Emergendizer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens wel een imergendizer topic dit
quote:
quote:He, Mike, wat heb je daar nou??
Ik heb hier iets heel bijzonders!
Iets waar de wereld al lang op zit te wachten...
Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is....
Ik heb hier een wit, vierkant materiaal en een stokje!
U zult zich wel afvragen...wat is dat nu weer?
Ja Mike, laat ons niet in spanning...
Als ik het stokje over het witte materiaal beweeg, dan verkleurt dat , op de plaats
Waar ik het met het stokje heb geraakt!
Ongelooflijk...........
Ja, maar dat is nog niet alles....Als ik met het stokje, dat overigens "pen" heet,
een letter, zoals je die normaal op het scherm ziet, op het materiaal teken......
Ongelooflijk, begin het te snappen...Dus als je meerdere letters neerzet, kun je het zo
lezen, zonder dat je een beeldscherm nodig hebt?
Inderdaad....jij snapt het!!!
Als dat geen amazing discovery is,.....het materiaal heet overigens: papier.........
Ongelooflijk, en je hebt helemaal geen stroom nodig Mike???
Nee, geweldig he?? Er zitten zelfs niet eens batterijen of een accu in!!!
Nou, nou, nou zeg, Onvoorstelbaar!!!!!
Hey Mike, je klapt het dicht! Dat kan mijn notebook ook!
Nee, dit is anders.Je kan het zo vaak vouwen als je wilt,
tot het de door jou gewenste afmeting heeft!
Oh Mike, je gaat maar door...het wordt kleiner en kleiner.....
Ja..., nu past het zelfs in mijn portefeuille.....
Ongelooflijk, ik kan het dus altijd bij me dragen!
Kom eens Mike, mag ik het eens vasthouden?
Maar natuurlijk, ga je gang.
Maar dit is ongelooflijk, het weegt bijna niets!!!
Dat klot, het weegt 100 maal lichter dan het kleinst verkrijgbare notebook!!
Dat komt natuurlijk, omdat er geen accu in zit.
Geen accu..., 100 maal lichter..., ik droom!
Nee, nee, je droomt niet,knijp maar eens flink in je arm.........
Kijk, ik vouw het papier weer uit, en.............
Mike! Wat doe je nu?? Nee, dat kan niet, je scheurt het papier door midden....
Dit materiaal is zo geweldig. Kijk ik hou de helften tegen elkaar, en je kan het gewoon weer lezen!!
Ongelooflijk, dat moet je met een diskette niet proberen, hahaha.......
Maar wat doe je nu? Nee, niet doen!!!!
Je gaat er zomaar op staan springen.....
Ongelooflijk, en je kan het nog steeds lezen!!!
Stel je voor zeg, , als je zo op je monitor zou gaan staan springen.....
Ongelooooflijk, wat een amazing Discovery!
Zeg Mike, hoe lang kun je papier eigenlijk bewaren?
Nou, veel langer dan een diskette of harddisk waarvan de magnetische
gevoeligheid op den duur verdwijnt!
Ongelooflijk, wat een amazing Discovery!!!
Maar dat is nog niet alles!
Nee??
Je kan het overal mee naar toe nemen, gebruiken bij hoge en lage temperaturen.
En als je het niet meer nodig hebt, kan je altijd nog je neus erin snuiten,
of gebruiken op het toilet, als je bgrijpt wat ik bedoel!!!
Ja Mike, ongelooflijk!
Zeg Mike, maar dat zou kunnen betekenen, dat we op een dag
helemaal geen beeldschermen, computers en notebooks meer nodig hebben!
Inderdaad! Is dat niet ongelooooooooooooflijk?
Wat een Amazing Discovery!!!!!
Gewoon per post opsturenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Maar hoe moeten we nou ooit forummen met die Amazing Discovery?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:43 schreef Augustina het volgende:
Maar hoe moeten we nou ooit forummen met die Amazing Discovery?
Ze liegen zelfs in fake Amazing Discoveries.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Nee, dit is anders.Je kan het zo vaak vouwen als je wilt"
Nu begrijp ik waarom je een vel papier nooit meer dan negen maal kunt dubbelvouwen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ze liegen zelfs in fake Amazing Discoveries.
Goed, hè, die uitleg? Ze zeggen eigenlijk: het kan niet, omdat het niet kan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:01 schreef LXIV het volgende:
Nu begrijp ik waarom je een vel papier nooit meer dan negen maal kunt dubbelvouwen!
Nou, je snapt toch zelf ook wel dat wanneer je een vel papier 103 keer zou dubbelvouwen, je een toren krijgt tot voorbij Jupiter! Dat is door professoren berekend!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:08 schreef broer het volgende:
[..]
Goed, hè, die uitleg? Ze zeggen eigenlijk: het kan niet, omdat het niet kan!
En heb je Jupiter weten te bereiken?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat wel eens geprobeerd tijdens het werken, toen we even niks te doen hadden
Hé, wat jammer nu. Die pauze's zijn ook altijd te kort.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:17 schreef wyccie het volgende:
Mars was al te ver voor ons.
Je hoeft je niet te schamen, wyccie. Volgens mij zit heel Nederland te spelen, chatten, internetten, koffie-drinken en ouwehoeren buiten de officiële pauzetijden.quote:
Thee of water, neem ik aan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Op mijn stage heb ik een eigen computer, dus als ik even gek word van het lezen ga ik even mijn mail en nog meer checken etc. Maar ik Fok nooit en heb ook geen MSN. Dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
En drinken moet toch gewoon kunnen? Dat is een eerste levensbehoefte. Maar ik kan ook werken en drinken tegelijk, want ik ben en vrouw![]()
O jee, lezen in TTK.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:50 schreef Lienekien het volgende:
Misschien is het de bedoeling dat we de quote van I.R. Baboon helemaal gaan lezen.
Ik heb me meer dan 2 jaar kunnen inhouden en m'n internetverbinding niet gebruikt, maar tegenwoordig bekijk ik teletekst en een paar andere sites een paar keer per dag als ik ergens op moet wachten. Zwak van mezelf, maar goed. En MSN of email kan ik niet lezen, dus dat is wel weer goed, zelfbeschermingstechnisch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Op mijn stage heb ik een eigen computer, dus als ik even gek word van het lezen ga ik even mijn mail en nog meer checken etc. Maar ik Fok nooit en heb ook geen MSN. Dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
Lunchen achter je bureau (of andere werkplek)?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind pauze houden eigenlijk ook niet kunnen, maar ik geloof dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Loop je al meer dan 2 jaar lang stage? Dan vind ik dat je het wel verdiend heb om gewoon eventjes zomaar 15 minuten te MSN'en!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb me meer dan 2 jaar kunnen inhouden en m'n internetverbinding niet gebruikt, maar tegenwoordig bekijk ik teletekst en een paar andere sites een paar keer per dag als ik ergens op moet wachten. Zwak van mezelf, maar goed. En MSN of email kan ik niet lezen, dus dat is wel weer goed, zelfbeschermingstechnisch.
Wat voor werk doe je Claudia?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind pauze houden eigenlijk ook niet kunnen, maar ik geloof dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Nee, ik heb een eenvoudige kantoorbaan om mijn studie te bekostigen. En dat wil zeggen dat ik tijdens een week als deze 4 dagen lang achter een bureau met een computer zit. Ja, het leven is niet altijd genieten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Loop je al meer dan 2 jaar lang stage? Dan vind ik dat je het wel verdiend heb om gewoon eventjes zomaar 15 minuten te MSN'en!![]()
Verder moet ik ook vaak heel veel wachten terwijl ik gewoon echt bezig ben, dan ga ik ook even het nieuws bekijken. Doe ik dat niet, dan vergaat de wereld zonder dat ik het doorheb. Althans, dat idee heb ik soms.![]()
't Is maar goed dat je op een school gewoon vaste pauzes hebt. En waarom vind je dan dat pauzes niet kunnen? Als je hard werkt heb je dat gewoon verdiend, en je moet gewoon kunnen eten. Of werk je niet zo hard en eet je 's middags niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik werkte als semi-leerkracht en leerlingbegeleider op een middelbare school. Nu werk ik voor mezelf.
Oh ja, als je constant achter de computer zit, is het ook bijna niet te doen om niet even te internetten. Zolang je maar niet je vriendenkring op Hyves of MySpace aan het uitbreiden bentquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, ik heb een eenvoudige kantoorbaan om mijn studie te bekostigen. En dat wil zeggen dat ik tijdens een week als deze 4 dagen lang achter een bureau met een computer zit. Ja, het leven is niet altijd genieten.
Hyves is geblokkeerd, en dat is vast niet voor niets.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, als je constant achter de computer zit, is het ook bijna niet te doen om niet even te internetten. Zolang je maar niet je vriendenkring op Hyves of MySpace aan het uitbreiden bent![]()
Nee, normaal werk ik 2 of 2,5 dag, maar ik moet wel een buffer opbouwen want ik krijg vanaf komende maand geen stufi meer en ga komend jaar dan toch echt eens afstuderen, en bovendien wil ik eigenlijk hierna nog een andere master doen (rechten of zo, dus dan moet ik ook nog een schakeljaar doen daarvoor). En tsja, familie heeft al aangegeven dat ze een tweede studie in ieder geval niet gaan financieren.quote:Trouwens, werk je altijd 4 dagen in de week? (Dus maar 1 dag studie?)
Ik zit aan een tweede studie te denken, maar het geld is bijna op, dus ik moet veel kunnen werken naast de studie.
Als je als leerlingbegeleider werkt, heb je het in de pauzes juist het drukst! Al die leerlingen komen op je afstormen met hun problemen, omdat ze dan zelf even vrij hebben en niet langer op school hoeven te blijven dan noodzakelijk is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
't Is maar goed dat je op een school gewoon vaste pauzes hebt.
Ach, wat moet je met carrièreperspectieven?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Stiekem wil ik eigenlijk gewoon Nederlands of Psychologie doen, maar daar heb ik carrièretechnisch werkelijk helemaal niks aan. Of ik moet gewoon een hele rijke vrouw vinden zodat ik de rest van m'n leven lekker kan doorstuderen.
Nou, ik ben niet zo'n carrièremens, maar om m'n eventuele carrière nou keihard te negeren vind ik ook zoiets. En ach, volgend jaar full-time aan de bak als beleidsambtenaar lijkt me nog 10x zo erg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, wat moet je met carrièreperspectieven?
Golddiger!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Of ik moet gewoon een hele rijke vrouw vinden zodat ik de rest van m'n leven lekker kan doorstuderen.
Ja okee, maar dan heb je wel pauze wanneer zij lessen hebben. Broodjeszaken hebben het ook altijd het drukst tijdens de lunchtijd. Maar die mensen moeten zelf ook een broodje eten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Als je als leerlingbegeleider werkt, heb je het in de pauzes juist het drukst! Al die leerlingen komen op je afstormen met hun problemen, omdat ze dan zelf even vrij hebben en niet langer op school hoeven te blijven dan noodzakelijk is.
Gelukkig niet, het moet niet zo zijn dat je niet eens rustig je brood op kan eten. Daarvoor heb je dus 'pauze'. Zo van "Nu even niet".quote:En natuurlijk zijn ze tijdens pauzes niet te bereiken.
Op mijn stage kan dat niet anders. Het is toch juist handig dat je zelf je pauze kan plannen? Of bedoel je dat je collega's te veel pauzeerden?quote:En dan heb je nog die types die pauzes nemen wanneer ze hen uitkomen.
Niet echt, want tijdens de lessen moest ik aanwezig zijn om leerlingen op te vangen die eruit gestuurd werden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ja okee, maar dan heb je wel pauze wanneer zij lessen hebben. Broodjeszaken hebben het ook altijd het drukst tijdens de lunchtijd. Maar die mensen moeten zelf ook een broodje eten.
Eten en rusten kun je toch ook 's ochtends en 's avonds?quote:Gelukkig niet, het moet niet zo zijn dat je niet eens rustig je brood op kan eten. Daarvoor heb je dus 'pauze'. Zo van "Nu even niet".
Het hangt van het soort werk af, maar ik vond het erg vervelend om collega's niet te kunnen bereiken. Dan zit je met een noodsituatie en moet je die maar alleen op zien te lossen, of er staan ouders voor je deur die nergens terecht kunnen. Als mensen niet géén pauzes willen houden, dan moeten ze maar allemaal tegelijkertijd pauze houden op dezelfde plek.quote:Op mijn stage kan dat niet anders. Het is toch juist handig dat je zelf je pauze kan plannen? Of bedoel je dat je collega's te veel pauzeerden?
Oh, vertel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens heuglijk nieuws: er komt aankomend jaar nog een #filosoof naar de OMHP om een carrièretechnisch onverantwoorde studie te doen.
quote:
Euh, Claudia, je werkt niet hard genoeg!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Eten en rusten kun je toch ook 's ochtends en 's avonds?
Precies. Bovendien kan ik in de pauze uitstekend mijn meegebracht ochtendblad lezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Euh, Claudia, je werkt niet hard genoeg!
En om gedichtjes te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik gebruik mijn werk om bij te komen van de pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |