quote:
Het probleem is dat ik zo'n scherm echt niet meer kwijt kan. Anders had ik het misschien wel gekocht. 't Is maar 40 euro.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Als jij je eigen kamerscherm gaat beschilderen, is dat toch ook mooi?
Trouwens, je kan toch alles beschilderen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het mooi!
[..]
Het probleem is dat ik zo'n scherm echt niet meer kwijt kan. Anders had ik het misschien wel gekocht. 't Is maar 40 euro.
Mwaah, hangt er vanaf hoe groot de ruimte is. Om zo'n scherm praktisch te gebruiken (dus elke keer wegklappen) zie ik het ook niet zitten. Maar als je een redelijk grote kamer hebt, en iets wilt scheiden zou het een mooie oplossing kunnen zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie, kamerschermen zijn ondingen. Of ze nou mooi beschilderd zijn of niet.
Mijn muren. Maar die hebben maar 1 kleur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Trouwens, je kan toch alles beschilderen..
Ik heb een concert uit deze tour gezien. Echt fantastisch - intiem en met passie uitgevoerd. Ik hoop dat ik dat op de dvd terugzie. Maar Zita Swoon 'kennende' zal dat wel goed komen.quote:
De LPT ooi. Het zal de blauwtong zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
(...)
Dit is echt de slechts lopende LPT ooi!!
(...)
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:34 schreef Schepseltje het volgende:
voor mensen die te lamlendig zijn om van hun luie gat af te komen en bij de tafel te gaan zitten? komt zeker uit de VS
Ik heb gisterenavond dus de hele avond Telsellprogramma's zitten kijken, om maar met ontopic posts te kunnen komen. Ik viel alleen halverwege in slaap van dat stomzinnige gezwets.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even resumeren wat er gisteravond gebeurt is:
Erik zegt goede avond, en een ruim half uur later zegt muhammad_ali hoi...
....
..
.......
En da' was't....
Zou het door de TT komen??
Dat is idd even een nieuw dieptepuntquote:Op woensdag 23 augustus 2006 06:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Even resumeren wat er gisteravond gebeurt is:
Erik zegt goede avond, en een ruim half uur later zegt muhammad_ali hoi...
....
..
.......
En da' was't....
Zou het door de TT komen??
Emergendizer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens wel een imergendizer topic dit
quote:
quote:He, Mike, wat heb je daar nou??
Ik heb hier iets heel bijzonders!
Iets waar de wereld al lang op zit te wachten...
Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is....
Ik heb hier een wit, vierkant materiaal en een stokje!
U zult zich wel afvragen...wat is dat nu weer?
Ja Mike, laat ons niet in spanning...
Als ik het stokje over het witte materiaal beweeg, dan verkleurt dat , op de plaats
Waar ik het met het stokje heb geraakt!
Ongelooflijk...........
Ja, maar dat is nog niet alles....Als ik met het stokje, dat overigens "pen" heet,
een letter, zoals je die normaal op het scherm ziet, op het materiaal teken......
Ongelooflijk, begin het te snappen...Dus als je meerdere letters neerzet, kun je het zo
lezen, zonder dat je een beeldscherm nodig hebt?
Inderdaad....jij snapt het!!!
Als dat geen amazing discovery is,.....het materiaal heet overigens: papier.........
Ongelooflijk, en je hebt helemaal geen stroom nodig Mike???
Nee, geweldig he?? Er zitten zelfs niet eens batterijen of een accu in!!!
Nou, nou, nou zeg, Onvoorstelbaar!!!!!
Hey Mike, je klapt het dicht! Dat kan mijn notebook ook!
Nee, dit is anders.Je kan het zo vaak vouwen als je wilt,
tot het de door jou gewenste afmeting heeft!
Oh Mike, je gaat maar door...het wordt kleiner en kleiner.....
Ja..., nu past het zelfs in mijn portefeuille.....
Ongelooflijk, ik kan het dus altijd bij me dragen!
Kom eens Mike, mag ik het eens vasthouden?
Maar natuurlijk, ga je gang.
Maar dit is ongelooflijk, het weegt bijna niets!!!
Dat klot, het weegt 100 maal lichter dan het kleinst verkrijgbare notebook!!
Dat komt natuurlijk, omdat er geen accu in zit.
Geen accu..., 100 maal lichter..., ik droom!
Nee, nee, je droomt niet,knijp maar eens flink in je arm.........
Kijk, ik vouw het papier weer uit, en.............
Mike! Wat doe je nu?? Nee, dat kan niet, je scheurt het papier door midden....
Dit materiaal is zo geweldig. Kijk ik hou de helften tegen elkaar, en je kan het gewoon weer lezen!!
Ongelooflijk, dat moet je met een diskette niet proberen, hahaha.......
Maar wat doe je nu? Nee, niet doen!!!!
Je gaat er zomaar op staan springen.....
Ongelooflijk, en je kan het nog steeds lezen!!!
Stel je voor zeg, , als je zo op je monitor zou gaan staan springen.....
Ongelooooflijk, wat een amazing Discovery!
Zeg Mike, hoe lang kun je papier eigenlijk bewaren?
Nou, veel langer dan een diskette of harddisk waarvan de magnetische
gevoeligheid op den duur verdwijnt!
Ongelooflijk, wat een amazing Discovery!!!
Maar dat is nog niet alles!
Nee??
Je kan het overal mee naar toe nemen, gebruiken bij hoge en lage temperaturen.
En als je het niet meer nodig hebt, kan je altijd nog je neus erin snuiten,
of gebruiken op het toilet, als je bgrijpt wat ik bedoel!!!
Ja Mike, ongelooflijk!
Zeg Mike, maar dat zou kunnen betekenen, dat we op een dag
helemaal geen beeldschermen, computers en notebooks meer nodig hebben!
Inderdaad! Is dat niet ongelooooooooooooflijk?
Wat een Amazing Discovery!!!!!
Gewoon per post opsturenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Maar hoe moeten we nou ooit forummen met die Amazing Discovery?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Maar hoe moeten we nou ooit forummen met die Amazing Discovery?
Ze liegen zelfs in fake Amazing Discoveries.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Nee, dit is anders.Je kan het zo vaak vouwen als je wilt"
Nu begrijp ik waarom je een vel papier nooit meer dan negen maal kunt dubbelvouwen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ze liegen zelfs in fake Amazing Discoveries.
Goed, hè, die uitleg? Ze zeggen eigenlijk: het kan niet, omdat het niet kan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef LXIV het volgende:
Nu begrijp ik waarom je een vel papier nooit meer dan negen maal kunt dubbelvouwen!
Nou, je snapt toch zelf ook wel dat wanneer je een vel papier 103 keer zou dubbelvouwen, je een toren krijgt tot voorbij Jupiter! Dat is door professoren berekend!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef broer het volgende:
[..]
Goed, hè, die uitleg? Ze zeggen eigenlijk: het kan niet, omdat het niet kan!
En heb je Jupiter weten te bereiken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat wel eens geprobeerd tijdens het werken, toen we even niks te doen hadden
Hé, wat jammer nu. Die pauze's zijn ook altijd te kort.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef wyccie het volgende:
Mars was al te ver voor ons.
Je hoeft je niet te schamen, wyccie. Volgens mij zit heel Nederland te spelen, chatten, internetten, koffie-drinken en ouwehoeren buiten de officiële pauzetijden.quote:
Thee of water, neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Op mijn stage heb ik een eigen computer, dus als ik even gek word van het lezen ga ik even mijn mail en nog meer checken etc. Maar ik Fok nooit en heb ook geen MSN. Dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
En drinken moet toch gewoon kunnen? Dat is een eerste levensbehoefte. Maar ik kan ook werken en drinken tegelijk, want ik ben en vrouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |