Is het zo druk dan? De keren dat ik er was waren er maar max 3 mensen.... Kom misschien door mijn uber-skillquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu je er toch bentKun je wat non-fokkers kicken zodat ik erin kan?
Prima!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef Mattt het volgende:
Ik heb wel weer zin in een potje slomo ctf![]()
Later op de avond heb ik dat ook wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:05 schreef Mattt het volgende:
Ik heb wel weer zin in een potje slomo ctf![]()
Was vet jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:42 schreef AMD-XP het volgende:
Weer heerlijk pottje zitten maaien samen met skippybal!
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06330/fear.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Misschien later. Moet nu nog allemaal ahit doen voor school en zo kijken voor een nieuwe laptopquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
OKe, ik heb hier nog een pc liggen met Linux? ik kan m aansluiten op internet en dan kan ik wss wel 24/7 een server laten draaien. Weet alleen niet echt hoe t moet en ik moet nog ff ruimte vinden om de kast neer te zetten want het is een hele oude grote kast waar ik zelf ff linux op heb gezet hehe
Mensen nog zin in een potje nu?
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien later. Moet nu nog allemaal ahit doen voor school en zo kijken voor een nieuwe laptop![]()
probeer t wel ff voor jequote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Chen het volgende:
Ik krijg helemaal geen CD Key meer toegestuurt? Ik wacht al sinds gisteravond? Ik heb het met 2 verschillende emails geprobeerd
Gebruik email van je providerquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Chen het volgende:
Ik krijg helemaal geen CD Key meer toegestuurt? Ik wacht al sinds gisteravond? Ik heb het met 2 verschillende emails geprobeerd
Bedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehe
[..]
probeer t wel ff voor je
Hij moet behoorlijk high-end zijn en ik kan het zelf gaan betalenquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijken voor een nieuwe laptop is niet erg, nieuwe spullen zijn leuk hehe
editquote:
wpchen92 at hotmail punt comquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
wat is je email ? stuur ik m daar wel ff heen..
Ik krijg er nu eentje binnen, is die van jou?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
wat is je email ? stuur ik m daar wel ff heen..
haha.. same here!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:22 schreef Ipho het volgende:
Ik ga me aankleden, en dan kom ik. Tenzij ik honger krijg, want dan ga ik eerst eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |