abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41602238
Ik dacht ook bij het Carter/Kem stukje en het uitstrooien, ooohh daar gaan we weer, janken dames.
Maar het was zo voorspelbaar dat ik alleen maar dacht Strooi dat zakje zand nou maar

En dat shot van Luca dan, toen ie bij dat motel uit de auto stapt met zijn zonnebril op, Godverdomme zeg *kreuntje liet*

Heerlijk weer ER, echt ik heb het gemist
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:01:28 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41602502
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:

En dat shot van Luca dan, toen ie bij dat motel uit de auto stapt met zijn zonnebril op, Godverdomme zeg *kreuntje liet*
En ik mocht de vochtplekken weer van de bank afvegen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41602691
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

En ik mocht de vochtplekken weer van de bank afvegen.
Je had ook iets anders kunnen doen
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_41603355
Wel grappig om weer een bekende kop uit een andere serie te zien. Ik zag Sgt Malarky uit Band of Brothers voorbij komen Zat die ook al in heel seizoen 10? Die heb ik niet gezien namelijk.
A mind with a heart of it's own
pi_41603474
Wlaaah!

Avro

Zendt in een razend tempo alle afleveringen van seizoen negen uit, om vervolgens weer wekelijks te beginnen met... seizoen elf!

Maar maakt niet uit; ik kan me seizoen 10 nog herinneren... niet zo'n sterk seizoen in m'n herinnering. Behalve Romano natuurlijk

Ga even lekker kijken
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_41603540
Ik ben helemaal kwijt wat er met Romano is gebeurd het laatste dat ik weet is dat zijn arm is geamputeerd.
pi_41603618
Praat me idd even bij over Romano, desnoods tussen spoilertags voor degenen die seizoen 10 niet verklapt willen krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 september 2006 @ 00:32:48 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41603647
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:29 schreef maril het volgende:
Ik ben helemaal kwijt wat er met Romano is gebeurd het laatste dat ik weet is dat zijn arm is geamputeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_41603744
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
SPOILER
Hoe verzinnen ze het
pi_41603813
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:32 schreef golfer het volgende:

[..]
SPOILER
Jeetje ,maar dit is toch geen spoiler dit is toch al gebeurd?
pi_41603984
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:23 schreef DrMarten het volgende:
Wel grappig om weer een bekende kop uit een andere serie te zien. Ik zag Sgt Malarky uit Band of Brothers voorbij komen Zat die ook al in heel seizoen 10? Die heb ik niet gezien namelijk.
Volgens IMDB speelt ie mee vanaf de aflevering 'Dear Abby', dat is episode 3 van seizoen 10. Vervolgens speelt ie in bijna alle afleveringen van seizoen 10, 11 en 12 mee.

Ook in het nieuwe seizoen wat vanaf 21september in Amerika wordt uitgezonden zit ie nog steeds.

Dr. Archie Morris- Scott Grimes

Eeuwig vijfentwintig
pi_41604017
Oeh ....

Tijdens het zoeken van een fotootje viel mijn oog ook op deze leukerd

Eeuwig vijfentwintig
pi_41604046
Morris kan echt zo'n klojo zijn hè Hij draait gelukkig wel een beetje bij later hoor. En Ray is een slijmbal
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:56:31 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41608574
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:37 schreef maril het volgende:

[..]

Jeetje ,maar dit is toch geen spoiler dit is toch al gebeurd?
Ja, maar seizoen 11 is ook al gebeurd in Amerika.
Seizoen 10 is nog niet herhaald en dus willen 'we' dat toch nog een beetje in de spoilers houden voor de mensen die het de eerste keer gemist hebben.
pi_41609333
Ehm, ik volg vanaf seizoen 2 de afleveringen op net 5 en ik kijk nu dus ook zo nu en dan 's avonds (erg komisch, een avond zie ik dat Chen bekend dat ze een kind heeft dat nu 2 is, de dag later 's middags bevalt ze ).
maar ik heb dus ook gister de aflevering gezien en ik wilde eigenlijk even weten wat er nu precies met Carters kind is? Wie is die vrouw, wat was er met het kind aan de hand?
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:38:49 #216
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41610615
Ik had ook een paar vragen idd over seizoen 10:
SPOILER
Dat was het even voor nu, heb seizoen 10 dus niet gezien en geen zin om die te zoeken en allemaal achter elkaar te bekijken. Hoewel, ik heb er tijd voor.....!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41611387
Carter gaat toch niet dood??? http://www.youtube.com/watch?v=sn877iyKGtU
I had a signature once. It was awful.
pi_41612617
SPOILER
pi_41613241
SPOILER
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:04:23 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41614220
SPOILER
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:05:56 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41614253
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik had ook een paar vragen idd over seizoen 10:
SPOILER
Dat was het even voor nu, heb seizoen 10 dus niet gezien en geen zin om die te zoeken en allemaal achter elkaar te bekijken. Hoewel, ik heb er tijd voor.....!
Ik zal mijn best doen ze te beantwoorden.
SPOILER
pi_41615224
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:43:18 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41615273
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:41 schreef DrMarten het volgende:
SPOILER
Nou ja goed, die scene was het iig wel.
SPOILER
pi_41615355
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja goed, die scene was het iig wel.
SPOILER
SPOILER
Was de laatste van seizoen 9 toch?
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:48:04 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41615411
Oh ja!
En of het de laatste van 9 is weet ik eigenlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')