Echt wel!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:10 schreef CrazyPhunk het volgende:
*wist niet dat er een ER topic was*
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:05 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik lees het te laat! Wil net lekker van mijn recorder af ER gaan kijken (neemt elke dag van 22.45-0.00 op), niets!!!!![]()
![]()
![]()
Dat maakt ze ook wel twee interessante characters om naar te kijken. Ik vind die verhaallijnen van hun ook vele male interessanter dan die van bijv. Abby van haar broer. Die vind ik irritant.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:02 schreef Evertjan het volgende:
tvp en Kerry zit nog steeds in een dip over de miskraam en dat van Romano is wel toepasselijk dat hij daar op het dak stond en naar beneden keek.
in het vorige topic is al gezegd dat seizoen 11 vanaf 7 september om 22:10 begint, dat betekend dat seizoen 10 dus vermoedelijk niet (helemaal) herhaald zal worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
En dit topic is ook hard nodig want hopelijk is er toch snel iemand die meer duidelijkheid kan geven over wanneer seizoen 10 herhaald word en wanneer seizoen 11 eindelijk eens uitgezonden word!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:17 schreef boneyard het volgende:
[..]
in het vorige topic is al gezegd dat seizoen 11 vanaf 7 september om 22:10 begint, dat betekend dat seizoen 10 dus vermoedelijk niet (helemaal) herhaald zal worden.
dat met abby, haar moeder en haar broer, begint mij nu ook erg te vervelen. Tis ook elke keer hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:05 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dat maakt ze ook wel twee interessante characters om naar te kijken. Ik vind die verhaallijnen van hun ook vele male interessanter dan die van bijv. Abby van haar broer. Die vind ik irritant.
Quote van de Avro site:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef MissX het volgende:
Echt hoe kan je nu seizoen 9 uitzenden en daarna aan 10 beginnenWat een stel idioten daar toch.
Maar is het nu al 100% bevestigd?
Is er nog iemand die mij op de één of andere manier aan de aflevering van gister kan helpen...?quote:
seizoen 9 is een herhaling, het is dus niet alsof ze seizoen 10 helemaal overslaan, die is gewoon al eens uitgezonden. waarom de avro die niet eerst nog uitzend is niet duidelijk, er zijn verschillende mogelijkheden. geloof niet dat ik een reactie van de avro hier over gezien heb, stuur ze een mailtje als je het wilt weten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:02 schreef MissX het volgende:
Echt hoe kan je nu seizoen 9 uitzenden en daarna aan 11 beginnenWat een stel idioten daar toch.
Tja, ligt eraan wat de Avro 'nieuw' noemt... De nieuwste serie is seizoen 12...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Yoni het volgende:
[..]
Quote van de Avro site:
ER
Momenteel herhalen we op werkdagen ER serie 9. Maandag tot en met vrijdag, rond 23.00 uur, Ned. 2.
De nieuwe serie van ER start op donderdag 7 september en wordt dan elke donderdag uitgezonden om 22.10 uur via Ned. 1.
Tis bevestigd dus![]()
Mij ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:18 schreef Junglebeast het volgende:
Argh het ER virus heeft mij weer te pakken..
Welke aflevering was dat ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat ze de 200e aflevering nog herhalen. Dat was die speciale live opname van ER
Ja doei, dat stond toch in het vorige topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist!
Reese! Waarom heb je me niet gemailed?![]()
Ik heb hem nog wel. Neem op met Windows Media Center, dus volgens mij kan ik er dan een dvd-tje van bakken, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:59 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Is er nog iemand die mij op de één of andere manier aan de aflevering van gister kan helpen...?
Dat was de episode 20 van seizoen 9. Hier vind je een uitgebreide reviewquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat ze de 200e aflevering nog herhalen. Dat was die speciale live opname van ER
Wel goed opletten dus, want de aflevering springt continu over van dag (Carter) naar nacht (Pratt) en vice versaquote:The 200th episode of ER offers innovative storytelling when Carter's bad day is contrasted with Pratt's redemptive night shift-- In the Emmy Award-winning series' 200th episode, a dual storytelling device divedes the 'day and night' shifts of Dr. Carter and Pratt.
Ja, verbazingwekkend goed zelfs!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:26 schreef Reese het volgende:
Alles goed daar tussen de Koreanen? Tot gauw!
Idem! We proberen gewoon in elk topic te slowchatten. Niemand die het doorheeft. Ik sms je expres maar niet, zal wel heul duur zijn, he? Vandaag begint het officieel, toch? Veel succes!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, verbazingwekkend goed zelfs!
Maar ik mis je ER wel hoor!![]()
Ga ik doen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:14 schreef Brighteyes het volgende:
Korea heeft een ander systeem en mijn mobiel doet het vrijwel niet... Ik heb hem nu gewoon uit staan. Doe maar mailen. Dat lees ik wel.![]()
Sorry ER-ers... ik zal het niet meer doen.
oke sorryquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat was de episode 20 van seizoen 9. Hier vind je een uitgebreide review
Deze aflevering wordt uitgezonden op woensdag 30 augustus.
Het is overigens geen live uitzending, hoor. Dat was een andere aflevering die een tijdspanne had van één uur. Volgens mij werd in die episode de ER een dag gevolgd door een cameraploeg van een tv-station.
Anyway, de 200e episode is wel een bijzondere qua 'story-telling'
[..]
Wel goed opletten dus, want de aflevering springt continu over van dag (Carter) naar nacht (Pratt) en vice versa
Ik vrees dat de Avro met het nieuwe seizoen, seizoen 10 bedoelt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef boneyard het volgende:
[..]
seizoen 9 is een herhaling, het is dus niet alsof ze seizoen 10 helemaal overslaan, die is gewoon al eens uitgezonden. waarom de avro die niet eerst nog uitzend is niet duidelijk, er zijn verschillende mogelijkheden. geloof niet dat ik een reactie van de avro hier over gezien heb, stuur ze een mailtje als je het wilt weten.
Oh ja, dat is een goedequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat was de episode 20 van seizoen 9. Hier vind je een uitgebreide review
Deze aflevering wordt uitgezonden op woensdag 30 augustus.
Het is overigens geen live uitzending, hoor. Dat was een andere aflevering die een tijdspanne had van één uur. Volgens mij werd in die episode de ER een dag gevolgd door een cameraploeg van een tv-station.
Anyway, de 200e episode is wel een bijzondere qua 'story-telling'
[..]
Wel goed opletten dus, want de aflevering springt continu over van dag (Carter) naar nacht (Pratt) en vice versa
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef Zwaffel het volgende:kan iemand mij vertellen hoe het met lizzie corday afloopt? (ik kijk op net 5) ze wordt aangeklaagd voor een medische fout nadat ze een man aan zn rug heeft geholpen en er vloeistof weglekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een boefje!!
hij had een SOA (syfilis) en hij vroeg aan Kerry of dat uit het medisch rapport kan worden geschrapt. Dat heeft Kerry gedaan daardoor kreeg het ziekenhuis extra subsidie. En ik denk dat ze niet wou vertellen dat ze lesbisch is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb vorige week niet alles gezien, maar wat is er gebeurd tussen die wethouder en Kerry? Ik vond het gisteren nogal vreemd dat ze die uitspraak over dat ze vrijgezel was zo over zich heen liet komen. Ze heeft toch een vriendin?
Ik vond het juist wel heel interessant en indrukwekkend... Ook eens wat anders dan alleen in die ER.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef leejow het volgende:
Slaat de serie op NL2 trouwens dat hele gezeik van Carter in Afrika over? ik vond dat nml. het minst boeiende deel van de hele serie..
Ja dat, maar ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:49 schreef leejow het volgende:
Slaat de serie op NL2 trouwens dat hele gezeik van Carter in Afrika over? ik vond dat nml. het minst boeiende deel van de hele serie..
Dat is het punt nou juist, ik kijk ER voornamelijk om de ER.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel heel interessant en indrukwekkend... Ook eens wat anders dan alleen in die ER.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dus ook eigenlijk. Vindt de personen ook wel belangrijk, maar niet zoals dat heel gebeuren rond abby,quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:16 schreef leejow het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist, ik kijk ER voornamelijk om de ER.
Als jij die hebt, kun je er dan mij weer aan helpen?!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef moriaan het volgende:
Baal er gruwelijk van dat ze seizoen 10 nu ws niet herhalen. Kan iemand me aan een dvd helpen
*kuch torrentspy KUCH*quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:39 schreef moriaan het volgende:
Baal er gruwelijk van dat ze seizoen 10 nu ws niet herhalen. Kan iemand me aan een dvd helpen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
OMG die Romano. Niet echt reëel natuurlijk, zeker niet hoe hij tegen patienten tekeer gaat. Maaruh:
ik dacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. Volgens mij in 1 van de eerste seizoenenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?
Seizoen 3quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?
Ik kan niet wachten tot 21 septemberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan niet wachten tot 7 september.
Verkapte tvp.![]()
die dook gisteren al opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:20 schreef Evertjan het volgende:
vanavond op Ned 2 de aflevering met de begrafenis van de oma van Carter en de broer van Abby die opduikt
*wekker van telefoon zetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben benieuwd of die arm van romano er af gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze zn arm eraf gehaald op beeld?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:31 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mooie aflevering gisterEr lastig soms om te volgen, maar uiteindelijk viel wel alles op z'n plaats. Wel mooi gefilmd van dat jochie wat bij Carter t ziekenhuis uitvluchte en bij Pratt alsnog overlijdt door een shootout en het meisje wat bij Carter bijna overlijdt door verdrinking, maar bij Pratt onverwacht weer bij komt.
Arme Romano met z'n armDat zag er best eng uit op beeld, knap gefilmd!
Ik heb werkelijk geen idee.... En vroeg naar bed doe ik nooitquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Was dit nu de laatste van het seizoen? Oftewel, kunnen we vanaf nu weer een beetje vroeg naar bed?
Vanavond werd de laatste aflevering van seizoen 9 uitgezonden, jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Was dit nu de laatste van het seizoen? Oftewel, kunnen we vanaf nu weer een beetje vroeg naar bed?
Volgende week donderdag toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef maniack28 het volgende:
Wanneer komt het nieuwe seizoen?
Ja, weet ik veelquote:
nope, gewoon een uurtje net als anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef 7eVeNL het volgende:
was het trouwens een dubbele aflevering?
Nope, tot vandaag was het iedere avond.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelKomt het alleen op donderdag dan? Dan ben ik schijnbaar iedere donderdag toevallig tv aan het kijken
Zie je wel... vakantiedienstregeling natuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, tot vandaag was het iedere avond.
is bassie en adriaan er dan niet op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je wel... vakantiedienstregeling natuurlijk
Volgende week dus alleen nog maar op donderdag... wat kan ik dan kijken om 12 uur 's avonds?
pratt had nachtdienst en carter dagdienst, dat zag je dus ook de hele tijd switchen, hoe die 2 met een patient omgaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb hem maar driekwart gezien en ik snapte er geen bal van... wat was die aflevering van gisteren nou precies, met diezelfde patiënten bij verschillende artsen? Iemand??
Bij hem is juist de tumor al weggehaald.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
Volgens mij is nog niet bekend dat hij dan een tumor heeft![]()
![]()
Omdat die al uitgezonden ísquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef Radegast het volgende:
Waarom zenden ze in vredesnaam seizoen 10 niet uit bij de AVRO?![]()
Dat had ik ook nog als plan 'even seiz. 10 kijken als opwarmertje'. Gaat niet meer lukken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:01 schreef MissX het volgende:
Afgelopen weekend heel seizoen 10 gekeken, zodat ik bij ben voor Seizoen 11 op donderdag.
Na 22 afleveringen ER in een weekend, droomde ik op een gegeven moment over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |