Echt wel!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:10 schreef CrazyPhunk het volgende:
*wist niet dat er een ER topic was*
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:05 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik lees het te laat! Wil net lekker van mijn recorder af ER gaan kijken (neemt elke dag van 22.45-0.00 op), niets!!!!![]()
![]()
![]()
Dat maakt ze ook wel twee interessante characters om naar te kijken. Ik vind die verhaallijnen van hun ook vele male interessanter dan die van bijv. Abby van haar broer. Die vind ik irritant.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:02 schreef Evertjan het volgende:
tvp en Kerry zit nog steeds in een dip over de miskraam en dat van Romano is wel toepasselijk dat hij daar op het dak stond en naar beneden keek.
in het vorige topic is al gezegd dat seizoen 11 vanaf 7 september om 22:10 begint, dat betekend dat seizoen 10 dus vermoedelijk niet (helemaal) herhaald zal worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
En dit topic is ook hard nodig want hopelijk is er toch snel iemand die meer duidelijkheid kan geven over wanneer seizoen 10 herhaald word en wanneer seizoen 11 eindelijk eens uitgezonden word!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:17 schreef boneyard het volgende:
[..]
in het vorige topic is al gezegd dat seizoen 11 vanaf 7 september om 22:10 begint, dat betekend dat seizoen 10 dus vermoedelijk niet (helemaal) herhaald zal worden.
dat met abby, haar moeder en haar broer, begint mij nu ook erg te vervelen. Tis ook elke keer hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:05 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat maakt ze ook wel twee interessante characters om naar te kijken. Ik vind die verhaallijnen van hun ook vele male interessanter dan die van bijv. Abby van haar broer. Die vind ik irritant.
Quote van de Avro site:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef MissX het volgende:
Echt hoe kan je nu seizoen 9 uitzenden en daarna aan 10 beginnenWat een stel idioten daar toch.
Maar is het nu al 100% bevestigd?
Is er nog iemand die mij op de één of andere manier aan de aflevering van gister kan helpen...?quote:
seizoen 9 is een herhaling, het is dus niet alsof ze seizoen 10 helemaal overslaan, die is gewoon al eens uitgezonden. waarom de avro die niet eerst nog uitzend is niet duidelijk, er zijn verschillende mogelijkheden. geloof niet dat ik een reactie van de avro hier over gezien heb, stuur ze een mailtje als je het wilt weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef MissX het volgende:
Echt hoe kan je nu seizoen 9 uitzenden en daarna aan 11 beginnenWat een stel idioten daar toch.
Tja, ligt eraan wat de Avro 'nieuw' noemt... De nieuwste serie is seizoen 12...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Quote van de Avro site:
ER
Momenteel herhalen we op werkdagen ER serie 9. Maandag tot en met vrijdag, rond 23.00 uur, Ned. 2.
De nieuwe serie van ER start op donderdag 7 september en wordt dan elke donderdag uitgezonden om 22.10 uur via Ned. 1.
Tis bevestigd dus![]()
Mij ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:18 schreef Junglebeast het volgende:
Argh het ER virus heeft mij weer te pakken..
Welke aflevering was dat ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat ze de 200e aflevering nog herhalen. Dat was die speciale live opname van ER
Ja doei, dat stond toch in het vorige topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist!
Reese! Waarom heb je me niet gemailed?![]()
Ik heb hem nog wel. Neem op met Windows Media Center, dus volgens mij kan ik er dan een dvd-tje van bakken, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Is er nog iemand die mij op de één of andere manier aan de aflevering van gister kan helpen...?
Dat was de episode 20 van seizoen 9. Hier vind je een uitgebreide reviewquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat ze de 200e aflevering nog herhalen. Dat was die speciale live opname van ER
Wel goed opletten dus, want de aflevering springt continu over van dag (Carter) naar nacht (Pratt) en vice versaquote:The 200th episode of ER offers innovative storytelling when Carter's bad day is contrasted with Pratt's redemptive night shift-- In the Emmy Award-winning series' 200th episode, a dual storytelling device divedes the 'day and night' shifts of Dr. Carter and Pratt.
Ja, verbazingwekkend goed zelfs!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:26 schreef Reese het volgende:
Alles goed daar tussen de Koreanen? Tot gauw!
Idem! We proberen gewoon in elk topic te slowchatten. Niemand die het doorheeft. Ik sms je expres maar niet, zal wel heul duur zijn, he? Vandaag begint het officieel, toch? Veel succes!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, verbazingwekkend goed zelfs!
Maar ik mis je ER wel hoor!![]()
Ga ik doen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:14 schreef Brighteyes het volgende:
Korea heeft een ander systeem en mijn mobiel doet het vrijwel niet... Ik heb hem nu gewoon uit staan. Doe maar mailen. Dat lees ik wel.![]()
Sorry ER-ers... ik zal het niet meer doen.
oke sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat was de episode 20 van seizoen 9. Hier vind je een uitgebreide review
Deze aflevering wordt uitgezonden op woensdag 30 augustus.
Het is overigens geen live uitzending, hoor. Dat was een andere aflevering die een tijdspanne had van één uur. Volgens mij werd in die episode de ER een dag gevolgd door een cameraploeg van een tv-station.
Anyway, de 200e episode is wel een bijzondere qua 'story-telling'
[..]
Wel goed opletten dus, want de aflevering springt continu over van dag (Carter) naar nacht (Pratt) en vice versa
Ik vrees dat de Avro met het nieuwe seizoen, seizoen 10 bedoelt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef boneyard het volgende:
[..]
seizoen 9 is een herhaling, het is dus niet alsof ze seizoen 10 helemaal overslaan, die is gewoon al eens uitgezonden. waarom de avro die niet eerst nog uitzend is niet duidelijk, er zijn verschillende mogelijkheden. geloof niet dat ik een reactie van de avro hier over gezien heb, stuur ze een mailtje als je het wilt weten.
Oh ja, dat is een goedequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat was de episode 20 van seizoen 9. Hier vind je een uitgebreide review
Deze aflevering wordt uitgezonden op woensdag 30 augustus.
Het is overigens geen live uitzending, hoor. Dat was een andere aflevering die een tijdspanne had van één uur. Volgens mij werd in die episode de ER een dag gevolgd door een cameraploeg van een tv-station.
Anyway, de 200e episode is wel een bijzondere qua 'story-telling'
[..]
Wel goed opletten dus, want de aflevering springt continu over van dag (Carter) naar nacht (Pratt) en vice versa
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef Zwaffel het volgende:kan iemand mij vertellen hoe het met lizzie corday afloopt? (ik kijk op net 5) ze wordt aangeklaagd voor een medische fout nadat ze een man aan zn rug heeft geholpen en er vloeistof weglekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een boefje!!
hij had een SOA (syfilis) en hij vroeg aan Kerry of dat uit het medisch rapport kan worden geschrapt. Dat heeft Kerry gedaan daardoor kreeg het ziekenhuis extra subsidie. En ik denk dat ze niet wou vertellen dat ze lesbisch is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vorige week niet alles gezien, maar wat is er gebeurd tussen die wethouder en Kerry? Ik vond het gisteren nogal vreemd dat ze die uitspraak over dat ze vrijgezel was zo over zich heen liet komen. Ze heeft toch een vriendin?
Ik vond het juist wel heel interessant en indrukwekkend... Ook eens wat anders dan alleen in die ER.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef leejow het volgende:
Slaat de serie op NL2 trouwens dat hele gezeik van Carter in Afrika over? ik vond dat nml. het minst boeiende deel van de hele serie..
Ja dat, maar ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef leejow het volgende:
Slaat de serie op NL2 trouwens dat hele gezeik van Carter in Afrika over? ik vond dat nml. het minst boeiende deel van de hele serie..
Dat is het punt nou juist, ik kijk ER voornamelijk om de ER.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel heel interessant en indrukwekkend... Ook eens wat anders dan alleen in die ER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dus ook eigenlijk. Vindt de personen ook wel belangrijk, maar niet zoals dat heel gebeuren rond abby,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:16 schreef leejow het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist, ik kijk ER voornamelijk om de ER.
Als jij die hebt, kun je er dan mij weer aan helpen?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef moriaan het volgende:
Baal er gruwelijk van dat ze seizoen 10 nu ws niet herhalen. Kan iemand me aan een dvd helpen
*kuch torrentspy KUCH*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef moriaan het volgende:
Baal er gruwelijk van dat ze seizoen 10 nu ws niet herhalen. Kan iemand me aan een dvd helpen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
OMG die Romano. Niet echt reėel natuurlijk, zeker niet hoe hij tegen patienten tekeer gaat. Maaruh:
ik dacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. Volgens mij in 1 van de eerste seizoenenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?
Seizoen 3quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?
Ik kan niet wachten tot 21 septemberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan niet wachten tot 7 september.
Verkapte tvp.![]()
die dook gisteren al opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:20 schreef Evertjan het volgende:
vanavond op Ned 2 de aflevering met de begrafenis van de oma van Carter en de broer van Abby die opduikt
*wekker van telefoon zetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben benieuwd of die arm van romano er af gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze zn arm eraf gehaald op beeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mooie aflevering gisterEr lastig soms om te volgen, maar uiteindelijk viel wel alles op z'n plaats. Wel mooi gefilmd van dat jochie wat bij Carter t ziekenhuis uitvluchte en bij Pratt alsnog overlijdt door een shootout en het meisje wat bij Carter bijna overlijdt door verdrinking, maar bij Pratt onverwacht weer bij komt.
Arme Romano met z'n armDat zag er best eng uit op beeld, knap gefilmd!
Ik heb werkelijk geen idee.... En vroeg naar bed doe ik nooitquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Was dit nu de laatste van het seizoen? Oftewel, kunnen we vanaf nu weer een beetje vroeg naar bed?
Vanavond werd de laatste aflevering van seizoen 9 uitgezonden, jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Was dit nu de laatste van het seizoen? Oftewel, kunnen we vanaf nu weer een beetje vroeg naar bed?
Volgende week donderdag toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef maniack28 het volgende:
Wanneer komt het nieuwe seizoen?
Ja, weet ik veelquote:
nope, gewoon een uurtje net als anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef 7eVeNL het volgende:
was het trouwens een dubbele aflevering?
Nope, tot vandaag was het iedere avond.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelKomt het alleen op donderdag dan? Dan ben ik schijnbaar iedere donderdag toevallig tv aan het kijken
Zie je wel... vakantiedienstregeling natuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, tot vandaag was het iedere avond.
is bassie en adriaan er dan niet op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je wel... vakantiedienstregeling natuurlijk
Volgende week dus alleen nog maar op donderdag... wat kan ik dan kijken om 12 uur 's avonds?
pratt had nachtdienst en carter dagdienst, dat zag je dus ook de hele tijd switchen, hoe die 2 met een patient omgaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb hem maar driekwart gezien en ik snapte er geen bal van... wat was die aflevering van gisteren nou precies, met diezelfde patiėnten bij verschillende artsen? Iemand??
Bij hem is juist de tumor al weggehaald.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
Volgens mij is nog niet bekend dat hij dan een tumor heeft![]()
![]()
Omdat die al uitgezonden ķsquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef Radegast het volgende:
Waarom zenden ze in vredesnaam seizoen 10 niet uit bij de AVRO?![]()
Dat had ik ook nog als plan 'even seiz. 10 kijken als opwarmertje'. Gaat niet meer lukken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:01 schreef MissX het volgende:
Afgelopen weekend heel seizoen 10 gekeken, zodat ik bij ben voor Seizoen 11 op donderdag.
Na 22 afleveringen ER in een weekend, droomde ik op een gegeven moment over
Gooi je het tussen spoilertags, kunnen mensen zelf kiezen of ze het willen lezen of niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef MissX het volgende:
Ik wil het hier wel neerzetten, maar ik weet niet of andere mensen dat vervelend vinden.
Zet het dan in een spoilertag, dan is het aan ieder.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef MissX het volgende:
Ik wil het hier wel neerzetten, maar ik weet niet of andere mensen dat vervelend vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef Vicky het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef pluisje het volgende:
Weet iemand nog hoe seizoen 10 eindigde toevallig?
T is al zo lang geleden dat ik echt geen idee meer heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het wel zo een beetje, als iemand nog iets anders wilt weten moet die het maar zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ik dach gister alquote:Op donderdag 7 september 2006 09:53 schreef PM-girl het volgende:
Zit ik gisteren helemaal klaar, kijk ik op teletekst, bedenk ik me ineens dat het pas woensdag was ipv donderdag!
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:53 schreef PM-girl het volgende:
Zit ik gisteren helemaal klaar, kijk ik op teletekst, bedenk ik me ineens dat het pas woensdag was ipv donderdag!
Nouja, in ieder geval zet ik de video voor straks maar klaar!quote:
10 uur al? Dan moet ik 3 programma's tegelijk kijken en ik heb geen videorecorderquote:Op woensdag 6 september 2006 20:51 schreef endr0me het volgende:
dank !ben het vorige seizoen ook aan het volgen geraakt.. goede serie zeg !
22.10 al dus.. vind ik wel fijner als 23.00 pas (na het sportjournaal)
3 tv's naast elkaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
10 uur al? Dan moet ik 3 programma's tegelijk kijken en ik heb geen videorecorder
Jippiequote:Op donderdag 7 september 2006 16:23 schreef Aventura het volgende:
Jep vanavond komt afl. 1 van s11.
Ik ga het wel kijken. Ik heb seizoen 11 en 12 ook helemaal gezien, maar nu voor de duidelijkheid wil ik het nog wel een keertje mčt ondertiteling zienquote:Op donderdag 7 september 2006 19:49 schreef Yoni het volgende:
Stelletje verslaafden
Ik zit te twijfelen of ik ga kijken. Ik heb season 11 inmiddels al bijna helemaal gezien, maar tis altijd leuk om nog eens te kijken. Ik wil er alleen niet teveel aan wennen dat er ondertiteling is...over een maand heb ik geen tv meer, dus dan moet ik het sowieso allemaal van elders verkregen afleveringen hebben.
Jaquote:Op donderdag 7 september 2006 19:52 schreef Brighteyes het volgende:Heb jij alles ge-eh... gevonden?
Nee, dan heb jij een paar afleveringen gemist. Dit is echt het vervolg van waar de Avro gebleven was.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:26 schreef endr0me het volgende:
Vergeten ze niet een seizoen ? :S Laatste aflevering die ik zag was toch echt Carter in Afrika en niet Pratt in een rivier :S
Ik heb die Kem altijd al een beetje een zeikwijf gevonden..quote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef pluisje het volgende:
Heftig
Dat Carter-Kem verhaal vind ik ook niks aan, maar verder was het echt puntje van de stoel zitten.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 7 september 2006 23:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb die Kem altijd al een beetje een zeikwijf gevonden..
Maar goed, ik heb dan ook altijd al een 'crush' gehad op Carter, dus ik ben dan ook bevooroordeeld..![]()
Al moet ik zeggen dat ik hem steeds minder aantrekkelijk vind worden, hij krijgt een beetje een plofkop..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
En ik mocht de vochtplekken weer van de bank afvegen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
En dat shot van Luca dan, toen ie bij dat motel uit de auto stapt met zijn zonnebril op, Godverdomme zeg*kreuntje liet*
Je had ook iets anders kunnen doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik mocht de vochtplekken weer van de bank afvegen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef maril het volgende:
Ik ben helemaal kwijt wat er met Romano is gebeurd het laatste dat ik weet is dat zijn arm is geamputeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:Hoe verzinnen ze hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]Jeetje ,maar dit is toch geen spoiler dit is toch al gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Volgens IMDB speelt ie mee vanaf de aflevering 'Dear Abby', dat is episode 3 van seizoen 10. Vervolgens speelt ie in bijna alle afleveringen van seizoen 10, 11 en 12 mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef DrMarten het volgende:
Wel grappig om weer een bekende kop uit een andere serie te zien. Ik zag Sgt Malarky uit Band of Brothers voorbij komenZat die ook al in heel seizoen 10? Die heb ik niet gezien namelijk.
Ja, maar seizoen 11 is ook al gebeurd in Amerika.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef maril het volgende:
[..]
Jeetje ,maar dit is toch geen spoiler dit is toch al gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het even voor nu, heb seizoen 10 dus niet gezien en geen zin om die te zoeken en allemaal achter elkaar te bekijken. Hoewel, ik heb er tijd voor.....!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik had ook een paar vragen idd over seizoen 10:Ik zal mijn best doen ze te beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het even voor nu, heb seizoen 10 dus niet gezien en geen zin om die te zoeken en allemaal achter elkaar te bekijken. Hoewel, ik heb er tijd voor.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef DrMarten het volgende:Nou ja goed, die scene was het iig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja goed, die scene was het iig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Was de laatste van seizoen 9 toch?A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen ze te beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Nee, die zat in serie 10. Er is nu gestart met serie 11.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Poeh, wat heftig allemaal achter de spoilertags...
Nog een vraagje, de beruchte aflevering 'freefall', komt die nu ook in de serie die momenteel wordt uitgezonden op donderdagavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was al in seizoen 9.A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Dat laatste is al langer gebeurd. Ik dacht dat dat begin seizoen 9 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat DrMarten zegt dus.
Die spoilers zijn wel heel erg, maar ja, als mensen idd seizoen 10 nog niet gezien hebben is het ook vervelend als je hier al van alles leest.
Ik vind het ook niet leuk tipjes van de sluier van seizoen 11 of verder te lezen.***
Als ik het goed begrepen heb,quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:22 schreef Repeat het volgende:
wat is die freefall aflevering dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Even de Afrika-afleveringen per seizoen:quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:07 schreef PM-girl het volgende:
Welke afleveringen uit seizoen 10 zijn echte congoafleveringen, die zich alleen maar daar afspelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10
Aflevering 2 - The LostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 10 - MakembaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Noud_ op 09-09-2006 15:44:58 ]Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?![]()
ik heb net de aflevering van donderdag gekeken. ik ben even helemaal kwijt wat er allemaal aan vooraf is gegaan, de laatste aflevering van het vorige seizoen is zo lang geleden... maar ik ben weer verslaafd
Tap tap tap![]()
Ben nu bezig om seizoen 10 in te halen! Dat wordt een marathon tot aan donderdag!!
Leuke aflevering, dear abby, met name de scheldpartij tussen Kerry en Romano, no , you are my bitch!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Laat maar: PMS-girl it is.....![]()
Ruim op de helft nu!
Wat een humor zo nu en dan! Ook erg mooie afleveringen, zoals NICU.
Maar wie helpt me even hoe het werkt, je hebt er de med-students, die zijn 4e jaars en mogen alleen kleine dingen doen?
Daarna ben je co-assistent? En dan mag je meer dingen doen? En wat komt dan daarna?...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Volgens mij is een med student een co-assistent (dus nog student geneeskunde met beperkte bevoegdheden), en een resident een arts-assistent (m.a.w. een arts in opleiding voor een specialisme).The love you take is equal to the love you make.![]()
Ok, dankjewel!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
jeejquote:
in welk seizoen zitten we nu eigenlijk en welke aflevering?
Ik heb al een tijdje niet gekeken![]()
![]()
Seizoen 11 aflevering 2
Laat ik vanavond wel het goede net opnemen. Vorige week gewoon Nl 2 opgenomen omdat daar alle hh op waren afelopen week. Dus automatische vanuit gegaan dat daar de nieuwe afleveringen ook op waren. Nogal een tegenvaller toen ik de video terug wou lkijken.![]()
dankje welquote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef MissX het volgende:
Seizoen 11 aflevering 2
Laat ik vanavond wel het goede net opnemen. Vorige week gewoon Nl 2 opgenomen omdat daar alle hh op waren afelopen week. Dus automatische vanuit gegaan dat daar de nieuwe afleveringen ook op waren. Nogal een tegenvaller toen ik de video terug wou lkijken.
ik hoop dat ik het kan onthouden![]()
![]()
Gisteren weer een paar afleveringen gezien uit seizoen 10. Die Morris is wel echt vreemd!
Met die tank, hilarisch!!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:26 schreef MissX het volgende:
Seizoen 11 aflevering 2
Laat ik vanavond wel het goede net opnemen. Vorige week gewoon Nl 2 opgenomen omdat daar alle hh op waren afelopen week. Dus automatische vanuit gegaan dat daar de nieuwe afleveringen ook op waren. Nogal een tegenvaller toen ik de video terug wou lkijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
ik kijk nog steeds net5 dat malluci ontslagen is omdat hij zat te neuken in een ziekenwagen. En om die fout van hem en chen. Op het end zegt malluci zo "Nazi dyke!" tegen kerryvondt ze niet zo leuk.
Welk seizoen is dit nou eigk wat ik kijk dan?
ooh en corday en romano zijn de tofste personages. Hoe romano tegen benton zei dat hij moest ophoeren uit de O.K om te gaan pizza eten met zn zoon. En toen zei romano iets in gebarentaal tegen reese. Wat weet ik alleen niet![]()
![]()
Het wordt wel verwarrend hoor! Heb dus onlangs het grootste deel van seizoen 9 gezien, kijk dagelijks seizoen 8 op net 5, ben ondertussen als een razende seizoen 10 aan het bekijken en dan vanavond weer seizoen 11! (Die neem ik maar op tot ik tien klaar heb).
Vind 10 trouwens een erg goed seizoen, net gezien wat er met Sandy gebeurt...
Trouwens, even een spoilervraag nav de officiele site van NBC:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
* Vicky zit al klaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef PM-girl het volgende:
Het wordt wel verwarrend hoor! Heb dus onlangs het grootste deel van seizoen 9 gezien, kijk dagelijks seizoen 8 op net 5, ben ondertussen als een razende seizoen 10 aan het bekijken en dan vanavond weer seizoen 11! (Die neem ik maar op tot ik tien klaar heb).
Vind 10 trouwens een erg goed seizoen, net gezien wat er met Sandy gebeurt...
Trouwens, even een spoilervraag nav de officiele site van NBC:Goeie vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Het wordt saai, ik val in herhaling, maar het blijft toch echt een steengoede serie, zelfs na 11 seizoenen.
***![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt saai, ik val in herhaling, maar het blijft toch echt een steengoede serie, zelfs na 11 seizoenen.
Al 11 seizoenen geen aflevering gemist. Kan ik niet van andere series zeggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:54 schreef PM-girl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ![]()
Gelukkig gister wel de video op het goede net ingesteldMooie aflevering weer.
Luka en Sam zijn leuk samen.![]()
Kwam deze tegen op internet! Heeft South Park ook ooit filmpjes gemaakt met ER karakters?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Geen warezverzoeken aub.
[ Bericht 97% gewijzigd door SaintOfKillers op 16-09-2006 21:09:10 (Warezvraag dus.) ]![]()
De volgende aflevering op Net 5 is : Start All Over Again, de vijfde aflevering van seizoen 8.
Dit zijn allemaal afleveringen die ik nog niet heb gezien, destijds ben ik gestopt met kijken. Ik heb alleen de laatste drie afleveringen van seizoen 8 al gezien, waarin Mark doodgaat
Op Ned 1 gaan we nu naar aflevering 3 van seizoen 11, "Try Carter"
Een handige site om dit allemaal na te kijken is: http://www.tv.com/er/show(...)tml?tag=subtabs;list![]()
Vanavond vergeet ik 't niet!quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Grmbl, helemaal vergeten. Was te ziek om eraan te denken.
Als iemand het heeft opgenomen...![]()
![]()
* Vicky zet video voor de zekerheid maar even aan...
* Vicky heeft koppijn en is een beetje heel erg moe
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Straks op net5 was een goede aflevering!!
Vanavond weer!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Nee elke dag op net5 om 17:10! Al een hele tijd, volgens mij nu vooraan seizoen 8....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
ja,dat weet ik wel. Die kijk ik elke dag al. Maar tegen 23 u komt er toch ergens nog 1? op ned 3 ofzo?
hoelaat is die andere dan? die wil ik ook zien![]()
![]()
Het begint 5 minuten later.
dit voor de video-ersThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
oh ze zijn te laat, ik zat al de andere zenders langs te zappen of ik niet verkeerd zat.
Tap tap tap![]()
ff gekeken,en toch maar weer uitgezetik kijk altijd net 5.
Met green,corday,een met donker haar abby,een romano,een weaver ect.
Nu zie ik een carter,een pratt,een blonde abby die opeens arts is![]()
![]()
hoeveel seizoenen heb je gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb ook wat gemist geloof ik.
Carter aan de drank, kind verloren?.
Tap tap tap![]()
Hij was weer leuk, deze aflevering met die vage Howard.
en als Luca uitgekeken is op die verpleegster neem ik haar wel over.
Veel, gok ik?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoeveel seizoenen heb je gemist.
Tijdje geleden nog regelmatig gekeken op Ned 2, ze zijn nu een stuk verder?![]()
![]()
Het allerleukste van ER?
Dat je de ene week met ingehouden adem en zweterige handpalmpjes kan zitten kijken terwijl je een week later heerlijk kan zitten grinniken om sommige dingen.
Doe Howard is idd zo gek als een deur. Ik riep ook al gelijk 'dwangneurose'.
***![]()
Heel veel... Ik gok dat je iig seizoen 10 hebt gemist. We zijn nu net begonnen aan seizoen 11.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef roelofjan het volgende:
Veel, gok ik?
Tijdje geleden nog regelmatig gekeken op Ned 2, ze zijn nu een stuk verder?***![]()
http://imdb.com/name/nm0376531/
Olbes
Wie de neuk is dit?
Heeft 135 afleveringen meegespeeld, ik heb echt geen flauw idee wie het is..
Edit: paramedic![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
Leuke afl waarom is Neela ontslagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***![]()
Heb je nog zitten soppen bij die laatste blik van Carter vanavond?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Het allerleukste van ER?
Nee... Helaas... ik vind die hele verhaal-lijn op de een of andere manier echt niet leuk/interessant.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
Heb je nog zitten soppen bij die laatste blik van Carter vanavond?![]()
Dus ook weinig soppen...
***![]()
Neela die in die supermarkt aan het werk was was ook echt heel grappig. Die kop van haar..
En wat leuk dat Susan er weer was!![]()
jezus, ik heb vet veel afleveringen gemist op de avro... van wie heeft carter een kind gehad, dat blijkbaar weer dood is gegaan ofzo? Toch niet van Abby zeker?NWC: 3445 7628 8614 7793![]()
hoe ver?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:35 schreef Chanty87 het volgende:
Net 5 loopt achter.♫ Saartje ♫![]()
Van Kem, een of andere vrouw die hij in Congo had ontmoet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef floppie86 het volgende:
jezus, ik heb vet veel afleveringen gemist op de avro... van wie heeft carter een kind gehad, dat blijkbaar weer dood is gegaan ofzo? Toch niet van Abby zeker?![]()
Aah, ik had die Congo afleveringen nog wel gezien geloof ik, zal mij wel zijn ontgaan zeker. Door al dat gedoe met Net5 raak je in de warquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:39 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Van Kem, een of andere vrouw die hij in Congo had ontmoet.
NWC: 3445 7628 8614 7793
Forum Opties Forumhop: Hop naar: