Kan je zelf instellen in de optiesquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
BMH NTB!!1!1!11!!eieNe!!!1eleven!11!1!1!!
Kun je mij uitleggen hoe je uberhaupt melee doet?![]()
Als dat een serieuze vraag is: rechtermuisknopquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
BMH NTB!!1!1!11!!eieNe!!!1eleven!11!1!1!!
Kun je mij uitleggen hoe je uberhaupt melee doet?![]()
Was wel vet ja. Echt prachtig toen ik in slowmo een nade op me af zag komen en er niks meer tegen kon doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Jup
Server: http://huilin.freehostia.com/Server.htm
3 probleempjes, je kan alleeen met ip connecten,en op een of andere manier staat hij niet in de server lijst. En connecten duurt vrij lang, moet je even geduld hebben.
(ik ben er mee bezig om deze problemen op te lossen, mijn excuzes)
Gisteren hebben we al veel lol gehad, met 9 fokkers of zo
[afbeelding]
Idd. iets te voor mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef AMD-XP het volgende:
Weer heerlijk potje geknalt! allen het was fokking druk :p
idd.. geef je groot gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. iets te voor mij
Geef mij maar een leuke slowmo TDM of CTF.. Dan kun je nog een beetje als een team spelen.
Ja excuzes, was echt nodig omdat mijn verbinding geen 16 spelers aan kan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:31 schreef Secretus het volgende:
Erjusist potje gedaan, maar de laatste ronde die ik wou spelen en mijn team de overwinning wou laten proeven werd onderbroken door een server reboot(toch?)
Of door teveel man.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja excuzes, was echt nodig omdat mijn verbinding geen 16 spelers aan kan.
Loopt nu op maximaal 12 spelers en dat gaat aardig.
Ik probeer om alle 150+ pingers te kicken omdat die ook lag voor andere veroorzaken.
Oh en Ipho(en anderen) als je met een ping van 0-60 "lagged" komt het door je pc![]()
Niet hoor. Ik had dat als ik twee stappen naar voren deed ik er weer ééntje automatisch terug deed. Heeft niks met m'n PC te maken, want die kan alles makkelijk op z'n hoogst aan...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
....
Oh en Ipho(en anderen) als je met een ping van 0-60 "lagged" komt het door je pc![]()
Dat is los... Das weer een ander probleemquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet hoor. Ik had dat als ik twee stappen naar voren deed ik er weer ééntje automatisch terug deed. Heeft niks met m'n PC te maken, want die kan alles makkelijk op z'n hoogst aan...
En hoe komt dat?? En balngrijker, hoe kan je het voorkomen??quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is los... Das weer een ander probleem
Gewoon goed kijken wat de aanvaller gaat doen.. Als hij een flying kick doet moet je gaan bukken.. Als ie een sliding maakt moet je springenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef Amadeo het volgende:
Zet mij maar van de lijst van spelers af hoor..ik ga niet weer spelen totdat ze een pacth uitbrengen waar ze unarmed attack en de 10mm HV een beetje nerfen, die zijn veel te overpowered, vooral unarmed attack.
8 people max server hostenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En hoe komt dat?? En balngrijker, hoe kan je het voorkomen??
Dat probeer ik ook te doen, maar als ik hem ontwijk, is hij achter mij en kan hij bijna meteen weer een melee-attack doen en voordat ik me kan omdraaien ben ik al dood.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken wat de aanvaller gaat doen.. Als hij een flying kick doet moet je gaan bukken.. Als ie een sliding maakt moet je springenOp die manier ontwijk je zijn melee attacks.
Als je dat slowmo ding hebt krijg je die punten 1 punt per 3 seconden of zo iets.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ging echt kut net![]()
Eerste map ging nog wel lekker maar daarna.....
Hoe kan je trouwens objective punten halen. Ik zag Devrim de hele tijd 100+ hebben en ik 0![]()
Nu je er toch bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als je dat slowmo ding hebt krijg je die punten 1 punt per 3 seconden of zo iets.
Is het zo druk dan? De keren dat ik er was waren er maar max 3 mensen.... Kom misschien door mijn uber-skillquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu je er toch bentKun je wat non-fokkers kicken zodat ik erin kan?
Prima!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef Mattt het volgende:
Ik heb wel weer zin in een potje slomo ctf![]()
Later op de avond heb ik dat ook wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef Mattt het volgende:
Ik heb wel weer zin in een potje slomo ctf![]()
Was vet jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:42 schreef AMD-XP het volgende:
Weer heerlijk pottje zitten maaien samen met skippybal!
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06330/fear.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Misschien later. Moet nu nog allemaal ahit doen voor school en zo kijken voor een nieuwe laptopquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
OKe, ik heb hier nog een pc liggen met Linux? ik kan m aansluiten op internet en dan kan ik wss wel 24/7 een server laten draaien. Weet alleen niet echt hoe t moet en ik moet nog ff ruimte vinden om de kast neer te zetten want het is een hele oude grote kast waar ik zelf ff linux op heb gezet hehe
Mensen nog zin in een potje nu?
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien later. Moet nu nog allemaal ahit doen voor school en zo kijken voor een nieuwe laptop![]()
probeer t wel ff voor jequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Chen het volgende:
Ik krijg helemaal geen CD Key meer toegestuurt? Ik wacht al sinds gisteravond? Ik heb het met 2 verschillende emails geprobeerd
Gebruik email van je providerquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Chen het volgende:
Ik krijg helemaal geen CD Key meer toegestuurt? Ik wacht al sinds gisteravond? Ik heb het met 2 verschillende emails geprobeerd
Bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehe
[..]
probeer t wel ff voor je
Hij moet behoorlijk high-end zijn en ik kan het zelf gaan betalenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehe
editquote:
wpchen92 at hotmail punt comquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
wat is je email ? stuur ik m daar wel ff heen..
Ik krijg er nu eentje binnen, is die van jou?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
wat is je email ? stuur ik m daar wel ff heen..
haha.. same here!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ga me aankleden, en dan kom ik. Tenzij ik honger krijg, want dan ga ik eerst eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |