Wat een kutvergelijking.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
Als ik iemand zoiets hoor zeggen gaan de haren in mijn nek overstaan. Bah.
Mensen, niemand hoeft in Nederland, zoals hun dat zeggen, keihard te werken voor zijn of haar geld.
In de Tweede Wereldoorlog, in de concentratiekampen. DAAR moesten de mensen keihard werken!
jij weet niet wat hard werken is? of jij weet niet wat veel geld is. een van de twee. uitkeringstrekkende kuthoer, ik moet keihard werken om jouw luie hand te vullen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
Mensen, niemand hoeft in Nederland, zoals hun dat zeggen, keihard te werken voor zijn of haar geld.
Als jij nou eens keihard had gewerkt...OP SCHOOL....dan had je nu niet van die domme uitspraken gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
In de Tweede Wereldoorlog, in de concentratiekampen. DAAR moesten de mensen keihard werken!
Hij doet VWOquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij weet niet wat hard werken is? of jij weet niet wat veel geld is. een van de twee. uitkeringstrekkende kuthoer, ik moet keihard werken om jouw luie hand te vullen.
Lul niet kutkneus. Dat jij een kantoorbaan bij paps hebt waarbij je de hele dag onder het rokje van zijn secretaresse mag kijken betekend niet dat andere mensen dat ook doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wat een gelul zeg. Het gaat niet om geld verdienen, maar puur om de uitspraak dat iemand keihard werkt
Je hoeft alleen maar aanwezig te zijn man!
VWOquote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef PietjePuk2 het volgende:
Wat een gelul zeg. Het gaat niet om geld verdienen, maar puur om de uitspraak dat iemand keihard werktAls ik zoiets hoor moet ik gelijk denken aan 14 uur achter elkaar zware intensieve arbeid verrichten. Dat is hard werken. Van WO2 was slechts een voorbeeld van zware fysieke arbeid.
Je hoeft alleen maar aanwezig te zijn man!
Noem dan eens een beroep wat je letterlijk keihard moet werken? Zware fysieke arbeid?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul niet kutkneus. Dat jij een kantoorbaan bij paps hebt waarbij je de hele dag onder het rokje van zijn secretaresse mag kijken betekend niet dat andere mensen dat ook doen.
Verdiep je eens in de maatschappij zou ik zeggen.
HBO ook prima... Veranderd mijn standpunt niet (iets te snel gelezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:44 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
VWOWaar staat dat?
Maare, jij bent dus ook zo'n figuur die dat roept?
Nogmaals, noem dan eens beroep waar je keihard moet werken? En geef dan eens jullie definitie van "keihard werken"?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef type_29 het volgende:
Ze hoeven niet maar sommige doen het wel.
Je stelling klopt dus niet.
Door keihard te werken?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef JeRa het volgende:
TS doet HBO Communicatie? Zeg eens, ook enig idee hoe de IB-groep jou financiert?
Nee, dat is onzin. Vluchtleider in een toren op Schiphol zijn is bijvoorbeeld ook keihard werken, en heeft vrij weinig tot niets met fysieke arbeid te maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Noem dan eens een beroep wat je letterlijk keihard moet werken? Zware fysieke arbeid?
Want dat betekent "keihard werken".
Bouwvakkers, kassen, hoogovens, vuilnismannen, stratenmakers, havenarbeiders.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Noem dan eens een beroep wat je letterlijk keihard moet werken? Zware fysieke arbeid?
Verder weet je niets over mij dus ga niet oordelen over mij, dat doe ik ook niet over jou.
Heel goed punt trouwens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Vluchtleider in een toren op Schiphol zijn is bijvoorbeeld ook keihard werken, en heeft vrij weinig tot niets met fysieke arbeid te maken.
Ja, zeg, goh. Inderdaad keihard werken! Elk uur pauze en een bakkie koffiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bouwvakkers, kassen, hoogovens, vuilnismannen, stratenmakers, havenarbeiders.
Meer?
mentaal is ook fysiek toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Nogmaals, noem dan eens beroep waar je keihard moet werken? En geef dan eens jullie definitie van "keihard werken"?
En waarom spreek ik mezelf tegen?
En dat baseer je waarop?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ja, zeg, goh. Inderdaad keihard werken! Elk uur pauze en een bakkie koffie
En op je 30ste heel je rug naar de klotequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Weet toevallig vrij veel over luchtvaart. En als je er keihard voor moet werken om het vliegverkeer te regelen dan doe je duidelijk iets verkeerd. Als je er goed in ben kan je rustig alles afhandelen. Streep maar door dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Vluchtleider in een toren op Schiphol zijn is bijvoorbeeld ook keihard werken, en heeft vrij weinig tot niets met fysieke arbeid te maken.
Zomers in de tuinbouw tomaten plukken is keihard werken dat kan ik je wel vertellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Nogmaals, noem dan eens beroep waar je keihard moet werken? En geef dan eens jullie definitie van "keihard werken"?
Jij weet echt duidelijke niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef Viper_74 het volgende:
En als ze hard gewerkt hadden mochten ze een lekkere douche nemen
...de arme kindjes in de derde wereld....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:33 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hehehe, ja vast... Vluchtverkeersleiding is één van de meest stressvolle beroepenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:48 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Weet toevallig vrij veel over luchtvaart. En als je er keihard voor moet werken om het vliegverkeer te regelen dan doe je duidelijk iets verkeerd. Als je er goed in ben kan je rustig alles afhandelen. Streep maar door dus.
Ik heb zelf gedaan als vakantiewerk? En dat is dus niet keihard werken, vergeleken met het werk dat mensen in de andere landen moeten doen... (verwijs ik weer naar werken in een kamp en slavenarbeid).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij weet echt duidelijke niet waar je het over hebt
Nogmaals: dan doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hehehe, ja vast... Vluchtverkeersleiding is één van de meest stressvolle beroepen.
Dat bedoel ik maar. Die worden een beetje makkelijk vergeten door sommige mensen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef wijsneus het volgende:
[..]
...de arme kindjes in de derde wereld....
Dan kan ik net zo goed aan jou vragen "Wat is hard werken?"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Waarom mogen enkel extremen, als dwangarbeid, als keihard werken worden gezien. Concentratie vasthouden in stress-situaties kan toch ook loodzwaar zijn?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Jij hebt al die banen die ik opnoemde gedaan als vakantiewerk? Jij hebt straten gemaakt enz? Tuurlijk johquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:49 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf gedaan als vakantiewerk?
Het ging toch over NEDERLAND? Waarom haal je die kampen van 60 jaar geleden erbij die niet in Nederland lagen?quote:En dat is dus niet keihard werken, vergeleken met het werk dat mensen in de andere landen moeten doen... (verwijs ik weer naar werken in een kamp en slavenarbeid).
Maar goed, gezien alle reacties roept heel Fok! dus dat zij keihard werken voor hun geld?
Is in strijd met je eigen openingspost. Wel bij de les blijven, onoplettende kleuter. Een goede verkeersleider zou JIJ in ieder geval niet zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Die worden een beetje makkelijk vergeten door sommige mensen.
Eindelijk een normale reactiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef type_29 het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed aan jou vragen "Wat is hard werken?"
Dat is voor iedereen anders, als je hier in Nederland een dead-line moet halen en dan naar jouw gevoel keihard hebt gewerkt is dat ook zo.
Kijk voor een 3e wereld persoon stelt het misschien niet zoveel voor op lichamelijk gebied maar dat is een gevoels kwestie.
En waar maak je je druk om trouwens, heb jij wel keihard moeten werken en vind je jezelf nu zielig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |