Wat een kutvergelijking.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
Als ik iemand zoiets hoor zeggen gaan de haren in mijn nek overstaan. Bah.
Mensen, niemand hoeft in Nederland, zoals hun dat zeggen, keihard te werken voor zijn of haar geld.
In de Tweede Wereldoorlog, in de concentratiekampen. DAAR moesten de mensen keihard werken!
jij weet niet wat hard werken is? of jij weet niet wat veel geld is. een van de twee. uitkeringstrekkende kuthoer, ik moet keihard werken om jouw luie hand te vullen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
Mensen, niemand hoeft in Nederland, zoals hun dat zeggen, keihard te werken voor zijn of haar geld.
Als jij nou eens keihard had gewerkt...OP SCHOOL....dan had je nu niet van die domme uitspraken gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
In de Tweede Wereldoorlog, in de concentratiekampen. DAAR moesten de mensen keihard werken!
Hij doet VWOquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij weet niet wat hard werken is? of jij weet niet wat veel geld is. een van de twee. uitkeringstrekkende kuthoer, ik moet keihard werken om jouw luie hand te vullen.
Lul niet kutkneus. Dat jij een kantoorbaan bij paps hebt waarbij je de hele dag onder het rokje van zijn secretaresse mag kijken betekend niet dat andere mensen dat ook doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wat een gelul zeg. Het gaat niet om geld verdienen, maar puur om de uitspraak dat iemand keihard werkt
Je hoeft alleen maar aanwezig te zijn man!
VWOquote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wat een gelul zeg. Het gaat niet om geld verdienen, maar puur om de uitspraak dat iemand keihard werktAls ik zoiets hoor moet ik gelijk denken aan 14 uur achter elkaar zware intensieve arbeid verrichten. Dat is hard werken. Van WO2 was slechts een voorbeeld van zware fysieke arbeid.
Je hoeft alleen maar aanwezig te zijn man!
Noem dan eens een beroep wat je letterlijk keihard moet werken? Zware fysieke arbeid?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul niet kutkneus. Dat jij een kantoorbaan bij paps hebt waarbij je de hele dag onder het rokje van zijn secretaresse mag kijken betekend niet dat andere mensen dat ook doen.
Verdiep je eens in de maatschappij zou ik zeggen.
HBO ook prima... Veranderd mijn standpunt niet (iets te snel gelezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
VWOWaar staat dat?
Maare, jij bent dus ook zo'n figuur die dat roept?
Nogmaals, noem dan eens beroep waar je keihard moet werken? En geef dan eens jullie definitie van "keihard werken"?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef type_29 het volgende:
Ze hoeven niet maar sommige doen het wel.
Je stelling klopt dus niet.
Door keihard te werken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef JeRa het volgende:
TS doet HBO Communicatie? Zeg eens, ook enig idee hoe de IB-groep jou financiert?
Nee, dat is onzin. Vluchtleider in een toren op Schiphol zijn is bijvoorbeeld ook keihard werken, en heeft vrij weinig tot niets met fysieke arbeid te maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Noem dan eens een beroep wat je letterlijk keihard moet werken? Zware fysieke arbeid?
Want dat betekent "keihard werken".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |