Dankjewel!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Claudia een elektronische brief gestuurd![]()
Hoe lang ben je al bezig?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al drie magical fishHele mooie!
Lachen doet héél veel pijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Laat je vriend moppen tappen
Ja, vertel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
ja, maar ik heb andere ideeën
Zo, dat doe je goed dan. Het is wel leuk dat het 'real time' is, maar ik houd toch meer van de hectische spellen waarbij je veel moet bouwen en organiseren. Ken je DinoPark Tycoon?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:02 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dit is wel een mega-traag spel aangezien het real time is. Dus je moet daadwerkelijk 2 uur wachten voor je baby-visjes groot zijn (nou ja, dat is dus niet echt real time). Maar het is op de één of andere manier toch verslavend. Ik speel het nog niet zo lang, 2 dagen nu.
Nee, die ken ik dan weer niet. Zelf ben ik verzot geweest op Simcity, Civilization en dat soort spellen. Ik heb zelfs nog niet zo heel lang geleden Sim Tower nog een keer opnieuw uitgespeeldquote:
Hij is práchtig!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
<gedicht voor LX>
Civ.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Zelf ben ik verzot geweest op Simcity, Civilization en dat soort spellen.
Ja, ik bedoelde dus dat ik geen andere ideeën heb.. Maar ik heb vandaag nog geen enkele post zonder fouten getyptquote:
Simfarm is ernorm oud. Die speelde ik vroeger op m'n 386 40Mhzquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:15 schreef Isabeau het volgende:
SimFarm ken ik ook al nietHoe kan dat nou!
Civilization is fantastisch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Nee, die ken ik dan weer niet. Zelf ben ik verzot geweest op Simcity, Civilization en dat soort spellen. Ik heb zelfs nog niet zo heel lang geleden Sim Tower nog een keer opnieuw uitgespeeld(en mijn eerste sim was Sim Ant
)
Dit misschien?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus dat ik geen andere ideeën heb..
Dat is toch Hugh Laurie in de hoofdrol, of niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Even een aanrader qua series (en ik kijk nauwelijks tv): op SBS6 begint straks om 21:30 (zal wel iets later worden aangezien er nog iets anders bezig is) de Amerikaanse ziekenhuisserie House. Niet zomaar weer een ziekenhuisserie, maar één met een super cynische en sarcastische arts die een hekel heeft aan patiënten ("All patients lie") in de hoofdrol. Echt leuk!
De leukste Amerikaanse serie heeft een Engelsman in de hoofdrol. Typisch.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:30 schreef Isabeau het volgende:
de Amerikaanse ziekenhuisserie House.
Logischquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:33 schreef dwerg het volgende:
De leukste Amerikaanse serie heeft een Engelsman in de hoofdrol. Typisch.
Zeg dan gewoon 'very large dicks', ben je overal van af.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hele grote piemels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |