De cavia?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:36 schreef Biancavia het volgende:
En zelfs dan kun je hem nog met één vinger verschuiven!
Nee, dit is de slow chat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:56 schreef dr.dunno het volgende:
de kunst van het misleiden... hoe producten van productieprijs minder dan een dollar weten te verkopen voor het twintigvoudige of meer aan dikke naïeve domme amerikanen.
tenminste, ik neem aan dat dit topic om die reden in dit subforum staat.
dikke naïeve domme amerikanen? zou het daarom dag-in dag-uit op europese televisie uitgezonden worden? als die europeanen veel slimmer waren was die shit al lang van televisie verdwenen. Kijk maar eens naar Kassa, regelmatig mensen die deze troep hebben gekocht en uiteraard nogal teleurgesteld zijn in het resultaat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:56 schreef dr.dunno het volgende:
de kunst van het misleiden... hoe producten van productieprijs minder dan een dollar weten te verkopen voor het twintigvoudige of meer aan dikke naïeve domme amerikanen.
tenminste, ik neem aan dat dit topic om die reden in dit subforum staat.
Want?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:08 schreef Lienekien het volgende:
LXIV mag nooit meer LPT-titels bedenken.
Nee, een 'inhoudelijke' discussie over Telsell.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:16 schreef LXIV het volgende:
"Andere mensen in de LPT?"
Willen we dat niet hebben?
Ik dacht ook dat we redelijk onopvallend bezig waren.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het wel meevallen.
Daar hebben we andere topics voor, hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:19 schreef LXIV het volgende:
Ja, stel je voor dat het ergens over gaat!
Iemand riep 'spam'.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat we redelijk onopvallend bezig waren.
Wat was de censuur, trouwens?
Dan heb je verdomme 36 van die tafeltjes in huis!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:28 schreef LXIV het volgende:
Als u nu twee Table Mates tegelijkertijd bestelt...
Is de auto nog heel?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag, ik heb autogereden.
U kunt ze met het grootste gemak onder uw bed of bank schuiven. (verwijder daarvoor wel uw eerder bestelde tellsell troep om plaats te maken)quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dan heb je verdomme 36 van die tafeltjes in huis!
Waar laat je ze allemaal?
Je hebt wel elke dag wat te doen, met zo'n table mate. Ik ga vandaag... borduren in bed en ik leg mijn spulletjes op mijn table mate.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dan heb je verdomme 36 van die tafeltjes in huis!
Waar laat je ze allemaal?
Sorry.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:24 schreef broer het volgende:
[..]
Eerst naar de mensen vragen, Biancavia. Dan pas naar de spullen.
Ja hoor, maar het was toch heel tof.quote:
Borduren in bedquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt wel elke dag wat te doen, met zo'n table mate. Ik ga vandaag... borduren in bed en ik leg mijn spulletjes op mijn table mate.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Borduren in bed. Mijn opa vertelde laatst dat mijn moeder en haar zusjes dat wel eens deden in opa en oma's bed, en toen was er een keer een naald blijven liggen in bed. Mijn opa werd gestoken en werd natuurlijk vrij boos. "Er wordt nooit meer genaaid in dit bed", zei hij, en tegelijkertijd schoot hij toen in de lach
.
Ah, da's leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het was toch heel tof.
Je wilt toch niet zeggen dat je dat een typische homo-auto vindt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ah, da's leuk
Hier vast een suggestie voor je eerste autootje
Da's zielig hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Oh Mike het is fantastisch!
STERF Mike! O wacht, dat heeft-ie al gedaan!
TelSell, seksspotjes en belspellen kijk ik allemaal zelfs.... Zelfs al ben ik ziek en kan ik niks beters doen..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp bij God niet waarom mensen TelSell tot op het bot afkraken. Het idee is fantastisch: iedereen kan een product verzinnen en op de markt brengen. En die reclames zijn veel leuker om te zien dan de seksspotjes en de belspellen.
Ik houd van TelSell.
ik heb zo'n vergelijkbaar ding bij Blokker gekocht..quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eerst altijd de magic bullet hebben.
[afbeelding]
Ja, maar sinds we thuis een blender hebben, heb ik de magic bullet neit meer nodigquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is zeker een tof ding, Erik.
Je tv kan ook uit hequote:Op zondag 20 augustus 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ze aanbieden kan natuurlijk troep zijn, maar ik zie ze liever die troep aanbieden dan die sletten die ze 's nachts aanbieden.
De Cyclone van mijn vader doet het nog altijd prima.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:55 schreef LXIV het volgende:
Bestel eens iets, voor de grap. Dan zul je zien wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |