quote:
Jij. Sadist.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer ik een groep mensen stenen van A naar B laat brengen, en een andere groep diezelfde stenen van B naar A, wordt er zeker hard gewerkt. Maar niets geproduceert.
Was dat vanavond? Ik zag dat er weer voetbal was. Heeft Parijs gewonnen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:22 schreef dwerg het volgende:
[..]
Parijs-Roubaix is een klassieker. Dit niet.
Malagassiër.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Da's een Rus. Of een Witrus. Misschien wel een Oekraïener.
Hoe noem je iemand uit Madagascar?
Oss is ook buiten bereikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze reiken niet tot Breda, kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
En Claudia is online zie ik
Ik kan je een leuke mededeling doen: het boek is binnen
geschilderd of niet, ook jij valt onder vrouwelijk schoon!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Heeft Rembrandt geen vrouwelijk schoon geschilderd? Of was dat alleen Rubens. Kunnen we geen Rubens meet doen, voel ik me ook niet zo dik
Ik ben alleen net in een boek van Tolstoj begonnen, dus het duurt wel een paar weken voordat ik hier aan beginquote:
Wat zou jij wel weten Claudia??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het wel weten...
Ik zou Tolstoj even opzij leggen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat zou jij wel weten Claudia??
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou Tolstoj even opzij leggen.
geen werk meer??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begin me nu na 2 weken eindelijk te vervelen.
Ik voel me te suf voor werk, voor lezen, voor sudoku's, en als ik een klein stukje ga lopen ben ik zo moe dat ik weer een paar uur slaap nodig heb. Ik ben nu wel uitgekeken op de tv. Bah.quote:
Snel lezen dan maar, of druist dat ook in tegen je principes?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
IK leg geen boeken opzij...
En ik kijk ook geen films in 3 stukken of meer.
1 verhaal tegelijk is toch het lekkerst
Ik lees altijd snel..., ik lees alleen niet lang..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Snel lezen dan maar, of druist dat ook in tegen je principes?
Ga iets leuks met je vriend doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me te suf voor werk, voor lezen, voor sudoku's, en als ik een klein stukje ga lopen ben ik zo moe dat ik weer een paar uur slaap nodig heb. Ik ben nu wel uitgekeken op de tv. Bah.
Heb je geen passievere ideeen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ga iets leuks met je vriend doen
Laat je vriend iets leuks met jou doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je geen passievere ideeen?
Laat je vriend moppen tappenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je geen passievere ideeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |