Echt lang gaat dat toch niet durenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:52 schreef BMH het volgende:
dicht tot de andere vol is?
Anti-cheat ding ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Slapshot het volgende:
Iemand van jullie die hier mee bekend is?:
[afbeelding]
Loos alarm, of......
Gewoon toestemming geven, is je F.E.A.R game die toegang tot het internet wil.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Slapshot het volgende:
Iemand van jullie die hier mee bekend is?:
[afbeelding]
Loos alarm, of......
Ik weet wat het doel van een firewall is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gewoon toestemming geven, is je F.E.A.R game die toegang tot het internet wil.
Je firewal waarschuwt dat een programma contact wil met het internet.
Ik denk eerder dat zonealarm denkt dat fear dat eventueel kan doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:02 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Ik weet wat het doel van een firewall is.
Het plaatje wat ik gepost heb komt van iemand anders, ik gebruik geen Zonealarm. Wat ik lees in het plaatje is dat fearmp.exe activiteiten bijhoud van de computer. Lijkt me niet de bedoeling...
Dat idee kreeg ik ook, weinig aan de hand dus...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zonealarm denkt dat fear dat eventueel kan doen.
ik ben de initiatief nemer van die wiki;) heb ik vanmiddag gemaakt toen ik de OP online zettequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Fearcombat
Layout bijgewerkt. Ik nodig iedereen uit hem bij te werken, updaten, verfraaien.
Ik ben niet de initiatiefnemer van deze wikipagina, die credits komen iemand anders toe. Ik heb slechts de opmaak gewijzigd
Dat is minder leuk joh.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil spelenzoek een server , geef me IP adres en ik kom!
Neuj, ik had het wel, maar gebruikte het zo weinig dat ik het maar heb weggeflikkerdquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat is minder leuk joh.![]()
heb je ook xfire, daar mee is het nog makkelijker elkaar te joinen.
Sorry word hem niet denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Neuj, ik had het wel, maar gebruikte het zo weinig dat ik het maar heb weggeflikkerd
huhhh, gepwned worden bij Fok!kers zul je bedoelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef IJsmuts het volgende:
morge!
kom half slapend binnenvallen, wordt er online met FEAR geknalled? ik heb dit weer allemaal gemist, maar ik heb het orginele spel liggen. begrijp ik het goed dat er een server klaar staat waar ik, na aanmelden etc, Fok!kers kan pwnen net zoals bij BoF![]()
tevens tvp
Met Xfire staat die bij mij gelijk boven in de lijst.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:06 schreef Mattt het volgende:
vreemd, ik kan je server nergens vinden , probeer het vanmiddag wel :p .
Ik weet nog goed inderdaad hoe vervelend BMH was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Jup
Server: http://huilin.freehostia.com/Server.htm
3 probleempjes, je kan alleeen met ip connecten,en op een of andere manier staat hij niet in de server lijst. En connecten duurt vrij lang, moet je even geduld hebben.
(ik ben er mee bezig om deze problemen op te lossen, mijn excuzes)
Gisteren hebben we al veel lol gehad, met 9 fokkers of zo
[afbeelding]
Right... Vervelend betekend dat ik je neerknal/mep?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet nog goed inderdaad hoe vervelend BMH was.![]()
Jup je hebt gelijk, maar ik kan server er nu moeilijk uit gooien met 14 spelersquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:52 schreef Mattt het volgende:
Gezellig hoor toenet.
Alleen ik denk dat de max player slots ot 12 moet worden gezet.
Als er meer dan 14 mensen komen lagt het als de ziekte.
Maar goed, mij maakt het niks uit .
haha.. Gewoon wapengekletter combineren met melee. Dat werkt het bestquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jup je hebt gelijk, maar ik kan server er nu moeilijk uit gooien met 14 spelersdoe ik wel als hij bijna leeg is.
BMH ownd zwaar met zijn "martial arts"![]()
BMH NTB!!1!1!11!!eieNe!!!1eleven!11!1!1!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Right... Vervelend betekend dat ik je neerknal/mep?
Niet zeiken maar aan mijn bitchslaps bezwijken!
Snap ik wel haha , gaf het als tip.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jup je hebt gelijk, maar ik kan server er nu moeilijk uit gooien met 14 spelersdoe ik wel als hij bijna leeg is.
BMH ownd zwaar met zijn "martial arts"![]()
melee knop vinden bij controls..quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
BMH NTB!!1!1!11!!eieNe!!!1eleven!11!1!1!!
Kun je mij uitleggen hoe je uberhaupt melee doet?![]()
Kan je zelf instellen in de optiesquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Als dat een serieuze vraag is: rechtermuisknopquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Was wel vet ja. Echt prachtig toen ik in slowmo een nade op me af zag komen en er niks meer tegen kon doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Jup
Server: http://huilin.freehostia.com/Server.htm
3 probleempjes, je kan alleeen met ip connecten,en op een of andere manier staat hij niet in de server lijst. En connecten duurt vrij lang, moet je even geduld hebben.
(ik ben er mee bezig om deze problemen op te lossen, mijn excuzes)
Gisteren hebben we al veel lol gehad, met 9 fokkers of zo
[afbeelding]
Idd. iets te voor mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef AMD-XP het volgende:
Weer heerlijk potje geknalt! allen het was fokking druk :p
idd.. geef je groot gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. iets te voor mij
Geef mij maar een leuke slowmo TDM of CTF.. Dan kun je nog een beetje als een team spelen.
Ja excuzes, was echt nodig omdat mijn verbinding geen 16 spelers aan kan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef Secretus het volgende:
Erjusist potje gedaan, maar de laatste ronde die ik wou spelen en mijn team de overwinning wou laten proeven werd onderbroken door een server reboot(toch?)
Of door teveel man.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja excuzes, was echt nodig omdat mijn verbinding geen 16 spelers aan kan.
Loopt nu op maximaal 12 spelers en dat gaat aardig.
Ik probeer om alle 150+ pingers te kicken omdat die ook lag voor andere veroorzaken.
Oh en Ipho(en anderen) als je met een ping van 0-60 "lagged" komt het door je pc![]()
Niet hoor. Ik had dat als ik twee stappen naar voren deed ik er weer ééntje automatisch terug deed. Heeft niks met m'n PC te maken, want die kan alles makkelijk op z'n hoogst aan...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
....
Oh en Ipho(en anderen) als je met een ping van 0-60 "lagged" komt het door je pc![]()
Dat is los... Das weer een ander probleemquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet hoor. Ik had dat als ik twee stappen naar voren deed ik er weer ééntje automatisch terug deed. Heeft niks met m'n PC te maken, want die kan alles makkelijk op z'n hoogst aan...
En hoe komt dat?? En balngrijker, hoe kan je het voorkomen??quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is los... Das weer een ander probleem
Gewoon goed kijken wat de aanvaller gaat doen.. Als hij een flying kick doet moet je gaan bukken.. Als ie een sliding maakt moet je springenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef Amadeo het volgende:
Zet mij maar van de lijst van spelers af hoor..ik ga niet weer spelen totdat ze een pacth uitbrengen waar ze unarmed attack en de 10mm HV een beetje nerfen, die zijn veel te overpowered, vooral unarmed attack.
8 people max server hostenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En hoe komt dat?? En balngrijker, hoe kan je het voorkomen??
Dat probeer ik ook te doen, maar als ik hem ontwijk, is hij achter mij en kan hij bijna meteen weer een melee-attack doen en voordat ik me kan omdraaien ben ik al dood.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken wat de aanvaller gaat doen.. Als hij een flying kick doet moet je gaan bukken.. Als ie een sliding maakt moet je springenOp die manier ontwijk je zijn melee attacks.
Als je dat slowmo ding hebt krijg je die punten 1 punt per 3 seconden of zo iets.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ging echt kut net![]()
Eerste map ging nog wel lekker maar daarna.....
Hoe kan je trouwens objective punten halen. Ik zag Devrim de hele tijd 100+ hebben en ik 0![]()
Nu je er toch bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je dat slowmo ding hebt krijg je die punten 1 punt per 3 seconden of zo iets.
Is het zo druk dan? De keren dat ik er was waren er maar max 3 mensen.... Kom misschien door mijn uber-skillquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu je er toch bentKun je wat non-fokkers kicken zodat ik erin kan?
Prima!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef Mattt het volgende:
Ik heb wel weer zin in een potje slomo ctf![]()
Later op de avond heb ik dat ook wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef Mattt het volgende:
Ik heb wel weer zin in een potje slomo ctf![]()
Was vet jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:42 schreef AMD-XP het volgende:
Weer heerlijk pottje zitten maaien samen met skippybal!
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06330/fear.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Misschien later. Moet nu nog allemaal ahit doen voor school en zo kijken voor een nieuwe laptopquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
OKe, ik heb hier nog een pc liggen met Linux? ik kan m aansluiten op internet en dan kan ik wss wel 24/7 een server laten draaien. Weet alleen niet echt hoe t moet en ik moet nog ff ruimte vinden om de kast neer te zetten want het is een hele oude grote kast waar ik zelf ff linux op heb gezet hehe
Mensen nog zin in een potje nu?
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien later. Moet nu nog allemaal ahit doen voor school en zo kijken voor een nieuwe laptop![]()
probeer t wel ff voor jequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Chen het volgende:
Ik krijg helemaal geen CD Key meer toegestuurt? Ik wacht al sinds gisteravond? Ik heb het met 2 verschillende emails geprobeerd
Gebruik email van je providerquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Chen het volgende:
Ik krijg helemaal geen CD Key meer toegestuurt? Ik wacht al sinds gisteravond? Ik heb het met 2 verschillende emails geprobeerd
Bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehe
[..]
probeer t wel ff voor je
Hij moet behoorlijk high-end zijn en ik kan het zelf gaan betalenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehe
editquote:
wpchen92 at hotmail punt comquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
wat is je email ? stuur ik m daar wel ff heen..
Ik krijg er nu eentje binnen, is die van jou?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
haha.. same here!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ga me aankleden, en dan kom ik. Tenzij ik honger krijg, want dan ga ik eerst eten.
Ohja, nu heb ik emquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
en anders ik wel :pquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:44 schreef Ipho het volgende:
Kan er even iemand gekickt worden uit de server? Ik wil er in.
Ik wil ook FEAR spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:34 schreef Komakie het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik FEAR Combat wil opstarten
"A required security module can not be activated. This program can not be executed."
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen
Staat ergens op de officiele forums als ik me goed herinner. Heeft iets met de Securom protectie te maken ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Komakie het volgende:
ff tussen al het schiet geweld door:
[..]
Ik wil ook FEAR spelen
Handig voor de broodnodige taktiek in FEAR jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
hebben jullie mensen ook Teamspeak?
Dat is leuk en handig om te overleggen tijdens gamen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Handig voor de broodnodige taktiek in FEAR ja![]()
Meestal is het toch gewoon rondlopen tot je iemand tegenkomt, of op het geknal afrennen (geholsterd er na toe sprinten, en dan sprayend naar binnnen raggenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]naah vanochtend was ér best wel taktiek , alleen meestal komt t idd neer op raggen, TS is wel handig voor BF2 oid hoor
![]()
vanochtend gingen er gewoon 3 naar voren en ik ging defenden 'voor de punten'quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Meestal is het toch gewoon rondlopen tot je iemand tegenkomt, of op het geknal afrennen (geholsterd er na toe sprinten, en dan sprayend naar binnnen raggen).
Sommige stukken hebben wel potentieel team taktiek, zoals de buitenplaats in Campus. Één die daar gaat supressen is op zich wel handig.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vanochtend gingen er gewoon 3 naar voren en ik ging defenden 'voor de punten'zoals 1 van de Fok!ers zei hehe
quote:ging weer lekker met Chen!
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef AMD-XP het volgende:
ging weer lekker met Chen!
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06341/fear.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vanochtend gingen er gewoon 3 naar voren en ik ging defenden 'voor de punten'zoals 1 van de Fok!ers zei hehe
TS vreet heel veel bandwith, een beetje kwaliteit is 25 kilobyte/sec met 4 man is dat al 100kilobyte/secquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef Mattt het volgende:
AMD-XP had toch nog een linux servertje liggen geloof ik ?
Kan je gelijk ook wel TS servertje op slingeren.
Vreet niet zo heel erg veel bandwith
Volgens mij niet hoor , vreet maar 5/6 kb/squote:Op maandag 21 augustus 2006 13:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
TS vreet heel veel bandwith, een beetje kwaliteit is 25 kilobyte/sec met 4 man is dat al 100kilobyte/sec
TS iedergeval nooit op een game host server zetten altijd op een aparte.... Of gebruik VENT![]()
thxnquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat ergens op de officiele forums als ik me goed herinner. Heeft iets met de Securom protectie te maken ofzo.
EDIT: Hier dus![]()
Vast, ik blijf er bij dat TS handiger isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:56 schreef Mattt het volgende:
Kan je wel uitschakelen in opties lijkt me toch ?
Aldtijd mooiquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga wel even TeamSpeak fixenzie net dat de buuren draadloos niet hebben beveiligd
dus laat ik alles wel via hun adsl lijn loperen
haha dope!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga wel even TeamSpeak fixenzie net dat de buuren draadloos niet hebben beveiligd
dus laat ik alles wel via hun adsl lijn loperen
alleen moet ik mijn Serer even herinstallerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aldtijd mooi![]()
Maar mensen die hun lijn niet securen verdienen dat. Kunnen ze alleen niet meer zo snel downloaden van Limewire of andere crap.....
Same herequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha dope!
als mijn internet plat ligt, connect ie gewoon op die van mn overburen die hebben m ook niet beveiligd!
Ja!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand zin om vanavond Conquer All (CA) te doen?
[afbeelding]
Okeyquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:14 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik moet eerst werken straks. Vanavond kan ik wel.
En dan laat je de volgende game niet zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:56 schreef Chen het volgende:
Vanmiddag ging wel lekker![]()
[afbeelding]
En een mooie foto van BMH die ik net heb gekilled
[afbeelding]
Inderdaad. Gelukkig hebben we op die ene map nog net onze eer kunnen redden. Verloren we tenminste maar met 6-1.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:24 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe hoop tnet was t wel leuk, wel goeie gasten
Ik ben er bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey, werkse.
Vanaf 20:00 uur dan Conquer All
Ik test voortaan Server Script op een andere pc, zo voorkom ik problemen met de host.
Ik hoop dat de GameType Switch nu eens foutloos zal verlopen.
Is goed, geef je Nick etc maar even door als je m geinstalleerd hebtquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:27 schreef renz0r het volgende:
FEAR
Beste shooter van 2005 . Pas nog een keer uitgespeeld.
Ik download de MP , wil wel eens tegen jullie spelen
ik ben er om 8 uurquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik test voortaan Server Script op een andere pc, zo voorkom ik problemen met de host.
count me in!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey, werkse.
joa ben er nog wel danquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef McGilles het volgende:
Is er een mogelijkheid dat mensen nog aan het gamen zijn rond 22:00u?
Eerst moet ik namelijk nog met ijzer smijten![]()
ik zit ook al te wachten :xquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
joa ben er nog wel dan
de hele server zit nu vol met Non-Fok!ersen ik kan er niet in
![]()
Lurkersquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
joa ben er nog wel dan
de hele server zit nu vol met Non-Fok!ersen ik kan er niet in
![]()
Eerst UT, en nu F.E.A.R. we komen mekaar zo vaak tegen !quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef McGilles het volgende:
Is er een mogelijkheid dat mensen nog aan het gamen zijn rond 22:00u?
Eerst moet ik namelijk nog met ijzer smijten![]()
Het kan aan mijn geheugen liggen, maar heb ik wel eens UT tegen je gespeeld?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Eerst UT, en nu F.E.A.R. we komen mekaar zo vaak tegen !![]()
Wel mooi naast de deur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef AMD-XP het volgende:
hier onze grote vriend ElmarO
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06341/elmarO.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Filmpje is klaar, http://video.google.nl/videoplay?docid=-8261820346017290648
ik weet google video is lelijk maar t gaat om het idee he![]()
Mag hij misschien in de OP, thx
Ik ben dat in het raampjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Graag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Thanks!
Jup, en vol maar als je er in wil kick ik wel iemand
masterlijk filmpje!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Gaat 'ie laggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:39 schreef Chen het volgende:
Is het geen goed plan om de server wat groter te maken aangezien er steeds meer mensen bij komen?
Jup, en het heeft niet veel zin want hij raakt even snel volquote:
Dit spel snel?!?!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef Komakie het volgende:
Eindelijk aan de gang gekregen
Gaat wel fuckin snel zeg
Ja idd,ook hebben sommige wapens uberhoge accuracy die je zelfs killt als ie je niet kan rakenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef Ipho het volgende:
De verhoudingen tussen de wapens zijn zoek.
Zo is de mellee te sterk, bij Cs zit daar nog verschil in (het knifen dan)
ZZZZZzzZZZzZZZZzzZZZzzZzZzzZZZzzZZzZquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ja idd,ook hebben sommige wapens uberhoge accuracy die je zelfs killt als ie je niet kan raken
[afbeelding]
Vanwege zijn positie kon hij me nooit echt geraakt hebben, maar die kogels "raken" zelfs nog als ze een kilomter naast zitten
Ik stond vlak bij de muur, en ik zag hem niet. Zelfs geen enkel deel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
ZZZZZzzZZZzZZZZzzZZZzzZzZzzZZZzzZZzZ
Blaat! Je werd geraakt punt.
Ik kan ook wel gaan zeiken dat uit de borstkast van de speler kijkt aangezien het geweer naast je zit.
Dan moet je em kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:34 schreef VrijeVal het volgende:
ik download em nu! Kan niet wachten!
1) Penetrators kogels ketsen niet af, die blijven in de muur steken, dat zie je ook duidelijk als je naar de muur schiet met een penetratorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Secretus, kogels maken echt geen bochten..., kogels gebruikenl physics (nextgeneration shooter he) dus ze kunnen ergens tegenaan ketsen en via-via jou raken. (vonken)
Als je opties op low heb staan zie je die niet, misschien is dat waarom het lijkt ofdat je oneerlijk gekilled wordt.
Ook kan met Q en R om een bochtje kijken en schieten, je kan dan makkelijk de schutter over het hoofd zien.
Het gaat mij gewoon om de lol hoor, geld voor jou misschien niet ja en dan kunnen deze dingen frustrerend zijn.
Ik gebruik een assault of handgunsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef Secretus het volgende:
[..]
1) Penetrators kogels ketsen niet af, die blijven in de muur steken, dat zie je ook duidelijk als je naar de muur schiet met een penetrator
2) Hij stond niet om het hoekje, dat heb ik duidelijk gezien via de "kill-cam", als je, meteen nadat je doodgaat, in spectator mode overgaat. (Niet echt een kill-cam maar zo noem ik het)
3) Ik heb even uitgetest waar je ongeveer moet schieten om met een penetrator een headshot te krijgen :
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06342/dwars.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als ik zo schot --> 1 schot --> dood, headshot.
Geen recoil superhoge accuracy.
Daarna probeerde ik het op dezelfde afstand van het hoofd af met een assault gun --> niks.
Met een assault gun moet je veel langer op het hoofd blijven schieten, ipv één schot, en dat ook nog eens mét recoil.
Tuurlijk speel ik het voor de lol, wat anders ?
Ik klink nu natuurlijk als een supergrote zeikerd, maar veel lol is er natuurlijk niet aan als je tegen een heel team moet van mensen met wapens die uber zijn en superieur aan de jouwe. Na een tijdje is er gewoon helemaal geen diversiteit in wapens meer en schiet iedereen met de 10mm Penetrator.
Update videokaart driver?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg echt helemaal de tyfus van die kutrenderproblem die geloof ik als enige heb in de hele wereled!
Gewoon bij een willekeurige map gaat 'ie gewoon normaal laden en als ik dan m'n gun kies kom ik in een zwarte wereld terecht met hier en daar en klein lichtbronnetje waar ik dan kan rondlopen met 1fpsEnige wat ik dan kan doen is alt-f4'en en opnieuw FEAR opstarten in de hoop dat 'ie dan wel goed is. Zijn dus steeds andere maps die het wel doen en dan weer niet....
En nergens op internet kan ik hier iets over vinden![]()
Nooit ergens last van bij games en m'n PC is ook geen teringbende. KUT!!
Laatste staat er alweer een dikke maand op.quote:
Dat conquer gedoe heeft veelal kutmappen. Vooral die ene in dat bosquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef ForumGek het volgende:
Ik vind CTF ook niks, en de hele server zit vol met niet fokkers, nogal irritant. Zit maar 1 fokker in, maar de server is wel vol !!
Die gamemode met dat je die punten moet bezetten is ook heel goed, leuker dan TDM imo !
Alles beter dan CTF !
Zekerquote:
Dat was juist vet. Ik werd net na dat ik dat ding geconquerd had neergeschoten door 3 maaiende luiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, alleen dat in de laatste seconde verliezen vond ik minder.
Ik was degene die de beslissende kogel door je heen jaagde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was juist vet. Ik werd net na dat ik dat ding geconquerd had neergeschoten door 3 maaiende lui![]()
Maar wel te laat!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik was degene die de beslissende kogel door je heen jaagde.
Ja ikke. Hieroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga Fear fixen op een linux bak.. iemand link van dedicated linux shit?
Grappig :pquote:
UT/Quake is helemaal debiel ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dit spel snel?!?!
Juist langzaam, vergelijk eens met UT/Quake, dat is al een stuk sneller!
Great dan komt er weer geen ruk naar mijn serverquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Grappig :p
heb al wat..![]()
zet het op een Dedicated 10Mbit shizzle server
Edit: Server draait op: 85.31.186.127
moet nog kijken hoe ik de maps naar voren krijg etc :p
Als 1 van de 2 servers vol zit kunnen we naar de anderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Great dan komt er weer geen ruk naar mijn server![]()
Zat je niet toevallig op een modded server? FEAR heeft een redelijk langzame gameplay, eigenlijk net iets té langzaamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
UT/Quake is helemaal debiel ja.
Ik speel voornamelijk ET en Call of Duty 2 (wat trouwens ook al een tijdje geleden is) en dat gaat veel langzamer en is overzichtelijker.
Daarnaast vind ik het lopen in FEAR een beetje irritant eigenlijk....
Probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:51 schreef Chen het volgende:
Dus ook een nieuwe ping?
Even bij de favorites pompenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:49 schreef AMD-XP het volgende:
[afbeelding]
Werkt weer donders mooi![]()
Net even Samen met Amethyst Punkbuster geinstalleerd die via Browser toegangkelijk is!
Server Draait in Duitsland en heeft een Upload van boven de 2 Mb/s, Ik haal een ping van rond de 30
eens zien of het wil zo
![]()
nu met 75 kb/squote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
dat downloaden gaat maar met 100 kb/s
probeer die van UT eens?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nu met 75 kb/s
nog maar 5 uur![]()
en die torrent is al helemaal sloom
Moet je via deze site aanvragen. En dan hoor je een cd-key toegestuurd te krijgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef renz0r het volgende:
Pfff, je moet een cdkey hebben om te spelen en die heb ik niet
Ik was vandaag erg drukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Chen het volgende:
Waarom speelt er opeens niemand?
ladies and gentleman we have a winnerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:30 schreef renz0r het volgende:
Hoe herken je nou je vijand....die hebben geen blij logotje boven hun kop?
*avator ziet* ladies and gentleman we have a loserquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
ladies and gentleman we have a winner
*slap*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:34 schreef renz0r het volgende:
[..]
*avator ziet* ladies and gentleman we have a loser
Heb 1x 10 minuutjes gespeeld.
Ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:58 schreef renz0r het volgende:
[..]
Je mag naast hem hangen door een stalen pin door je....uhm....rechterneus gat
Ik heb nog 5 minuten eenzaam op de tweede server rondgelopen in de hoop dat iemand zou komen, maar helaasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:36 schreef Chen het volgende:
Waarom speelt er opeens niemand?
kunt het met Xfire proberen, je F.E.A.R Serverlijst filteren op Fok!. Ook kun je gewoon in F.E.A.R naar de lijst toegaan en daar zoeken oid, of connecten met een IP.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe connect ik naar zo'n server, is er in F.E.A.R iets van een console of iets dergelijks?
Thanks, Xfire gebruik ik niet meer dus dan maar even filteren zometeen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kunt het met Xfire proberen, je F.E.A.R Serverlijst filteren op Fok!. Ook kun je gewoon in F.E.A.R naar de lijst toegaan en daar zoeken oid, of connecten met een IP.
Ik zag net al de ping van je server AMD1426
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |