hoeveel seizoenen heb je gemistquote:Op donderdag 21 september 2006 22:49 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb ook wat gemist geloof ik.
Carter aan de drank, kind verloren?
Veel, gok ik?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoeveel seizoenen heb je gemist.
Heel veel... Ik gok dat je iig seizoen 10 hebt gemist. We zijn nu net begonnen aan seizoen 11.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:09 schreef roelofjan het volgende:
Veel, gok ik?
Tijdje geleden nog regelmatig gekeken op Ned 2, ze zijn nu een stuk verder?
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
Leuke afl waarom is Neela ontslagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Heb je nog zitten soppen bij die laatste blik van Carter vanavond?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Het allerleukste van ER?
Nee... Helaas... ik vind die hele verhaal-lijn op de een of andere manier echt niet leuk/interessant.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
Heb je nog zitten soppen bij die laatste blik van Carter vanavond?![]()
hoe ver?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:35 schreef Chanty87 het volgende:
Net 5 loopt achter.
Van Kem, een of andere vrouw die hij in Congo had ontmoet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef floppie86 het volgende:
jezus, ik heb vet veel afleveringen gemist op de avro... van wie heeft carter een kind gehad, dat blijkbaar weer dood is gegaan ofzo? Toch niet van Abby zeker?
Aah, ik had die Congo afleveringen nog wel gezien geloof ik, zal mij wel zijn ontgaan zeker. Door al dat gedoe met Net5 raak je in de warquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:39 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Van Kem, een of andere vrouw die hij in Congo had ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |