Als 1 van de 2 servers vol zit kunnen we naar de anderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Great dan komt er weer geen ruk naar mijn server![]()
Zat je niet toevallig op een modded server? FEAR heeft een redelijk langzame gameplay, eigenlijk net iets té langzaamquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
UT/Quake is helemaal debiel ja.
Ik speel voornamelijk ET en Call of Duty 2 (wat trouwens ook al een tijdje geleden is) en dat gaat veel langzamer en is overzichtelijker.
Daarnaast vind ik het lopen in FEAR een beetje irritant eigenlijk....
Probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:51 schreef Chen het volgende:
Dus ook een nieuwe ping?
Even bij de favorites pompenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:49 schreef AMD-XP het volgende:
[afbeelding]
Werkt weer donders mooi![]()
Net even Samen met Amethyst Punkbuster geinstalleerd die via Browser toegangkelijk is!
Server Draait in Duitsland en heeft een Upload van boven de 2 Mb/s, Ik haal een ping van rond de 30
eens zien of het wil zo
![]()
nu met 75 kb/squote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
dat downloaden gaat maar met 100 kb/s
probeer die van UT eens?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nu met 75 kb/s
nog maar 5 uur![]()
en die torrent is al helemaal sloom
Moet je via deze site aanvragen. En dan hoor je een cd-key toegestuurd te krijgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef renz0r het volgende:
Pfff, je moet een cdkey hebben om te spelen en die heb ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |