Maar dan krijg je niet al die hulpstukken en je hebt ook minder functionaliteit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb zo'n vergelijkbaar ding bij Blokker gekocht..
Als je 's nachts niet kunt slapen, is tv ideaal. Als je iets minder passiefs gaat doen is de kans groot dat je helemaal niet meer kunt slapen.quote:
Ik heb helaas ookal een blender en een staafmixer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar sinds we thuis een blender hebben, heb ik de magic bullet neit meer nodig. Als de reclame voorbij komt moet ik wel altijd even blijven hangen
.
Wat mis ik??quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet al die hulpstukken en je hebt ook minder functionaliteit.
Ik kies dan altijd voor Discovery.., als ik dan toch wakker ben kan ik er net zo goed maar iets van opstekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je 's nachts niet kunt slapen, is tv ideaal. Als je iets minder passiefs gaat doen is de kans groot dat je helemaal niet meer kunt slapen.
Wel een beetje, maar ik zeg niet dat ik gelukkig wordt van al die spullen. Het is meer een nieuwsgierigheid die brandt van binnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Materialistisch mannetje ben jij.
Zou ik ook willenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Het liefst zou ik veel geld willen hebben, en voldoende opslagruimte, om alles te kunnen kopen wat me enigszins aanspreekt.
Discovery kan heel leuk zijn. Ik heb de laatste tijd veel Discovery Channel gekeken en ik vond leuk: I shouldn't be alive, programma's waarin ze auto's maken, en een soort wedstrijd tussen documentairemakers.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kies dan altijd voor Discovery.., als ik dan toch wakker ben kan ik er net zo goed maar iets van opsteken
Je hoeft mij niks te vertellen, ik ben een vrouw.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een beetje, maar ik zeg niet dat ik gelukkig wordt van al die spullen. Het is meer een nieuwsgierigheid die brandt van binnen.
Vergelijkbaar met peren-ijs dus??quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Als je veel geld hebt wil je alleen nog maar meer geld hebben, vrees ik.
Je vindt Wildboyz leuk? Nee, dat had ik niet achter je gezochtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Discovery kan heel leuk zijn. Ik heb de laatste tijd veel Discovery Channel gekeken en ik vond leuk: I shouldn't be alive, programma's waarin ze auto's maken, en een soort wedstrijd tussen documentairemakers.
MTV kan ook een aangename manier zijn om een saai weekeinde door te komen. Er was een weekend special van Wildboyz.![]()
[afbeelding]
Ja geld en perenijsjes zijn heel goed vergelijkbaar.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met peren-ijs dus??
Ah, ik was dus niet als enige verrast.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vind Wildboyz leuk? Nee, dat had ik niet achter je gezocht.
Ik heb een grote zwakte voor kleren, schoenen en tassen, maar zoveel heb ik er niet. Ik weet me aardig in te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef k_man het volgende:
Hoeveel schoenen heb jij nou Claudia? En tassen?
Ik vind het hilarisch. Alleen doet het me momenteel erg pijn om te lachen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Je vindt Wildboyz leuk? Nee, dat had ik niet achter je gezocht.
Maak het eens concreet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een grote zwakte voor kleren, schoenen en tassen, maar zoveel heb ik er niet. Ik weet me aardig in te houden.
Nee, dat vind ik dan weer niks.quote:
Dan zou ik naar boven moeten gaan om te tellen.quote:
Bam & Phil zijn net mijn vader en broertje.quote:
Oh, het is dus gewoon een feest van herkenning!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bam & Phil zijn net mijn vader en broertje.
Nou ja, een schatting dan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan zou ik naar boven moeten gaan om te tellen.
Phil maakt die show wat mij betreft, samen met die andere dikke man.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het is dus gewoon een feest van herkenning!
Telt alles mee, dus ook slippers, laarsjes, sportschoenen, etc.?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef k_man het volgende:
Nou ja, een schatting dan.
Vijf paar? Tien? Twintig? Zeventig?
Dan lijkt het alsof er nog iemand post...quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:14 schreef broer het volgende:
Waarom zou je een tvp plaatsen in dit topic? Er gebeurt hier niets!
In de hoek.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
Waar in mijn kamer?
Om je lelijke troep heen natuurlijk. Is dat ook meteen uit het zichtquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef wyccie het volgende:
Waar in mijn kamer?
Mijn troep is mooi!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Om je lelijke troep heen natuurlijk. Is dat ook meteen uit het zicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |