Okeyquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:14 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik moet eerst werken straks. Vanavond kan ik wel.
En dan laat je de volgende game niet zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:56 schreef Chen het volgende:
Vanmiddag ging wel lekker![]()
[afbeelding]
En een mooie foto van BMH die ik net heb gekilled
[afbeelding]
Inderdaad. Gelukkig hebben we op die ene map nog net onze eer kunnen redden. Verloren we tenminste maar met 6-1.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:24 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe hoop tnet was t wel leuk, wel goeie gasten
Ik ben er bijquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey, werkse.
Vanaf 20:00 uur dan Conquer All
Ik test voortaan Server Script op een andere pc, zo voorkom ik problemen met de host.
Ik hoop dat de GameType Switch nu eens foutloos zal verlopen.
Is goed, geef je Nick etc maar even door als je m geinstalleerd hebtquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:27 schreef renz0r het volgende:
FEAR
Beste shooter van 2005 . Pas nog een keer uitgespeeld.
Ik download de MP , wil wel eens tegen jullie spelen
ik ben er om 8 uurquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik test voortaan Server Script op een andere pc, zo voorkom ik problemen met de host.
count me in!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Okey, werkse.
joa ben er nog wel danquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef McGilles het volgende:
Is er een mogelijkheid dat mensen nog aan het gamen zijn rond 22:00u?
Eerst moet ik namelijk nog met ijzer smijten![]()
ik zit ook al te wachten :xquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
joa ben er nog wel dan
de hele server zit nu vol met Non-Fok!ersen ik kan er niet in
![]()
Lurkersquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
joa ben er nog wel dan
de hele server zit nu vol met Non-Fok!ersen ik kan er niet in
![]()
Eerst UT, en nu F.E.A.R. we komen mekaar zo vaak tegen !quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef McGilles het volgende:
Is er een mogelijkheid dat mensen nog aan het gamen zijn rond 22:00u?
Eerst moet ik namelijk nog met ijzer smijten![]()
Het kan aan mijn geheugen liggen, maar heb ik wel eens UT tegen je gespeeld?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Eerst UT, en nu F.E.A.R. we komen mekaar zo vaak tegen !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |