Ik heb werkelijk geen idee.... En vroeg naar bed doe ik nooitquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Was dit nu de laatste van het seizoen? Oftewel, kunnen we vanaf nu weer een beetje vroeg naar bed?
Vanavond werd de laatste aflevering van seizoen 9 uitgezonden, jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Was dit nu de laatste van het seizoen? Oftewel, kunnen we vanaf nu weer een beetje vroeg naar bed?
Volgende week donderdag toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:05 schreef maniack28 het volgende:
Wanneer komt het nieuwe seizoen?
Ja, weet ik veelquote:
nope, gewoon een uurtje net als anders.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:04 schreef 7eVeNL het volgende:
was het trouwens een dubbele aflevering?
Nope, tot vandaag was het iedere avond.quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelKomt het alleen op donderdag dan? Dan ben ik schijnbaar iedere donderdag toevallig tv aan het kijken
Zie je wel... vakantiedienstregeling natuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, tot vandaag was het iedere avond.
is bassie en adriaan er dan niet op?quote:Op vrijdag 1 september 2006 01:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie je wel... vakantiedienstregeling natuurlijk
Volgende week dus alleen nog maar op donderdag... wat kan ik dan kijken om 12 uur 's avonds?
pratt had nachtdienst en carter dagdienst, dat zag je dus ook de hele tijd switchen, hoe die 2 met een patient omgaan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb hem maar driekwart gezien en ik snapte er geen bal van... wat was die aflevering van gisteren nou precies, met diezelfde patiënten bij verschillende artsen? Iemand??
Bij hem is juist de tumor al weggehaald.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
Volgens mij is nog niet bekend dat hij dan een tumor heeft![]()
![]()
Omdat die al uitgezonden ísquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef Radegast het volgende:
Waarom zenden ze in vredesnaam seizoen 10 niet uit bij de AVRO?![]()
Dat had ik ook nog als plan 'even seiz. 10 kijken als opwarmertje'. Gaat niet meer lukken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:01 schreef MissX het volgende:
Afgelopen weekend heel seizoen 10 gekeken, zodat ik bij ben voor Seizoen 11 op donderdag.
Na 22 afleveringen ER in een weekend, droomde ik op een gegeven moment over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |