En ik mocht de vochtplekken weer van de bank afvegen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
En dat shot van Luca dan, toen ie bij dat motel uit de auto stapt met zijn zonnebril op, Godverdomme zeg*kreuntje liet*
Je had ook iets anders kunnen doenquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik mocht de vochtplekken weer van de bank afvegen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef maril het volgende:
Ik ben helemaal kwijt wat er met Romano is gebeurd het laatste dat ik weet is dat zijn arm is geamputeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:Hoe verzinnen ze hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]Jeetje ,maar dit is toch geen spoiler dit is toch al gebeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Volgens IMDB speelt ie mee vanaf de aflevering 'Dear Abby', dat is episode 3 van seizoen 10. Vervolgens speelt ie in bijna alle afleveringen van seizoen 10, 11 en 12 mee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef DrMarten het volgende:
Wel grappig om weer een bekende kop uit een andere serie te zien. Ik zag Sgt Malarky uit Band of Brothers voorbij komenZat die ook al in heel seizoen 10? Die heb ik niet gezien namelijk.
Ja, maar seizoen 11 is ook al gebeurd in Amerika.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef maril het volgende:
[..]
Jeetje ,maar dit is toch geen spoiler dit is toch al gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het even voor nu, heb seizoen 10 dus niet gezien en geen zin om die te zoeken en allemaal achter elkaar te bekijken. Hoewel, ik heb er tijd voor.....!...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik had ook een paar vragen idd over seizoen 10:Ik zal mijn best doen ze te beantwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was het even voor nu, heb seizoen 10 dus niet gezien en geen zin om die te zoeken en allemaal achter elkaar te bekijken. Hoewel, ik heb er tijd voor.....!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef DrMarten het volgende:Nou ja goed, die scene was het iig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja goed, die scene was het iig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Was de laatste van seizoen 9 toch?A mind with a heart of it's own
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |