SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
OMG die Romano. Niet echt reëel natuurlijk, zeker niet hoe hij tegen patienten tekeer gaat. Maaruh:
ik dacht datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. Volgens mij in 1 van de eerste seizoenenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?
Seizoen 3quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Heb James wel gezien, hij was toen 2 keer tegelijk op tv, op sbs6 was toen namelijk according to Jim bezig!
Las ergens dat Sara uit CSI ook meegespeeld heeft, kan ik me niet herinneren maar ik heb ook lang niet alles gezien, wanneer zat zij erin?
Ik kan niet wachten tot 21 septemberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan niet wachten tot 7 september.
Verkapte tvp.![]()
die dook gisteren al opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:20 schreef Evertjan het volgende:
vanavond op Ned 2 de aflevering met de begrafenis van de oma van Carter en de broer van Abby die opduikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |