Het hoogtepunt van de Quick 'n Brite vond ik toch wel dat ze in die auto zaten en dat die vent zegt: "Ja, soms heb je wel eens dat je per ongeluk je hele traytje met fastfood omgooit! Kijk, zo." en dat'ie dan vervolgens de hele auto begint onder te smeren met cola, friet, ketchup en hamburger. Zo gaat het in het echt ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
- Quick 'n Brite. Reclame die heel lang gelopen heeft, met kansloze man met kort bruin haar en een snor die heel veel schoonmaakt. Hoogtepunt is de bovenkant van een glazen serreraam waarbij hij zegt 'ik ga dit even heel goed schoonmaken'.
1994? Dat was het jaar waarin ik aan mijn studie begon IR. Uit dat jaar herinner ik me feestjes, zwalken door Leiden met andere eerstejaars, een foute borrel bij Minerva, eten bij Augustinus, koffie drinken na de colleges, mijn eerste 'referaat', vriendjes die kwamen en gingen, studeren in de UB, te laat beginnen met leren voor tentamens, katers, mijn studentenhuis, de muziek waar ik toen naar luisterde (Portishead, The Smiths), Cremers in Den Haag, het verzamelen van mijn laatste kwartjes en dubbeltjes voor een broodje, etc., etc. Maar ik herinner me géén homeshoppingprogramma's, nee. Sorry.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beste fokkers. Ooit had ik een minder boeiend leven dan nu. Toen ik in groep 7 of 8 zat (we spreken van rond 1994) keek ik voor het schoolgaan regelmatig naar de homeshoppingprogramma's,
En over 'ruimtebesparend' besproken, die geweldige zakken waar je met de stofzuiger de lucht uit kon halen en waar je dan drie kledingkasten vol in kon bewaren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:58 schreef Frollo het volgende:
Zo'n reisstrijkijzer waarmee je zelfs zonder plank kon strijken! Gewoon rechtstreeks vanaf het hangertje!
Over hangertjes gesproken: die ruimtebesparende klerenhangers waren ook mooi.
Of: wat ben jij eigenlijk nog jong, IR.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat ben je eigenlijk oud, RG.
Of: wat kom je nog jeugdig over, RG.
Mag ik je er op attenderen dat ik volgend jaar master ben (en evt zelfs eind dit jaar), en dat we dat noch van Vlens noch van Koekepan kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:17 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Of: wat ben jij eigenlijk nog jong, IR.
En Bob Ross, die andere grote 's-nachts-met-je-zatte-harses-voor-de-tv-hangen-held, is ook al niet meer...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef triesje_v_ het volgende:
lees ik toch net dat onze aller geliefde mike in juli 2003 is overleden
Toen ik dit las kon ik het me meteen weer helder voor de geest halen. PrachtTV.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de Quick 'n Brite vond ik toch wel dat ze in die auto zaten en dat die vent zegt: "Ja, soms heb je wel eens dat je per ongeluk je hele traytje met fastfood omgooit! Kijk, zo." en dat'ie dan vervolgens de hele auto begint onder te smeren met cola, friet, ketchup en hamburger. Zo gaat het in het echt ook natuurlijk
Oh jaaa!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:00 schreef Helly het volgende:
Die autowas die je lak zo goed beschermde dat je er met een laser op kon schijnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |