaar met peren-ijs dus??quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Als je veel geld hebt wil je alleen nog maar meer geld hebben, vrees ik.
Je vindt Wildboyz leuk? Nee, dat had ik niet achter je gezochtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Discovery kan heel leuk zijn. Ik heb de laatste tijd veel Discovery Channel gekeken en ik vond leuk: I shouldn't be alive, programma's waarin ze auto's maken, en een soort wedstrijd tussen documentairemakers.
MTV kan ook een aangename manier zijn om een saai weekeinde door te komen. Er was een weekend special van Wildboyz.![]()
[afbeelding]
Ja geld en perenijsjes zijn heel goed vergelijkbaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met peren-ijs dus??
Ah, ik was dus niet als enige verrast.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vind Wildboyz leuk? Nee, dat had ik niet achter je gezocht.
Ik heb een grote zwakte voor kleren, schoenen en tassen, maar zoveel heb ik er niet. Ik weet me aardig in te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Hoeveel schoenen heb jij nou Claudia? En tassen?
Ik vind het hilarisch. Alleen doet het me momenteel erg pijn om te lachen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vindt Wildboyz leuk? Nee, dat had ik niet achter je gezocht.
Maak het eens concreet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een grote zwakte voor kleren, schoenen en tassen, maar zoveel heb ik er niet. Ik weet me aardig in te houden.
Nee, dat vind ik dan weer niks.quote:
Dan zou ik naar boven moeten gaan om te tellen.quote:
Bam & Phil zijn net mijn vader en broertje.quote:
Oh, het is dus gewoon een feest van herkenning!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bam & Phil zijn net mijn vader en broertje.
Nou ja, een schatting dan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan zou ik naar boven moeten gaan om te tellen.
Phil maakt die show wat mij betreft, samen met die andere dikke man.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het is dus gewoon een feest van herkenning!
Telt alles mee, dus ook slippers, laarsjes, sportschoenen, etc.?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
Nou ja, een schatting dan.
Vijf paar? Tien? Twintig? Zeventig?
Dan lijkt het alsof er nog iemand post...quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef broer het volgende:
Waarom zou je een tvp plaatsen in dit topic? Er gebeurt hier niets!
In de hoek.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
Waar in mijn kamer?
Om je lelijke troep heen natuurlijk. Is dat ook meteen uit het zichtquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
Waar in mijn kamer?
Mijn troep is mooi!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Om je lelijke troep heen natuurlijk. Is dat ook meteen uit het zicht
quote:
Het probleem is dat ik zo'n scherm echt niet meer kwijt kan. Anders had ik het misschien wel gekocht. 't Is maar 40 euro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Als jij je eigen kamerscherm gaat beschilderen, is dat toch ook mooi?
Trouwens, je kan toch alles beschilderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het mooi!
[..]
Het probleem is dat ik zo'n scherm echt niet meer kwijt kan. Anders had ik het misschien wel gekocht. 't Is maar 40 euro.
Mwaah, hangt er vanaf hoe groot de ruimte is. Om zo'n scherm praktisch te gebruiken (dus elke keer wegklappen) zie ik het ook niet zitten. Maar als je een redelijk grote kamer hebt, en iets wilt scheiden zou het een mooie oplossing kunnen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, kamerschermen zijn ondingen. Of ze nou mooi beschilderd zijn of niet.
Mijn muren. Maar die hebben maar 1 kleur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Trouwens, je kan toch alles beschilderen..
Ik heb een concert uit deze tour gezien. Echt fantastisch - intiem en met passie uitgevoerd. Ik hoop dat ik dat op de dvd terugzie. Maar Zita Swoon 'kennende' zal dat wel goed komen.quote:
De LPT ooi. Het zal de blauwtong zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
(...)
Dit is echt de slechts lopende LPT ooi!!
(...)
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:34 schreef Schepseltje het volgende:
voor mensen die te lamlendig zijn om van hun luie gat af te komen en bij de tafel te gaan zitten? komt zeker uit de VS
Ik heb gisterenavond dus de hele avond Telsellprogramma's zitten kijken, om maar met ontopic posts te kunnen komen. Ik viel alleen halverwege in slaap van dat stomzinnige gezwets.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even resumeren wat er gisteravond gebeurt is:
Erik zegt goede avond, en een ruim half uur later zegt muhammad_ali hoi...
....
..
.......
En da' was't....
Zou het door de TT komen??
Dat is idd even een nieuw dieptepuntquote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even resumeren wat er gisteravond gebeurt is:
Erik zegt goede avond, en een ruim half uur later zegt muhammad_ali hoi...
....
..
.......
En da' was't....
Zou het door de TT komen??
Emergendizer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens wel een imergendizer topic dit
quote:
quote:He, Mike, wat heb je daar nou??
Ik heb hier iets heel bijzonders!
Iets waar de wereld al lang op zit te wachten...
Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is....
Ik heb hier een wit, vierkant materiaal en een stokje!
U zult zich wel afvragen...wat is dat nu weer?
Ja Mike, laat ons niet in spanning...
Als ik het stokje over het witte materiaal beweeg, dan verkleurt dat , op de plaats
Waar ik het met het stokje heb geraakt!
Ongelooflijk...........
Ja, maar dat is nog niet alles....Als ik met het stokje, dat overigens "pen" heet,
een letter, zoals je die normaal op het scherm ziet, op het materiaal teken......
Ongelooflijk, begin het te snappen...Dus als je meerdere letters neerzet, kun je het zo
lezen, zonder dat je een beeldscherm nodig hebt?
Inderdaad....jij snapt het!!!
Als dat geen amazing discovery is,.....het materiaal heet overigens: papier.........
Ongelooflijk, en je hebt helemaal geen stroom nodig Mike???
Nee, geweldig he?? Er zitten zelfs niet eens batterijen of een accu in!!!
Nou, nou, nou zeg, Onvoorstelbaar!!!!!
Hey Mike, je klapt het dicht! Dat kan mijn notebook ook!
Nee, dit is anders.Je kan het zo vaak vouwen als je wilt,
tot het de door jou gewenste afmeting heeft!
Oh Mike, je gaat maar door...het wordt kleiner en kleiner.....
Ja..., nu past het zelfs in mijn portefeuille.....
Ongelooflijk, ik kan het dus altijd bij me dragen!
Kom eens Mike, mag ik het eens vasthouden?
Maar natuurlijk, ga je gang.
Maar dit is ongelooflijk, het weegt bijna niets!!!
Dat klot, het weegt 100 maal lichter dan het kleinst verkrijgbare notebook!!
Dat komt natuurlijk, omdat er geen accu in zit.
Geen accu..., 100 maal lichter..., ik droom!
Nee, nee, je droomt niet,knijp maar eens flink in je arm.........
Kijk, ik vouw het papier weer uit, en.............
Mike! Wat doe je nu?? Nee, dat kan niet, je scheurt het papier door midden....
Dit materiaal is zo geweldig. Kijk ik hou de helften tegen elkaar, en je kan het gewoon weer lezen!!
Ongelooflijk, dat moet je met een diskette niet proberen, hahaha.......
Maar wat doe je nu? Nee, niet doen!!!!
Je gaat er zomaar op staan springen.....
Ongelooflijk, en je kan het nog steeds lezen!!!
Stel je voor zeg, , als je zo op je monitor zou gaan staan springen.....
Ongelooooflijk, wat een amazing Discovery!
Zeg Mike, hoe lang kun je papier eigenlijk bewaren?
Nou, veel langer dan een diskette of harddisk waarvan de magnetische
gevoeligheid op den duur verdwijnt!
Ongelooflijk, wat een amazing Discovery!!!
Maar dat is nog niet alles!
Nee??
Je kan het overal mee naar toe nemen, gebruiken bij hoge en lage temperaturen.
En als je het niet meer nodig hebt, kan je altijd nog je neus erin snuiten,
of gebruiken op het toilet, als je bgrijpt wat ik bedoel!!!
Ja Mike, ongelooflijk!
Zeg Mike, maar dat zou kunnen betekenen, dat we op een dag
helemaal geen beeldschermen, computers en notebooks meer nodig hebben!
Inderdaad! Is dat niet ongelooooooooooooflijk?
Wat een Amazing Discovery!!!!!
Gewoon per post opsturenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Maar hoe moeten we nou ooit forummen met die Amazing Discovery?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Maar hoe moeten we nou ooit forummen met die Amazing Discovery?
Ze liegen zelfs in fake Amazing Discoveries.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Nee, dit is anders.Je kan het zo vaak vouwen als je wilt"
Nu begrijp ik waarom je een vel papier nooit meer dan negen maal kunt dubbelvouwen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ze liegen zelfs in fake Amazing Discoveries.
Goed, hè, die uitleg? Ze zeggen eigenlijk: het kan niet, omdat het niet kan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef LXIV het volgende:
Nu begrijp ik waarom je een vel papier nooit meer dan negen maal kunt dubbelvouwen!
Nou, je snapt toch zelf ook wel dat wanneer je een vel papier 103 keer zou dubbelvouwen, je een toren krijgt tot voorbij Jupiter! Dat is door professoren berekend!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef broer het volgende:
[..]
Goed, hè, die uitleg? Ze zeggen eigenlijk: het kan niet, omdat het niet kan!
En heb je Jupiter weten te bereiken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat wel eens geprobeerd tijdens het werken, toen we even niks te doen hadden
Hé, wat jammer nu. Die pauze's zijn ook altijd te kort.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef wyccie het volgende:
Mars was al te ver voor ons.
Je hoeft je niet te schamen, wyccie. Volgens mij zit heel Nederland te spelen, chatten, internetten, koffie-drinken en ouwehoeren buiten de officiële pauzetijden.quote:
Thee of water, neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Op mijn stage heb ik een eigen computer, dus als ik even gek word van het lezen ga ik even mijn mail en nog meer checken etc. Maar ik Fok nooit en heb ook geen MSN. Dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
En drinken moet toch gewoon kunnen? Dat is een eerste levensbehoefte. Maar ik kan ook werken en drinken tegelijk, want ik ben en vrouw![]()
O jee, lezen in TTK.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het de bedoeling dat we de quote van I.R. Baboon helemaal gaan lezen.
Ik heb me meer dan 2 jaar kunnen inhouden en m'n internetverbinding niet gebruikt, maar tegenwoordig bekijk ik teletekst en een paar andere sites een paar keer per dag als ik ergens op moet wachten. Zwak van mezelf, maar goed. En MSN of email kan ik niet lezen, dus dat is wel weer goed, zelfbeschermingstechnisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Op mijn stage heb ik een eigen computer, dus als ik even gek word van het lezen ga ik even mijn mail en nog meer checken etc. Maar ik Fok nooit en heb ook geen MSN. Dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
Lunchen achter je bureau (of andere werkplek)?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind pauze houden eigenlijk ook niet kunnen, maar ik geloof dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Loop je al meer dan 2 jaar lang stage? Dan vind ik dat je het wel verdiend heb om gewoon eventjes zomaar 15 minuten te MSN'en!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb me meer dan 2 jaar kunnen inhouden en m'n internetverbinding niet gebruikt, maar tegenwoordig bekijk ik teletekst en een paar andere sites een paar keer per dag als ik ergens op moet wachten. Zwak van mezelf, maar goed. En MSN of email kan ik niet lezen, dus dat is wel weer goed, zelfbeschermingstechnisch.
Wat voor werk doe je Claudia?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind pauze houden eigenlijk ook niet kunnen, maar ik geloof dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Nee, ik heb een eenvoudige kantoorbaan om mijn studie te bekostigen. En dat wil zeggen dat ik tijdens een week als deze 4 dagen lang achter een bureau met een computer zit. Ja, het leven is niet altijd genieten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Loop je al meer dan 2 jaar lang stage? Dan vind ik dat je het wel verdiend heb om gewoon eventjes zomaar 15 minuten te MSN'en!![]()
Verder moet ik ook vaak heel veel wachten terwijl ik gewoon echt bezig ben, dan ga ik ook even het nieuws bekijken. Doe ik dat niet, dan vergaat de wereld zonder dat ik het doorheb. Althans, dat idee heb ik soms.![]()
't Is maar goed dat je op een school gewoon vaste pauzes hebt. En waarom vind je dan dat pauzes niet kunnen? Als je hard werkt heb je dat gewoon verdiend, en je moet gewoon kunnen eten. Of werk je niet zo hard en eet je 's middags niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik werkte als semi-leerkracht en leerlingbegeleider op een middelbare school. Nu werk ik voor mezelf.
Oh ja, als je constant achter de computer zit, is het ook bijna niet te doen om niet even te internetten. Zolang je maar niet je vriendenkring op Hyves of MySpace aan het uitbreiden bentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, ik heb een eenvoudige kantoorbaan om mijn studie te bekostigen. En dat wil zeggen dat ik tijdens een week als deze 4 dagen lang achter een bureau met een computer zit. Ja, het leven is niet altijd genieten.
Hyves is geblokkeerd, en dat is vast niet voor niets.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, als je constant achter de computer zit, is het ook bijna niet te doen om niet even te internetten. Zolang je maar niet je vriendenkring op Hyves of MySpace aan het uitbreiden bent![]()
Nee, normaal werk ik 2 of 2,5 dag, maar ik moet wel een buffer opbouwen want ik krijg vanaf komende maand geen stufi meer en ga komend jaar dan toch echt eens afstuderen, en bovendien wil ik eigenlijk hierna nog een andere master doen (rechten of zo, dus dan moet ik ook nog een schakeljaar doen daarvoor). En tsja, familie heeft al aangegeven dat ze een tweede studie in ieder geval niet gaan financieren.quote:Trouwens, werk je altijd 4 dagen in de week? (Dus maar 1 dag studie?)
Ik zit aan een tweede studie te denken, maar het geld is bijna op, dus ik moet veel kunnen werken naast de studie.
Als je als leerlingbegeleider werkt, heb je het in de pauzes juist het drukst! Al die leerlingen komen op je afstormen met hun problemen, omdat ze dan zelf even vrij hebben en niet langer op school hoeven te blijven dan noodzakelijk is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
't Is maar goed dat je op een school gewoon vaste pauzes hebt.
Ach, wat moet je met carrièreperspectieven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Stiekem wil ik eigenlijk gewoon Nederlands of Psychologie doen, maar daar heb ik carrièretechnisch werkelijk helemaal niks aan. Of ik moet gewoon een hele rijke vrouw vinden zodat ik de rest van m'n leven lekker kan doorstuderen.
Nou, ik ben niet zo'n carrièremens, maar om m'n eventuele carrière nou keihard te negeren vind ik ook zoiets. En ach, volgend jaar full-time aan de bak als beleidsambtenaar lijkt me nog 10x zo erg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, wat moet je met carrièreperspectieven?
Golddiger!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Of ik moet gewoon een hele rijke vrouw vinden zodat ik de rest van m'n leven lekker kan doorstuderen.
Ja okee, maar dan heb je wel pauze wanneer zij lessen hebben. Broodjeszaken hebben het ook altijd het drukst tijdens de lunchtijd. Maar die mensen moeten zelf ook een broodje eten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als je als leerlingbegeleider werkt, heb je het in de pauzes juist het drukst! Al die leerlingen komen op je afstormen met hun problemen, omdat ze dan zelf even vrij hebben en niet langer op school hoeven te blijven dan noodzakelijk is.
Gelukkig niet, het moet niet zo zijn dat je niet eens rustig je brood op kan eten. Daarvoor heb je dus 'pauze'. Zo van "Nu even niet".quote:En natuurlijk zijn ze tijdens pauzes niet te bereiken.
Op mijn stage kan dat niet anders. Het is toch juist handig dat je zelf je pauze kan plannen? Of bedoel je dat je collega's te veel pauzeerden?quote:En dan heb je nog die types die pauzes nemen wanneer ze hen uitkomen.
Niet echt, want tijdens de lessen moest ik aanwezig zijn om leerlingen op te vangen die eruit gestuurd werden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ja okee, maar dan heb je wel pauze wanneer zij lessen hebben. Broodjeszaken hebben het ook altijd het drukst tijdens de lunchtijd. Maar die mensen moeten zelf ook een broodje eten.
Eten en rusten kun je toch ook 's ochtends en 's avonds?quote:Gelukkig niet, het moet niet zo zijn dat je niet eens rustig je brood op kan eten. Daarvoor heb je dus 'pauze'. Zo van "Nu even niet".
Het hangt van het soort werk af, maar ik vond het erg vervelend om collega's niet te kunnen bereiken. Dan zit je met een noodsituatie en moet je die maar alleen op zien te lossen, of er staan ouders voor je deur die nergens terecht kunnen. Als mensen niet géén pauzes willen houden, dan moeten ze maar allemaal tegelijkertijd pauze houden op dezelfde plek.quote:Op mijn stage kan dat niet anders. Het is toch juist handig dat je zelf je pauze kan plannen? Of bedoel je dat je collega's te veel pauzeerden?
Oh, vertel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens heuglijk nieuws: er komt aankomend jaar nog een #filosoof naar de OMHP om een carrièretechnisch onverantwoorde studie te doen.
quote:
Euh, Claudia, je werkt niet hard genoeg!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Eten en rusten kun je toch ook 's ochtends en 's avonds?
Precies. Bovendien kan ik in de pauze uitstekend mijn meegebracht ochtendblad lezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Euh, Claudia, je werkt niet hard genoeg!
En om gedichtjes te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik gebruik mijn werk om bij te komen van de pauze.
Ja. Maar nooit op mijn werk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben jullie geen Flow dan?
Jawel. Ik heb het leukste werk dat ik me kan wensen. Maar als het niet hoefde, deed ik het niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
He bah, jij bent toch niet zo iemand die werkt omdat hij dat moet, broer?
Ik vind mijn werk niet relatief, het is immers mijn werk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:29 schreef broer het volgende:
Bovendien heeft dat niets te maken met hoe belangrijk je je werk vindt. Het ging me erom dat het zo relatief is.
En wat als jij nou die man uit Madagascar bent?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Buitenlander.
Als, als...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat als jij nou die man uit Madagascar bent?
Zo zo....dan heb je lef.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als, als...
En wat als ik iemand uit Madagascar een Deen noem?
Ik sla zelf meestal de koffiepauzes over en kom wat later op mijn werk. De ochtenden zijn mij erg kostbaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef LXIV het volgende:
En ben ik nu de enige die zonder enig moreel bezwaar op zijn werk internet en zijn pauze's zo lang laat duren als hij zelf goeddunkt?
Nou, jij hebt vast een vaste baan.Bovendien word ik van dat doelloze vervelingverdrijvende internetten ook helemaal niet gelukkig.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:47 schreef LXIV het volgende:
En ben ik nu de enige die zonder enig moreel bezwaar op zijn werk internet en zijn pauze's zo lang laat duren als hij zelf goeddunkt?
Ja, en bij de overheid nog wel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, jij hebt vast een vaste baan.Bovendien word ik van dat doelloze vervelingverdrijvende internetten ook helemaal niet gelukkig.
En mijn pauzes breng ik veel liever buiten mijn werk door, dus dan vind ik het ook niet zo boeiend om die daar te rekken.
quote:
Jij. Sadist.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer ik een groep mensen stenen van A naar B laat brengen, en een andere groep diezelfde stenen van B naar A, wordt er zeker hard gewerkt. Maar niets geproduceert.
Was dat vanavond? Ik zag dat er weer voetbal was. Heeft Parijs gewonnen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef dwerg het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix is een klassieker. Dit niet.
Malagassiër.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Da's een Rus. Of een Witrus. Misschien wel een Oekraïener.
Hoe noem je iemand uit Madagascar?
Oss is ook buiten bereikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze reiken niet tot Breda, kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
En Claudia is online zie ik
Ik kan je een leuke mededeling doen: het boek is binnen
geschilderd of niet, ook jij valt onder vrouwelijk schoon!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Rembrandt geen vrouwelijk schoon geschilderd? Of was dat alleen Rubens. Kunnen we geen Rubens meet doen, voel ik me ook niet zo dik
Ik ben alleen net in een boek van Tolstoj begonnen, dus het duurt wel een paar weken voordat ik hier aan beginquote:
Wat zou jij wel weten Claudia??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het wel weten...
Ik zou Tolstoj even opzij leggen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat zou jij wel weten Claudia??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou Tolstoj even opzij leggen.
geen werk meer??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin me nu na 2 weken eindelijk te vervelen.
Ik voel me te suf voor werk, voor lezen, voor sudoku's, en als ik een klein stukje ga lopen ben ik zo moe dat ik weer een paar uur slaap nodig heb. Ik ben nu wel uitgekeken op de tv. Bah.quote:
Snel lezen dan maar, of druist dat ook in tegen je principes?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
IK leg geen boeken opzij...
En ik kijk ook geen films in 3 stukken of meer.
1 verhaal tegelijk is toch het lekkerst
Ik lees altijd snel..., ik lees alleen niet lang..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Snel lezen dan maar, of druist dat ook in tegen je principes?
Ga iets leuks met je vriend doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me te suf voor werk, voor lezen, voor sudoku's, en als ik een klein stukje ga lopen ben ik zo moe dat ik weer een paar uur slaap nodig heb. Ik ben nu wel uitgekeken op de tv. Bah.
Heb je geen passievere ideeen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga iets leuks met je vriend doen
Laat je vriend iets leuks met jou doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je geen passievere ideeen?
Laat je vriend moppen tappenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je geen passievere ideeen?
Dankjewel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Claudia een elektronische brief gestuurd![]()
Hoe lang ben je al bezig?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al drie magical fishHele mooie!
Lachen doet héél veel pijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Laat je vriend moppen tappen
Ja, vertel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
ja, maar ik heb andere ideeën
Zo, dat doe je goed dan. Het is wel leuk dat het 'real time' is, maar ik houd toch meer van de hectische spellen waarbij je veel moet bouwen en organiseren. Ken je DinoPark Tycoon?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dit is wel een mega-traag spel aangezien het real time is. Dus je moet daadwerkelijk 2 uur wachten voor je baby-visjes groot zijn (nou ja, dat is dus niet echt real time). Maar het is op de één of andere manier toch verslavend. Ik speel het nog niet zo lang, 2 dagen nu.
Nee, die ken ik dan weer niet. Zelf ben ik verzot geweest op Simcity, Civilization en dat soort spellen. Ik heb zelfs nog niet zo heel lang geleden Sim Tower nog een keer opnieuw uitgespeeldquote:
Hij is práchtig!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
<gedicht voor LX>
Civ.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Zelf ben ik verzot geweest op Simcity, Civilization en dat soort spellen.
Ja, ik bedoelde dus dat ik geen andere ideeën heb.. Maar ik heb vandaag nog geen enkele post zonder fouten getyptquote:
Simfarm is ernorm oud. Die speelde ik vroeger op m'n 386 40Mhzquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef Isabeau het volgende:
SimFarm ken ik ook al nietHoe kan dat nou!
Civilization is fantastisch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Nee, die ken ik dan weer niet. Zelf ben ik verzot geweest op Simcity, Civilization en dat soort spellen. Ik heb zelfs nog niet zo heel lang geleden Sim Tower nog een keer opnieuw uitgespeeld(en mijn eerste sim was Sim Ant
)
Dit misschien?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus dat ik geen andere ideeën heb..
Dat is toch Hugh Laurie in de hoofdrol, of niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Even een aanrader qua series (en ik kijk nauwelijks tv): op SBS6 begint straks om 21:30 (zal wel iets later worden aangezien er nog iets anders bezig is) de Amerikaanse ziekenhuisserie House. Niet zomaar weer een ziekenhuisserie, maar één met een super cynische en sarcastische arts die een hekel heeft aan patiënten ("All patients lie") in de hoofdrol. Echt leuk!
De leukste Amerikaanse serie heeft een Engelsman in de hoofdrol. Typisch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
de Amerikaanse ziekenhuisserie House.
Logischquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef dwerg het volgende:
De leukste Amerikaanse serie heeft een Engelsman in de hoofdrol. Typisch.
Zeg dan gewoon 'very large dicks', ben je overal van af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hele grote piemels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |