Update videokaart driver?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik krijg echt helemaal de tyfus van die kutrenderproblem die geloof ik als enige heb in de hele wereled!
Gewoon bij een willekeurige map gaat 'ie gewoon normaal laden en als ik dan m'n gun kies kom ik in een zwarte wereld terecht met hier en daar en klein lichtbronnetje waar ik dan kan rondlopen met 1fpsEnige wat ik dan kan doen is alt-f4'en en opnieuw FEAR opstarten in de hoop dat 'ie dan wel goed is. Zijn dus steeds andere maps die het wel doen en dan weer niet....
En nergens op internet kan ik hier iets over vinden![]()
Nooit ergens last van bij games en m'n PC is ook geen teringbende. KUT!!
Laatste staat er alweer een dikke maand op.quote:
Dat conquer gedoe heeft veelal kutmappen. Vooral die ene in dat bosquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:01 schreef ForumGek het volgende:
Ik vind CTF ook niks, en de hele server zit vol met niet fokkers, nogal irritant. Zit maar 1 fokker in, maar de server is wel vol !!
Die gamemode met dat je die punten moet bezetten is ook heel goed, leuker dan TDM imo !
Alles beter dan CTF !
Zekerquote:
Dat was juist vet. Ik werd net na dat ik dat ding geconquerd had neergeschoten door 3 maaiende luiquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, alleen dat in de laatste seconde verliezen vond ik minder.
Ik was degene die de beslissende kogel door je heen jaagde.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat was juist vet. Ik werd net na dat ik dat ding geconquerd had neergeschoten door 3 maaiende lui![]()
Maar wel te laat!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik was degene die de beslissende kogel door je heen jaagde.
Ja ikke. Hieroquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:03 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga Fear fixen op een linux bak.. iemand link van dedicated linux shit?
Grappig :pquote:
UT/Quake is helemaal debiel ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dit spel snel?!?!
Juist langzaam, vergelijk eens met UT/Quake, dat is al een stuk sneller!
Great dan komt er weer geen ruk naar mijn serverquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:09 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Grappig :p
heb al wat..![]()
zet het op een Dedicated 10Mbit shizzle server
Edit: Server draait op: 85.31.186.127
moet nog kijken hoe ik de maps naar voren krijg etc :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |