Dit spel snel?!?!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:32 schreef Komakie het volgende:
Eindelijk aan de gang gekregen
Gaat wel fuckin snel zeg
Ja idd,ook hebben sommige wapens uberhoge accuracy die je zelfs killt als ie je niet kan rakenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:45 schreef Ipho het volgende:
De verhoudingen tussen de wapens zijn zoek.
Zo is de mellee te sterk, bij Cs zit daar nog verschil in (het knifen dan)
ZZZZZzzZZZzZZZZzzZZZzzZzZzzZZZzzZZzZquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:21 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ja idd,ook hebben sommige wapens uberhoge accuracy die je zelfs killt als ie je niet kan raken
[afbeelding]
Vanwege zijn positie kon hij me nooit echt geraakt hebben, maar die kogels "raken" zelfs nog als ze een kilomter naast zitten
Ik stond vlak bij de muur, en ik zag hem niet. Zelfs geen enkel deel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
ZZZZZzzZZZzZZZZzzZZZzzZzZzzZZZzzZZzZ
Blaat! Je werd geraakt punt.
Ik kan ook wel gaan zeiken dat uit de borstkast van de speler kijkt aangezien het geweer naast je zit.
Dan moet je em kopen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:34 schreef VrijeVal het volgende:
ik download em nu! Kan niet wachten!
1) Penetrators kogels ketsen niet af, die blijven in de muur steken, dat zie je ook duidelijk als je naar de muur schiet met een penetratorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Secretus, kogels maken echt geen bochten..., kogels gebruikenl physics (nextgeneration shooter he) dus ze kunnen ergens tegenaan ketsen en via-via jou raken. (vonken)
Als je opties op low heb staan zie je die niet, misschien is dat waarom het lijkt ofdat je oneerlijk gekilled wordt.
Ook kan met Q en R om een bochtje kijken en schieten, je kan dan makkelijk de schutter over het hoofd zien.
Het gaat mij gewoon om de lol hoor, geld voor jou misschien niet ja en dan kunnen deze dingen frustrerend zijn.
Ik gebruik een assault of handgunsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef Secretus het volgende:
[..]
1) Penetrators kogels ketsen niet af, die blijven in de muur steken, dat zie je ook duidelijk als je naar de muur schiet met een penetrator
2) Hij stond niet om het hoekje, dat heb ik duidelijk gezien via de "kill-cam", als je, meteen nadat je doodgaat, in spectator mode overgaat. (Niet echt een kill-cam maar zo noem ik het)
3) Ik heb even uitgetest waar je ongeveer moet schieten om met een penetrator een headshot te krijgen :
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06342/dwars.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als ik zo schot --> 1 schot --> dood, headshot.
Geen recoil superhoge accuracy.
Daarna probeerde ik het op dezelfde afstand van het hoofd af met een assault gun --> niks.
Met een assault gun moet je veel langer op het hoofd blijven schieten, ipv één schot, en dat ook nog eens mét recoil.
Tuurlijk speel ik het voor de lol, wat anders ?
Ik klink nu natuurlijk als een supergrote zeikerd, maar veel lol is er natuurlijk niet aan als je tegen een heel team moet van mensen met wapens die uber zijn en superieur aan de jouwe. Na een tijdje is er gewoon helemaal geen diversiteit in wapens meer en schiet iedereen met de 10mm Penetrator.
Update videokaart driver?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg echt helemaal de tyfus van die kutrenderproblem die geloof ik als enige heb in de hele wereled!
Gewoon bij een willekeurige map gaat 'ie gewoon normaal laden en als ik dan m'n gun kies kom ik in een zwarte wereld terecht met hier en daar en klein lichtbronnetje waar ik dan kan rondlopen met 1fpsEnige wat ik dan kan doen is alt-f4'en en opnieuw FEAR opstarten in de hoop dat 'ie dan wel goed is. Zijn dus steeds andere maps die het wel doen en dan weer niet....
En nergens op internet kan ik hier iets over vinden![]()
Nooit ergens last van bij games en m'n PC is ook geen teringbende. KUT!!
Laatste staat er alweer een dikke maand op.quote:
Dat conquer gedoe heeft veelal kutmappen. Vooral die ene in dat bosquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef ForumGek het volgende:
Ik vind CTF ook niks, en de hele server zit vol met niet fokkers, nogal irritant. Zit maar 1 fokker in, maar de server is wel vol !!
Die gamemode met dat je die punten moet bezetten is ook heel goed, leuker dan TDM imo !
Alles beter dan CTF !
Zekerquote:
Dat was juist vet. Ik werd net na dat ik dat ding geconquerd had neergeschoten door 3 maaiende luiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, alleen dat in de laatste seconde verliezen vond ik minder.
Ik was degene die de beslissende kogel door je heen jaagde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was juist vet. Ik werd net na dat ik dat ding geconquerd had neergeschoten door 3 maaiende lui![]()
Maar wel te laat!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik was degene die de beslissende kogel door je heen jaagde.
Ja ikke. Hieroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga Fear fixen op een linux bak.. iemand link van dedicated linux shit?
Grappig :pquote:
UT/Quake is helemaal debiel ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dit spel snel?!?!
Juist langzaam, vergelijk eens met UT/Quake, dat is al een stuk sneller!
Great dan komt er weer geen ruk naar mijn serverquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Grappig :p
heb al wat..![]()
zet het op een Dedicated 10Mbit shizzle server
Edit: Server draait op: 85.31.186.127
moet nog kijken hoe ik de maps naar voren krijg etc :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |