Gooi je het tussen spoilertags, kunnen mensen zelf kiezen of ze het willen lezen of niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef MissX het volgende:
Ik wil het hier wel neerzetten, maar ik weet niet of andere mensen dat vervelend vinden.

Zet het dan in een spoilertag, dan is het aan ieder.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:09 schreef MissX het volgende:
Ik wil het hier wel neerzetten, maar ik weet niet of andere mensen dat vervelend vinden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.

quote:Op woensdag 6 september 2006 18:13 schreef Vicky het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ

quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef pluisje het volgende:
Weet iemand nog hoe seizoen 10 eindigde toevallig?
T is al zo lang geleden dat ik echt geen idee meer heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het wel zo een beetje, als iemand nog iets anders wilt weten moet die het maar zeggen![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***

Ik dach gister alquote:Op donderdag 7 september 2006 09:53 schreef PM-girl het volgende:
Zit ik gisteren helemaal klaar, kijk ik op teletekst, bedenk ik me ineens dat het pas woensdag was ipv donderdag!

quote:Op donderdag 7 september 2006 09:53 schreef PM-girl het volgende:
Zit ik gisteren helemaal klaar, kijk ik op teletekst, bedenk ik me ineens dat het pas woensdag was ipv donderdag!
Nouja, in ieder geval zet ik de video voor straks maar klaar!quote:

10 uur al? Dan moet ik 3 programma's tegelijk kijken en ik heb geen videorecorderquote:Op woensdag 6 september 2006 20:51 schreef endr0me het volgende:
dank !ben het vorige seizoen ook aan het volgen geraakt.. goede serie zeg !
22.10 al dus.. vind ik wel fijner als 23.00 pas (na het sportjournaal)

3 tv's naast elkaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
10 uur al? Dan moet ik 3 programma's tegelijk kijken en ik heb geen videorecorder

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |