quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vanochtend gingen er gewoon 3 naar voren en ik ging defenden 'voor de punten'zoals 1 van de Fok!ers zei hehe
TS vreet heel veel bandwith, een beetje kwaliteit is 25 kilobyte/sec met 4 man is dat al 100kilobyte/secquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef Mattt het volgende:
AMD-XP had toch nog een linux servertje liggen geloof ik ?
Kan je gelijk ook wel TS servertje op slingeren.
Vreet niet zo heel erg veel bandwith
Volgens mij niet hoor , vreet maar 5/6 kb/squote:Op maandag 21 augustus 2006 13:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
TS vreet heel veel bandwith, een beetje kwaliteit is 25 kilobyte/sec met 4 man is dat al 100kilobyte/sec
TS iedergeval nooit op een game host server zetten altijd op een aparte.... Of gebruik VENT![]()
thxnquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat ergens op de officiele forums als ik me goed herinner. Heeft iets met de Securom protectie te maken ofzo.
EDIT: Hier dus![]()
Vast, ik blijf er bij dat TS handiger isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:56 schreef Mattt het volgende:
Kan je wel uitschakelen in opties lijkt me toch ?
Aldtijd mooiquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga wel even TeamSpeak fixenzie net dat de buuren draadloos niet hebben beveiligd
dus laat ik alles wel via hun adsl lijn loperen
haha dope!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga wel even TeamSpeak fixenzie net dat de buuren draadloos niet hebben beveiligd
dus laat ik alles wel via hun adsl lijn loperen
alleen moet ik mijn Serer even herinstallerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aldtijd mooi![]()
Maar mensen die hun lijn niet securen verdienen dat. Kunnen ze alleen niet meer zo snel downloaden van Limewire of andere crap.....
Same herequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha dope!
als mijn internet plat ligt, connect ie gewoon op die van mn overburen die hebben m ook niet beveiligd!
Ja!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand zin om vanavond Conquer All (CA) te doen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |