Ohja, nu heb ik emquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
edit
wat is je email ? stuur ik m daar wel ff heen..
en anders ik wel :pquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:44 schreef Ipho het volgende:
Kan er even iemand gekickt worden uit de server? Ik wil er in.
Ik wil ook FEAR spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:34 schreef Komakie het volgende:
Ik krijg een foutmelding als ik FEAR Combat wil opstarten
"A required security module can not be activated. This program can not be executed."
Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen
Staat ergens op de officiele forums als ik me goed herinner. Heeft iets met de Securom protectie te maken ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:55 schreef Komakie het volgende:
ff tussen al het schiet geweld door:
[..]
Ik wil ook FEAR spelen
Handig voor de broodnodige taktiek in FEAR jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef boem-dikkie het volgende:
hebben jullie mensen ook Teamspeak?
Dat is leuk en handig om te overleggen tijdens gamen
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Handig voor de broodnodige taktiek in FEAR ja![]()
Meestal is het toch gewoon rondlopen tot je iemand tegenkomt, of op het geknal afrennen (geholsterd er na toe sprinten, en dan sprayend naar binnnen raggenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]naah vanochtend was ér best wel taktiek , alleen meestal komt t idd neer op raggen, TS is wel handig voor BF2 oid hoor
![]()
vanochtend gingen er gewoon 3 naar voren en ik ging defenden 'voor de punten'quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Meestal is het toch gewoon rondlopen tot je iemand tegenkomt, of op het geknal afrennen (geholsterd er na toe sprinten, en dan sprayend naar binnnen raggen).
Sommige stukken hebben wel potentieel team taktiek, zoals de buitenplaats in Campus. Één die daar gaat supressen is op zich wel handig.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vanochtend gingen er gewoon 3 naar voren en ik ging defenden 'voor de punten'zoals 1 van de Fok!ers zei hehe
quote:ging weer lekker met Chen!
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef AMD-XP het volgende:
ging weer lekker met Chen!
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06341/fear.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
vanochtend gingen er gewoon 3 naar voren en ik ging defenden 'voor de punten'zoals 1 van de Fok!ers zei hehe
TS vreet heel veel bandwith, een beetje kwaliteit is 25 kilobyte/sec met 4 man is dat al 100kilobyte/secquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:39 schreef Mattt het volgende:
AMD-XP had toch nog een linux servertje liggen geloof ik ?
Kan je gelijk ook wel TS servertje op slingeren.
Vreet niet zo heel erg veel bandwith
Volgens mij niet hoor , vreet maar 5/6 kb/squote:Op maandag 21 augustus 2006 13:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
TS vreet heel veel bandwith, een beetje kwaliteit is 25 kilobyte/sec met 4 man is dat al 100kilobyte/sec
TS iedergeval nooit op een game host server zetten altijd op een aparte.... Of gebruik VENT![]()
thxnquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Staat ergens op de officiele forums als ik me goed herinner. Heeft iets met de Securom protectie te maken ofzo.
EDIT: Hier dus![]()
Vast, ik blijf er bij dat TS handiger isquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:56 schreef Mattt het volgende:
Kan je wel uitschakelen in opties lijkt me toch ?
Aldtijd mooiquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga wel even TeamSpeak fixenzie net dat de buuren draadloos niet hebben beveiligd
dus laat ik alles wel via hun adsl lijn loperen
haha dope!quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:31 schreef AMD-XP het volgende:
ik ga wel even TeamSpeak fixenzie net dat de buuren draadloos niet hebben beveiligd
dus laat ik alles wel via hun adsl lijn loperen
alleen moet ik mijn Serer even herinstallerenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aldtijd mooi![]()
Maar mensen die hun lijn niet securen verdienen dat. Kunnen ze alleen niet meer zo snel downloaden van Limewire of andere crap.....
Same herequote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
haha dope!
als mijn internet plat ligt, connect ie gewoon op die van mn overburen die hebben m ook niet beveiligd!
Ja!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Iemand zin om vanavond Conquer All (CA) te doen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |