quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een boefje!!

hij had een SOA (syfilis) en hij vroeg aan Kerry of dat uit het medisch rapport kan worden geschrapt. Dat heeft Kerry gedaan daardoor kreeg het ziekenhuis extra subsidie. En ik denk dat ze niet wou vertellen dat ze lesbisch is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vorige week niet alles gezien, maar wat is er gebeurd tussen die wethouder en Kerry? Ik vond het gisteren nogal vreemd dat ze die uitspraak over dat ze vrijgezel was zo over zich heen liet komen. Ze heeft toch een vriendin?

Ik vond het juist wel heel interessant en indrukwekkend... Ook eens wat anders dan alleen in die ER.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef leejow het volgende:
Slaat de serie op NL2 trouwens dat hele gezeik van Carter in Afrika over? ik vond dat nml. het minst boeiende deel van de hele serie..

Ja dat, maar ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef leejow het volgende:
Slaat de serie op NL2 trouwens dat hele gezeik van Carter in Afrika over? ik vond dat nml. het minst boeiende deel van de hele serie..

Dat is het punt nou juist, ik kijk ER voornamelijk om de ER.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel heel interessant en indrukwekkend... Ook eens wat anders dan alleen in die ER.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik dus ook eigenlijk. Vindt de personen ook wel belangrijk, maar niet zoals dat heel gebeuren rond abby,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:16 schreef leejow het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist, ik kijk ER voornamelijk om de ER.

Als jij die hebt, kun je er dan mij weer aan helpen?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef moriaan het volgende:
Baal er gruwelijk van dat ze seizoen 10 nu ws niet herhalen. Kan iemand me aan een dvd helpen

*kuch torrentspy KUCH*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef moriaan het volgende:
Baal er gruwelijk van dat ze seizoen 10 nu ws niet herhalen. Kan iemand me aan een dvd helpen

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....

quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
OMG die Romano. Niet echt reëel natuurlijk, zeker niet hoe hij tegen patienten tekeer gaat. Maaruh:
ik dacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Klopt.. Volgens mij in 1 van de eerste seizoenenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?

Seizoen 3quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?

Ik kan niet wachten tot 21 septemberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan niet wachten tot 7 september.
Verkapte tvp.![]()

die dook gisteren al opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:20 schreef Evertjan het volgende:
vanavond op Ned 2 de aflevering met de begrafenis van de oma van Carter en de broer van Abby die opduikt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |