Echt lang gaat dat toch niet durenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:52 schreef BMH het volgende:
dicht tot de andere vol is?
Anti-cheat ding ofzo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Slapshot het volgende:
Iemand van jullie die hier mee bekend is?:
[afbeelding]
Loos alarm, of......
Gewoon toestemming geven, is je F.E.A.R game die toegang tot het internet wil.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:46 schreef Slapshot het volgende:
Iemand van jullie die hier mee bekend is?:
[afbeelding]
Loos alarm, of......
Ik weet wat het doel van een firewall is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gewoon toestemming geven, is je F.E.A.R game die toegang tot het internet wil.
Je firewal waarschuwt dat een programma contact wil met het internet.
Ik denk eerder dat zonealarm denkt dat fear dat eventueel kan doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:02 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Ik weet wat het doel van een firewall is.
Het plaatje wat ik gepost heb komt van iemand anders, ik gebruik geen Zonealarm. Wat ik lees in het plaatje is dat fearmp.exe activiteiten bijhoud van de computer. Lijkt me niet de bedoeling...
Dat idee kreeg ik ook, weinig aan de hand dus...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zonealarm denkt dat fear dat eventueel kan doen.
ik ben de initiatief nemer van die wiki;) heb ik vanmiddag gemaakt toen ik de OP online zettequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Fearcombat
Layout bijgewerkt. Ik nodig iedereen uit hem bij te werken, updaten, verfraaien.
Ik ben niet de initiatiefnemer van deze wikipagina, die credits komen iemand anders toe. Ik heb slechts de opmaak gewijzigd
Dat is minder leuk joh.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil spelenzoek een server , geef me IP adres en ik kom!
Neuj, ik had het wel, maar gebruikte het zo weinig dat ik het maar heb weggeflikkerdquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dat is minder leuk joh.![]()
heb je ook xfire, daar mee is het nog makkelijker elkaar te joinen.
Sorry word hem niet denk ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Neuj, ik had het wel, maar gebruikte het zo weinig dat ik het maar heb weggeflikkerd
huhhh, gepwned worden bij Fok!kers zul je bedoelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef IJsmuts het volgende:
morge!
kom half slapend binnenvallen, wordt er online met FEAR geknalled? ik heb dit weer allemaal gemist, maar ik heb het orginele spel liggen. begrijp ik het goed dat er een server klaar staat waar ik, na aanmelden etc, Fok!kers kan pwnen net zoals bij BoF![]()
tevens tvp
Met Xfire staat die bij mij gelijk boven in de lijst.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:06 schreef Mattt het volgende:
vreemd, ik kan je server nergens vinden , probeer het vanmiddag wel :p .
Ik weet nog goed inderdaad hoe vervelend BMH was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Jup
Server: http://huilin.freehostia.com/Server.htm
3 probleempjes, je kan alleeen met ip connecten,en op een of andere manier staat hij niet in de server lijst. En connecten duurt vrij lang, moet je even geduld hebben.
(ik ben er mee bezig om deze problemen op te lossen, mijn excuzes)
Gisteren hebben we al veel lol gehad, met 9 fokkers of zo
[afbeelding]
Right... Vervelend betekend dat ik je neerknal/mep?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet nog goed inderdaad hoe vervelend BMH was.![]()
Jup je hebt gelijk, maar ik kan server er nu moeilijk uit gooien met 14 spelersquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:52 schreef Mattt het volgende:
Gezellig hoor toenet.
Alleen ik denk dat de max player slots ot 12 moet worden gezet.
Als er meer dan 14 mensen komen lagt het als de ziekte.
Maar goed, mij maakt het niks uit .
haha.. Gewoon wapengekletter combineren met melee. Dat werkt het bestquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jup je hebt gelijk, maar ik kan server er nu moeilijk uit gooien met 14 spelersdoe ik wel als hij bijna leeg is.
BMH ownd zwaar met zijn "martial arts"![]()
BMH NTB!!1!1!11!!eieNe!!!1eleven!11!1!1!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Right... Vervelend betekend dat ik je neerknal/mep?
Niet zeiken maar aan mijn bitchslaps bezwijken!
Snap ik wel haha , gaf het als tip.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jup je hebt gelijk, maar ik kan server er nu moeilijk uit gooien met 14 spelersdoe ik wel als hij bijna leeg is.
BMH ownd zwaar met zijn "martial arts"![]()
melee knop vinden bij controls..quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
BMH NTB!!1!1!11!!eieNe!!!1eleven!11!1!1!!
Kun je mij uitleggen hoe je uberhaupt melee doet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |