Ik vind het heel realistisch. De politiek komt in de pilot niet voor, moralistische 'wij tegen hen' sentimenten ook niet. De mensen in het dorpje zien een atoomwolk aan de horizon zonder dat zij (of wij) weten wie het gedaan heeft, waarom, welke steden getroffen zijn enz.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het heel erg Lost onrealistischachtig? Of is het nog enigzins realistisch? Als ik het zo lees sla ik het denk ik maar over.
Huidig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:46 schreef Dagonet het volgende:
Is het huidig of meer jaren 80 Cold War stijl (wat wel zo moeten bij een totale nucleaire vernietiging).
27 september zelfs al.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
Heb een maand geleden de pilot gezien en het zag er wel leuk uit. Ik ga in ieder geval wel wachten op de volgende uitzending alleen die komt pas 29 september...
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef DarthNick het volgende:
zien is geloven, maar wanneer is dit te verkrijgen via de gebruikelijke kanalen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:36 schreef Symer het volgende:
Alle afleveringen zullen na de dag van uitzending gratis op de website van CBS te bekijken zijn, de eerste aflevering is nu al beschikbaar op internet (de premiere is op 20 september).
Thxquote:Op zondag 3 september 2006 15:38 schreef Miguel het volgende:
Misschien is dit nog wel interessant. Ik volg ondertussen al veelste veel series, dus ik denk dat ik er hier een paar van op spaar en het in de herfstvakantie dan eens een kans geef.
Goede OP Symer
En nog één! Klinkt wel leuk. Weet iemand of de serie al door een Nederlandse zender is aangekocht?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:33 schreef Burbo het volgende:
tvp!
Ik ga iig morgen de pilot checken. Pre-airs doe ik niet aanquote:101 - 20 Sep 06 - Pilot
102 - 28 Sep 06 - Fallout
103 - 05 Oct 06 - Four Horsemen
104 - 11 Oct 06 - Walls of Jericho
105 - 18 Oct 06 - Federal Response
102 - 05 Oct 06 - 9:02
107 - 01 Nov 06 - Long Live the Mayor
108 - 01 Jan 07 - Rouge River
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef Miguel het volgende:
... Maar tegen de tijd dat ep8 komt heb ik iig weer de beschikking over CBS HD op kanaal 528![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:23 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Heb je d'r wel een mooie tv bij?
Over die titels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Is ook weer waar. We zien wel waar de schrijvers ons brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* wolfrolf kijkt eens even naar zijn lijstje... en telt 17 seriesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
maar ik ga al 24 en prisonbreak volgen.. 3 is iets te veel van 't goede lijkt me..
Is dat niet 'All These Things That I've Done' van The Killers?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:09 schreef _petjan het volgende:
Het lijkt me echt heel spannend, ik kijk nu de eerste aflevering.
Weet iemand mischien hoe dat liedje aan het begin heet?
ik zit nu op mn stage maar ga het zeker volgenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Kwyjibo het volgende:
Net aflevering 2 gekeken, erg goed allemaal!Zijn er nog meer mensen die deze serie volgen of gaan volgen?
Er schijnen trouwens ook webisodes van jericho te zijn. Een soort van aanvulling van de uitzendingen van tv. Meer info hierover
Ik word steeds nieuwsgieriger naar aflevering 2, maar die is op dit moment nog 70 km en 24 uur van mij verwijderdquote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Kwyjibo het volgende:
Net aflevering 2 gekeken, erg goed allemaal!Zijn er nog meer mensen die deze serie volgen of gaan volgen?
Als ik die reacties zo lees mogen we blij zijn dat we die webisodes hier in Europa niet kunnen zien.quote:Er schijnen trouwens ook webisodes van jericho te zijn. Een soort van aanvulling van de uitzendingen van tv. Meer info hierover
Druk druk.. wat is drukquote:Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Virus3000 het volgende:
Gaat weer druk worden binnenkort.
Jericho, Lost, 24, Prisonbreak, Invasion (mss), The 4400
Iddquote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
Druk druk.. wat is drukMaandag is pas druk!
Verder een toffe aflevering, shot met die punaises op het eind was erg goed![]()
Laat ep3 maar komen!
misschien hoort hij wel bij de vijand? dat hij daarom weet waar al de bommen zijn gevallen?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Jivis het volgende:
Die negert bleef maar punaises prikken op het eind, aardig wat bommen ontploft dus. Maar waarom vertelt die daar niks over tegen de rest? Om het uitbreken van paniek tegen te gaan?
ik vermoed dat de buitenwereld een beetje mysterieus blijft. Het doet me wel wat denken aan War of the Worlds...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Flink wat bommen gevallen dus
. Ben benieuwd of we ooit nog wat van de buitenwereld te zien krijgen.
Ja, maar ze weten nog niet wat er zich in de buitenwereld heeft afgespeeld. Misschien is er wel helemaal geen nucleaire ontploffing geweest, maar iets wat daarop lijkt. En blijkt er uiteindelijk niks aan de hand te zijn. Ik raad je trouwens aan het stukje over Prison Break tussen spoiler-tags te plaatsen, aangezien die aflevering nog niet in NL is uitgezonden (dacht ik).quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:37 schreef Agrippina het volgende:
Wat het voor mij momenteel zo spannend maakt is dat ik me afvraag of ze 't allemaal echt realistisch zullen blijven doen. Want hoe lang moet je wel niet in een schuilkelder blijven voor die fallout uitgewerkt is? En worden de mensen die gewoon thuis blijven zitten straks niet allemaal ziek? En hebben die mensen in de mijn wel genoeg eten om daar weken of maanden af te wachten?
Als ze in aflevering 3 straks allemaal vrolijk hun huizen uitkomen en er niks aan de hand is, dan kap ik er gelijk mee, denk ik.
Mijn man kijkt naar Prison Break en ergert zich onwijs aan de onwerkelijke situaties (een dierenarts die iemands afgehakte hand er eventjes weer aannaait?). Maar hij houdt het nog wel vol, dus 't zal toch nog wel iets inhouden.
Een waterstofbom waarbij de ontploffing een gevolg is van kernfusie is gewoon schoon. ik heb geen idee of er veel van zijn, maar deze bommen veroorzaken geen fall-out en je ziet ook een paddstoel als ze ontploffen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar ze weten nog niet wat er zich in de buitenwereld heeft afgespeeld. Misschien is er wel helemaal geen nucleaire ontploffing geweest, maar iets wat daarop lijkt. En blijkt er uiteindelijk niks aan de hand te zijn. Ik raad je trouwens aan het stukje over Prison Break tussen spoiler-tags te plaatsen, aangezien die aflevering nog niet in NL is uitgezonden (dacht ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ep2quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef Burbo het volgende:
S2 was ook weer goed. En ik hoop inderdaad ook dat het een beetje realistisch blijft. Lost is op die manier wel verneukt geraakt (maar ik blijf het wel kijken waarschijnlijk)
Jij kijkt series door diskettes heen en weer te sturen met een postduif?quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:10 schreef HiZ het volgende:
Ik ben nou al een dag of 3 bezig om deel 2 binnen te slepen, ik heb nog nooit met een lopende serie gehad dat het zo sloom ging.
Zo voelt het bij deze serie wel ja. Meestal heb ik afleveringen hoogstens een paar uur nadat ze in de VS zijn uitgezonden, soms zelfs vķķr uitzending. Maar dit is echt alsof ik een oude aflevering van Buffy probeer binnen te halen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Jij kijkt series door diskettes heen en weer te sturen met een postduif?
Eweka, Grabit, Binsearch. Heb je hem in een kwartiertjequote:Op zaterdag 30 september 2006 10:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zo voelt het bij deze serie wel ja. Meestal heb ik afleveringen hoogstens een paar uur nadat ze in de VS zijn uitgezonden, soms zelfs vķķr uitzending. Maar dit is echt alsof ik een oude aflevering van Buffy probeer binnen te halen.
Ik heb besloten om de serie te blijven volgen. Episode 3 was best goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:26 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. ik wil episode 3 nog wel proberen, maar als het dit geneuzel blijft dan gaat het bij mij gewoon in dezelfde categorie als 'three moons over milford'. De files dus die ik weggooi als ik ruimte moet maken op mijn TV-schijf.
Of gelekt of een faketitel. Sowieso is het een 350mb aflevering zag ik, en die inferieure troep komt er bij niet meer op sinds ik een hdtv hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:57 schreef Merkie het volgende:
Hoe ken het nou dat aflevering 3 nu al te downloaden is? Hij wordt vanavond pas uitgezonden.
Vorige week had ik ook al een dag vantevoren aflevering 2, in HR-kwaliteit (700MB). Snap er geen hol vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:18 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Of gelekt of een faketitel. Sowieso is het een 350mb aflevering zag ik, en die inferieure troep komt er bij niet meer op sinds ik een hdtv heb![]()
Hmm oke dan ga ik toch even verder kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:20 schreef angel008 het volgende:
tja ik zit nu toch echt de 700 mb hdtv 5,1 te bekijken dus ik weet niet waar jij het download maar toch..
balen alleen dat ik nu moet eten/werken/schieten dus vanavond word het niets meer
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#October2006quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:36 schreef Caesu het volgende:
Jericho wordt op woensdagen uitgezonden.
Die is dan niet erg betrouwbaar blijkbaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#October2006
Hier staat donderdag. Vandaar mijn verwarring.
Precies.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef nietzman het volgende:
Zolang die aanslagen niet door aliens of andere bovennatuurlijke elementen zijn gepleegd vind ik het een topserie.
Niet waarom die dat muurtje bouwt, eerder wat er in dat olie vat zit wat hij achter het muurtje neer zet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef Jivis het volgende:
Was weer leuk.
Vraag me wel af waarom die Robert een muurtje bouwt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om hetgeen wat hij gestolen/gepakt heeft uit iemand/zijn garage te verbergen voor ook zijn familie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef Jivis het volgende:
Was weer leuk.
Vraag me wel af waarom die Robert een muurtje bouwt?
tja wat zou het zijn.. het is een groot vat dus het kan best benzine zijn of een of ander chemisch goedje..
]hoe dan ook ik vind het raar dat hij niet heeft gezegd waar de bommen gevallen zijn ik bedoel ze weten het nu ook..
maar wat weet hij dat de rest niet weet..
we kunnen de chinezen in iedergeval uitsluiten als schuldige..
edit:
wat me ook ff tegenvalt..
waar zijn die mensen van die 737... vliegtuig was leeg volgens hem.
die tanks die die zoon zag waarom zijn die niet naar het dorp gekomen om te kijken of er nog mensen waren.
die gozer heeft 20 minuten in de regen gelopen neem aan dat ie dik radioactief moet zijn geweest maar hij heeft blijkbaar helemaal niets..
ook slaat de geiger teller helemaal niets uit ? :S klopt toch niet..
al met all denk ik dat ze niet met een nuke zijn getroffen maar toch met iets anders..
edit spoiler weg discussion opend
[ Bericht 16% gewijzigd door angel008 op 06-10-2006 21:42:36 ]
+ nog wat feitjes.quote:The Chinese characters seen below the broadcast literally translate to "blood-sucking-insects he." The rest of the statement, which appears at the bottom of the screen, seems to be blocked by the newscaster
Inderdaad, ik krijg er daarom ook een beetje een Lost-gevoel bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef Mirel het volgende:
Mooie serie, je blijft naar meer snakken, ik iig wel, wil zo graag weten wat er precies aan de hand is. Erg mooi neergezet.![]()
De schrijvers moeten dingen gaan bedenken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Mirel het volgende:
Bij Lost is het onderhand zo geworden dat de schrijvers zelf dingen moeten gaan bedenken, denk ik zo :/
Dus Robert is 1 van de bloedzuigende insecten zoals de chinise staatstelevisie bericht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een heerljike episode![]()
Vraag me af wat Richard nou in dat vat verstopt heeft, en achter dat muurtje wil verstoppen. Hij zegt ook zoiets van "We're not ready yet".
Schrijvers die zelf dingen bedenken, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Mirel het volgende:
Bij Lost is het onderhand zo geworden dat de schrijvers zelf dingen moeten gaan bedenken, denk ik zo :/
Ik ben niet zo heel bekend met atoombommetjes en waterstofbommetjes. Zover ben ik nooit bij de scheikundeles gekomenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus Robert is 1 van de bloedzuigende insecten zoals de chinise staatstelevisie bericht?![]()
Hij heeft het trouwens aan het begin van de aflevering over een waterstofbom die misschien af gegaan is in Denver, misschien dat daarom de broer van die dove meid niet besmet is na 20minuten in de regen en daarom ook niks gevonden word met de geigerteller? (Waterstofbommen zijn toch niet radioaktief, maar krijg je daar wel Paddenstoelen van? )
Yepquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dus wel een paddestoel effect.
Handig voor vervelende broertjes en/of buurjongetjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:
Bouw je eigen atoombom.
Maak je eigen atoombom
Alhoewel het ontwikkelen van een atoombom erg ingewikkeld is, is het bouwen ervan een fluitje van een cent. Het bouwen kost tussen de ¤ 5.000 en ¤ 25.000, afhankelijk wat je wilt doen met de bom als hij klaar is.
Constructiemethode:
Schaf 110 kg plutonium (van wapenkwaliteit) aan bij de lokale dealer. Een nucleaire krachtcentrale is niet aan te raden; als er ineens grote hoeveelheden plutonium missen, worden de plaatselijke werknemers waarschijnlijk kwaad. Ik raad aan de dichtstbijzijnde terrorist te raadplegen (denk aan Afghanistan, Libië of Noord-Ierland), of de natuurkundige laboratoria van de Russische universiteiten (die hebben altijd nog wel wat liggen)
Houdt er rekening mee dat plutonium, zeker in pure vorm, ietwat gevaarlijk is. Was daarom je handen na het hanteren van het materiaal met warm water en zeep, en laat je kinderen of huisdieren er niet in spelen of het opeten. Het plutonium dat je overhebt kun je straks uitstekend gebruiken als rattengif of insecticide. Je zou kunnen overwegen het te bewaren in een loden container, als je er nog eentje hebt liggen, anders voldoet een koffieblik ook.
Knutsel een metalen verpakking in elkaar. Hier kan je verschillende soorten plaatstaal voor gebruiken en die in de gewenste vorm buigen. Ook zou je gebruik kunnen maken van een voorgevormde verpakkingen zoals koffertjes, lunchdoosjes, een '57 Buick of het al eerder genoemde koffieblik. Gebruik in geen geval aluminiumfolie.
Kneed het plutonium in twee halve bollen en breng deze aan in de verpakking, 4 cm van elkaar af. Gebruik siliconenkit om de plutoniumstof bij elkaar te houden.
Koop nu 220 kg trinitrotolueen (TNT). Gel-ignite is een stuk beter maar moeilijker te verwerken. Probeer de lokale doe-het-zelver, die zou u van dienst moeten zijn.
Pak het TNT rond de halve bollen die je in stap 4 hebt gemaakt. Als je geen Gel-ignite gebruikt, kan je het beste TNT gebruiken in combinatie met Playdough of een andere speelklei (voor de stevigheid). Gekleurd klei kan worden gebruikt maar dit is niet het punt om modebewust te worden. Als de bom eenmaal klaar is kan je hem nog altijd voorzien van een kleurtje.
Steek een paar elektriciteitsdraadjes in de TNT, en verbindt deze met je alarmklok. Als laatste moet je nog de verpakking voorzichtig sluiten. Je bom is nu klaar voor gebruikt. Veel plezier!
Ze worden betaald per afleveringquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Mirel het volgende:
Ja jemig, ik bedoelde dat bij Lost de schrijvers volgens mij niet weten wat ze willen..
Eerst Keith Urban met Once in a Lifetime en helemaal aan het eind speelt Narcolepsy van Third Eye Blind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:31 schreef koenimex het volgende:Weet iemand trouwens hoe het liedje heet wat op het eind van de aflevering te horen is?
Ja, ik zit ook een beetje in dezelfde trein. Alleen als ik me volgende week echt verveel ga ik nog kijken denk ik. Dit soort series moet het hebben van theorieën en zo, maar tot nu toe krijgen we zo extreem lage doses feiten dat je er eigenlijk niks mee kunt. En dan is wat er overblijft een aantal clichématige karakters die weinig interessants doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nu een paar afleveringen gezien en ik vind er eigenlijk niks aan. De pilot vond ik erg okay, maar op de een of andere manier kunnen de overige afleveringen me niet zo boeien. Ik haak af.
Morgen Vandaag is donderdag, dus jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Pas donderdag te zien voor ons zeker?
Dat dacht ik ook. Het is iig zeker dat hij voorkennis had, en anderen met hem. Maar die Victor wou meer dan alleen zijn familie meenemen, wat eigenlijk de afspraak was geloof ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:16 schreef opinionr het volgende:
De serie moet nog een beetje op gang komen, maar volgens mij heeft het best wel potentieel.
De neger is blijkbaar lid van een groepering.
Hij doet ook erg geheimzinnig.. een soort sleeper cell misschien?
Ik zou nu toch meer aan een coup gaan denken.
bronquote:CBS GIVES "JERICHO" A FULL-SEASON ORDER
CBS has given JERICHO, its freshman hit drama about the aftermath of a nuclear explosion on a small, peaceful Kansas town, a full season order.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
The KIllersquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:46 schreef koenimex het volgende:
Heb net gekeken, vond het best leuk. Ook wel benieuwd naar Heroes, waar ik iets over gelezen heb ergens anders op FOK!. Goede muziekkeuze ook, Goo Goo Dolls, Snow Patrol. Maar da's van ondergeschikt belang.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef Merkie het volgende:
Spoiler over aflevering 7:Zijn er ook nog spoilers van andere afleveringen en waar heb je deze info vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel cool tot nu toe, echt een serie waar ik van hou.
Las ik op IMDBquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zijn er ook nog spoilers van andere afleveringen en waar heb je deze info vandaan?Vind het wel cool tot nu toe, echt een serie waar ik van hou.
Hier staan nog een paar (onder Jericho).quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zijn er ook nog spoilers van andere afleveringen en waar heb je deze info vandaan?Vind het wel cool tot nu toe, echt een serie waar ik van hou.
Volgens mij heeft ie verstand van nucleaire shit/testen/ en/of aanslagenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:59 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af of ze de ballen hebben om de enige neger uit het dorp écht de bad guy te laten zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:59 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af of ze de ballen hebben om de enige neger uit het dorp écht de bad guy te laten zijn.
jup en dan nog het gedeelte dat de ''bad guy'' zn paspoort gaat checken dan staat ie ineens op flagged pasports what's up with that ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me nu af wat Jake precies verbergt, z'n pa zei dat het hem niets kon schelen precies toen ie iets wou vertellen
vind ik ook..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het vreemd gaande sulletje nog steeds een groot minpunt van de serie.
Die Hawkins begin ik ook vervelend te vinden, maar das meer van nieuwsgierigheid.. ik wil weten wat die man is, en wat die man allemaal weet (ook over Jake nou dus...)
Verder vind ik het wel grappig dat de plaatselijke supermarkt al opnieuw bevoorraadt is (met alles uit de trein), maar het hele dorp wel dag in dag uit op zijn luie reet in het cafe kan zitten en de alcohol maar kan blijven stromen :d
Paniekertquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:42 schreef angel008 het volgende:
[..]
vind ik ook..
ook het feit dat de bibliotheek enzo in de brand is gevlogen..
ikzelf zou bij zoiets (ookal weetje weinig maar wat ze weten is genoeg)
bij elke kans die je hebt allerlei spullen in stock maken
water/accu's/benzine/etc
wegen in de gaten houden.
wat voor wapens hebben ze daar ? alleen die van de politie of zijn er meerdere zo ja bewapen alle mensen die het kunnen met wapens/genoeg munitie eer er mensen komen met kwade bedoelingen.
ze zijn nu weer afhankelijk van de stroom van de centrale ?
waar komt dit vandaan mischien een idee om hier te gaan kijken voor de overlevende.
is er een hardware store die zonnepanelen verkoopte zo ja zsm ophangen die dingen en aansluiten aan de beschikbare accu's
maar nee.. allee dingen die ik uberhoud als jong iemand in mn hoofd krijg om te gaan doen als er zoiets gebeurd word vervangen door dagen in die kroeg te hangen...
sigh..
angel008 had nu all een compleet fort verwacht ergens daaro...
Ik heb dat anders ook nog steeds niet gezien omdat de feed uiteindelijk wegviel. Wat een anti-climaxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Paniekert
Als ze niet met zijn alle in de kroeg zaten hadden ze het bericht van de president ook niet gezien
Dat ze het niet laten zien is juist de kracht van deze serie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
en ja hoor, weer een rampje in het dorp zelf, laat gvd eens de buitenwereld zien![]()
Idd, de interne "rampen" zijn van een lachwekkend niveau. paar vlametjes en een hoestend kind dat "net op tijd" gered wordt...boeit me niet. Fik maar af dat kind, ik wil het grote geheel weten. Dat er nog wat dramatische ontwikkelingen zijn op het persoonlijke vlak ā la, maar die "spannende" problemen die de gemeenschap dapper het hoofd biedt halen het gemiddelde niveau echt enorm omlaag. Alsof ze op drie fietsen tegelijk zijn gesprongen terwijl er maar geld/inspiraties/sfxs waren voor twee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
en ja hoor, weer een rampje in het dorp zelf, laat gvd eens de buitenwereld zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Het is wel het mysterieuze aan de serie natuurlijk, maar ze moeten wel naar kennis van de buitenwereld toewerken natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat ze het niet laten zien is juist de kracht van deze serie.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd, de interne "rampen" zijn van een lachwekkend niveau. paar vlametjes en een hoestend kind dat "net op tijd" gered wordt...boeit me niet. Fik maar af dat kind, ik wil het grote geheel weten. Dat er nog wat dramatische ontwikkelingen zijn op het persoonlijke vlak ā la, maar die "spannende" problemen die de gemeenschap dapper het hoofd biedt halen het gemiddelde niveau echt enorm omlaag. Alsof ze op drie fietsen tegelijk zijn gesprongen terwijl er maar geld/inspiraties/sfxs waren voor twee.
Maar mooi einde met dieje hoeft niet te spoilen, aflevering is geweest heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en volgens mij waren het idd missiles!
Zuid-Amerika?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Miguel het volgende:
Jake is dus in al die landen in Zuid-Amerika geweest voor zover ik het begreep... Dat wordt dus nog interessant
Lekker einde met die overvliegende rakettenLaat ep6 maar komen!
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Miguel het volgende:
Jake is dus in al die landen in Zuid-Amerika geweest voor zover ik het begreep... Dat wordt dus nog interessant
Lekker einde met die overvliegende rakettenLaat ep6 maar komen!
was eerder all genoemdn wss een outlaw..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
En het laatste over de overvliegende raketten, lijkt me dat Amerika terugschiet. Het lijkt erop dat die dingen opstijgen en niet overvliegen.
Waar slaat dat flagged op in zn paspoort?
Zie ik, maar leg uit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef angel008 het volgende:
[..]
was eerder all genoemdn wss een outlaw..
In de een na laatste scene met Hawkins zit hij op een of andere database van de Department of State (vergelijkbaar met het ministerie van buitenlandse zaken geloof ik) en dan bekijkt hij het paspoort van Jake (Jacob) en zie je allerlei landen (volgens mij voornamelijk Zuid-Amerikaanse landen) en de data dat hij er geweest is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
[...]
Waar slaat dat flagged op in zn paspoort?
Kennelijk is het de Turkse MSN-pagina met het Russische woord voor 'nieuws' erop. Kennelijk weinig animo bij het productie-team om in een half uurtje een mysterieus-ogende pagina in elkaar te flansenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat ik me trouwens tijdens de aflevering ook afvroeg... wat moest Robert Hawkins met een (het leek me) russische hotmail pagina? (Boven in stond gewoon het .net logo)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 05:59 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kennelijk is het de Turkse MSN-pagina met het Russische woord voor 'nieuws' erop. Kennelijk weinig animo bij het productie-team om in een half uurtje een mysterieus-ogende pagina in elkaar te flansen
Goede serie dit. Ik verdenk iedereen die in Jericho is gekomen vlak voor de aanval van deelname aan een complot. Ook Jake weet meer dan hij kwijtwil.. En die doos in die paarse jurk is ook een wolf in schaapskleren vermoed ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef Arsenius het volgende:
Ik zou niet te snel oordelen over het verhaal, er wordt langzaam er naar toe gewerkt.. Elke ep kom je iets meer te weten.. En die raketten zijn voor zover ik dat aanvoelde gewoon amerikaanse nukes of iig behoorlijke raketten die worden afgeschoten om terug te slaan op diegene die aangevallen heeft.
Maar goed we weten het niet precies, dat is juist waar deze serie het van moet hebben..
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Goede serie dit. Ik verdenk iedereen die in Jericho is gekomen vlak voor de aanval van deelname aan een complot. Ook Jake weet meer dan hij kwijtwil.. En die doos in die paarse jurk is ook een wolf in schaapskleren vermoed ik![]()
Omdat een week uit zeven dagen bestaat, en elke dag weer uit 24 uur. In één dag passen ca. 36 Jericho afleveringen, dus in een week zijn dat er ca. 252 Jericho afleveringenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:32 schreef tactic_to het volgende:
waarom is een week zo lang?
De oplossing is om voor (bijna) elke dag een serie te hebben - houdt je bezigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef zquing het volgende:
omdat je 7 dagen aan het speculeren bent over wat er gebeurt in de volgende aflevering van Jericho
CSI?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
Welke series zouden dat dan moeten zijn?
Ik volg nu:
Jericho
Lost
Prison Break
Veronica Mars, House, Six Degrees, 24 (in januari), Heroes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
Ik volg nu:
Jericho
Lost
Prison Break
Ook ja. Smith was ook zeer cool, is alleen gestoptquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:08 schreef Janteh het volgende:
Heroes!
Dat vind ik ook irritant idd, het overmatige gebruik van muziekquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik heb nu pas ep5 gezienIk zat me echt te ergeren aan de muziek in de episode. Muziek hoort subtiel getimed te zijn, en zeker niet alles overheersend. Ik kon de karakters slecht verstaan deze episode, omdat de muziek alles overheersend was. Tevens gebruiken ze bij bijna elke scene wel muziek
Voor de rest vind ik het tot nu toe wel een aardige serie, maar zeker niet zo vet als Heroes.
Juist, Jake moest op die watertoren komen wat zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:04 schreef HuubTuub het volgende:
het subverhaal in de laatste aflevering was een beetje slap. Kan mij die fikkende bieb nou boeien en dan ook nog zo'n kutkind redden... Of was het alleen maar om Jake op die watertoren te krijgen?
het einde maakte in ieder geval veel goed.
Aangezien ik de series meestal de dag nadat ze in de VS uit komen:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:27 schreef Camplo het volgende:
Ik volg nu:
Jericho
Lost
Prison Break
Een overheid kan denk ik van zn eigen land de internetknooppunten dichtgooien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef Symer het volgende:
Kan een overheid dat?
Zoals Jake al zei is informatie één van de belangrijkste dingen die het publiek nodig heeft na zo'n aanval. Waarom zou een overheid zo ver gaan om IEPs over te nemen van private instellingen (die zijn immers geen eigendom van de overheid voor zover ik weet) en ze vervolgens allemaal sluiten om die informatievoorziening te voorkomen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Een overheid kan denk ik van zn eigen land de internetknooppunten dichtgooien.
In wat?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Maar miscchien heeft Symer ook wel gelijk.
Als je je IEP's down gooit, scheelt dat enorm veel dataverkeer. Het lijkt me dat als je wordt aangevallen en je internet netwerk functioneert nog, dat je al je bandbreedte wil gebruiken en niets tekort wil komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Zoals Jake al zei is informatie één van de belangrijkste dingen die het publiek nodig heeft na zo'n aanval. Waarom zou een overheid zo ver gaan om IEPs over te nemen van private instellingen (die zijn immers geen eigendom van de overheid voor zover ik weet) en ze vervolgens allemaal sluiten om die informatievoorziening te voorkomen?
Zie ik een legitieme reden over het hoofd of heeft Da_Ripper gelijk dat de overheid iets kwaads in de zin heeft?
Over je steden die je noemt een aantal posts terug.quote:[..]
In wat?
De overheid heeft toch een eigen netwerk (waar Hawkins mee bezig was) dat los staat van het publieke internet en de publieke IEP's?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als je je IEP's down gooit, scheelt dat enorm veel dataverkeer. Het lijkt me dat als je wordt aangevallen en je internet netwerk functioneert nog, dat je al je bandbreedte wil gebruiken en niets tekort wil komen.
Aha, ik snap hemquote:Over je steden die je noemt een aantal posts terug.
kGa er niet vanuit dat de overheid een eigen bedraad netwerk heeft liggen, los van de publieke domein. Zal heus wel wat hebben, maar niet grootschalig. Hawkins gebruikt een satteliet ontvanger, heeft niet zoveel te maken denk ik met de internetknooppunten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:18 schreef Symer het volgende:
[..]
De overheid heeft toch een eigen netwerk (waar Hawkins mee bezig was) dat los staat van het publieke internet en de publieke IEP's?
De overheid zal vast wel zoiets hebben. Er is ook nog niet zoveel over de tijd bekend waarin het zich afspeelt. Oke, de brandweerwagens zien er normaal uit, Jack rijdt in een prachtige Mustang, maar toch.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:50 schreef Symer het volgende:
Misschien heb je gelijk hoor. Ik las op Wikipedia over het bestaan van GEANT, GLORIAD en Internet2, wat ook aparte 'internets' zijn die los staan van het publieke domein (met hun eigen knooppunten en, in sommige gevallen, eigen bekabeling), die worden voornamelijk door universiteiten en onderzoeksinstellingen gebruikt. Zou de overheid niet zoiets hebben?
offtopic: ik zie dat Tweener niet kleiner wilde worden?![]()
Als je kijkt naar de data bij die scene waar ik het eerder over had (met dat 'flagged passport') dan zie je dat er data staan van 2003 enzo. Aangezien Jake maar 5 jaar (toch?) weg was geweest kan het niet heel ver in de toekomst spelen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:18 schreef Symer het volgende:
Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Volgens mij is internet anno nu nog niet opgenomen in het Emergency Alert System zoals het in Jericho wel was, dus zou het goed kunnen dat het verhaal zich in de nabije toekomst afspeelt![]()
PM mequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:04 schreef dfens het volgende:
Dit lijkt me een toffe serie! Alleen nog lang niet in NL te zien natuurlijk
De verhaalboog is juist zeer sterk. Karakters worden uitgediept, elke aflevering kom je meer te weten over de persoon, en de beweegredenen waarom ze dingen doen. Zoek je iets met een minder lange verhaalboog: Ga eens naar de bioscoop, of kijk eens een "Echt gebeurde" film op de Woensdag avond of zo. In een kleine 2 uur krijg je een compleet verhaal te zien. Dit is een serie. Dat duurt in de regel iets langer dan een film, en je hebt dus "spanningopbouw" nodig, anders ben je na 2 afleveringen door je materie heen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:22 schreef HiZ het volgende:
De verhaalboog is gewoon echt veel te lang. In vijf afleveringen is er eigenlijk niks gebeurd. Trouwens, hoe weet iedereen zo zeker dat er raketten zijn afgevuurd? Voor hetzelfde geld zijn het gewoon vliegtuigen.
ik heb deze net gezien en moet zeggen de us strikes back (althans dat zeggen ze)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:59 schreef dutch_camel het volgende:
[..]
De verhaalboog is juist zeer sterk. Karakters worden uitgediept, elke aflevering kom je meer te weten over de persoon, en de beweegredenen waarom ze dingen doen. Zoek je iets met een minder lange verhaalboog: Ga eens naar de bioscoop, of kijk eens een "Echt gebeurde" film op de Woensdag avond of zo. In een kleine 2 uur krijg je een compleet verhaal te zien. Dit is een serie. Dat duurt in de regel iets langer dan een film, en je hebt dus "spanningopbouw" nodig, anders ben je na 2 afleveringen door je materie heen.
En het zijn zeker geen vliegtuigen. Ik weet niet of je toevallig in de buurt woont bij een vliegveld van experimentele vliegtuigen, dan kan het mischien een nieuwe super stealth bomber zijn of iets dergelijks (al is er weinig stealth aan zo'n contrail en rook)
Het zijn naar alle waarschijnlijkheid Minuteman rakketten, ICBM's. Zie WIKI voor info, en een foto van een Minuteman launch.
Persoonlijk heb ik veel plezier aan de serie, en dat komt zeker voor een groot deel door de geweldige sfeer opbouw. Het gegeven van een (waarschinlijk) nuclieare explosie out-of-the-blue, is zeer top. Net de eerst 4 afleveringen zitten kijken (ja, ik weet, de raketten zitten in afl. 5), en het verhaal is zeer lekker. Veel vragen, heel veel vragen. Eens kijken of Afl. 6 al ergens te vinden is, die zou gisteren uitgezonden zijn.
Thuis kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
Pff, ineens 2 weken verder en wat gehannes over een oude vijand van Jake en een bijna mislukte oogst. Niet erg boeiend. En dan ook nog eens een tenenkrommende eindscčne op het land.
Slechte aflevering.
neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:57 schreef dfens het volgende:
Hmmm een EMP. Maar is die nou veroorzaakt door die opstijgende raketten?
Je kon ze toch zien?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:22 schreef HiZ het volgende:
De verhaalboog is gewoon echt veel te lang. In vijf afleveringen is er eigenlijk niks gebeurd. Trouwens, hoe weet iedereen zo zeker dat er raketten zijn afgevuurd? Voor hetzelfde geld zijn het gewoon vliegtuigen.
Ik moest binnenmonds een beetje kotsenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:41 schreef Merkie het volgende:
En dan ook nog eens een tenenkrommende eindscčne op het land.
Volgens mij bestaan er ook opzichzelf staande EMP "bommen". Je krijgt hierbij geen explosie maar enkel de elektronische schokgolf...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef angel008 het volgende:
[..]
nee
EMP's zijn meestal dankzij ''nuke's'' (eigenlijk is de EMP meer een bijeffect van de bom net zoals radioactiviteit het ook is..)
alleen vind ik het wel vaag dat die EMP tot in het stadje is gekomen dat moet dan namelijk wel heel erg ver zijn gegaan..
en ook kunnen ze de meeste auto's weer gewoon opstarten door aan te duwen (geloof ik) zeker bij de oudere niet injectie modelen die kunnen gewoon weer rijden..
angel008 mompelt iets over bijna geen electroniesche dingen die tussen de onsteking zit van dat soort auto's
De laatste afleveringen was Heroes inderdaad erg sterk, maar dat was weer in het begin kut. minder goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:30 schreef Jivis het volgende:
was weer aardig, niet meer dan dat. Heroes is toffer.
Ja of je kijkt het begin nog een keer en ziet dat kort nadat alles uitvalt, de mensen weer naar de lucht kijken en je duidelijk een explosie ziet van een van de raketen. Waarschijnelijk gewoon een EMP raket, voor zover die natuurlijk bestaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef angel008 het volgende:
[..]
nee
EMP's zijn meestal dankzij ''nuke's'' (eigenlijk is de EMP meer een bijeffect van de bom net zoals radioactiviteit het ook is..)
alleen vind ik het wel vaag dat die EMP tot in het stadje is gekomen dat moet dan namelijk wel heel erg ver zijn gegaan..
en ook kunnen ze de meeste auto's weer gewoon opstarten door aan te duwen (geloof ik) zeker bij de oudere niet injectie modelen die kunnen gewoon weer rijden..
angel008 mompelt iets over bijna geen electroniesche dingen die tussen de onsteking zit van dat soort auto's
hahahaha, ik zat te kijken en dacht "wel een hoog EO gehalte deze week". De gelegenheidsmongool ontbrak er nog net aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Echt, ik kreeg het gevoel alsof het door de EO gesponsord werd
Ja, dat is ook zo vaag: Geen Washington? Waarom is de hoofdstad gespaard? En ook Hawaii (nog steeds een grote marine basis) is niet getroffen, maar wel San Diego (ook een grote marine basis) Waarom zijn juist deze steden getroffen? Wordt al op meerdere forum gespeculeerd, maar tot nu toe nog geen overtuigens antwoord kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:44 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, je krijgt echt een goed beeld van Hawkins' kaart wanneer zijn dochter gaat kijken, maar tussen twee shots verschilt de kaart een beetje. Enfin, hier zijn de steden die op de kaart staan:
Atlanta, New York, Detroit, Chicago, Dallas, Denver, New Orleans (niet in het eerste shot), Kansas City, Minneapolis-St.Paul en San Diego
De kat van Jake's ma klimt in de boom en durft er niet meer uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:05 schreef Wouter2006 het volgende:
wat zou er toch de volgende aflevering gebeuren?
zou er een boom op een auto vallen of zou er een riviertje overstromen?
en de lokale garage met de pc die alles kan resetten (of een nieuwe boordpc in kan bouwen)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:54 schreef HiZ het volgende:
Inderdaad, de karakters zijn alleemaal nog zo 'diep' als een vloeipapiertje dus ook daar heb je geen houvast aan.
Overigens is het juist zo dat voor een tv-serie de verhaalboog korter moet zijn dan voor een film. Om de simpele reden dat elke aflevering niet alleen onderdeel is van de serie maar ook nog op zichzelf overeind moet blijven. X-files kon in 40 minuten een verhaal vertellen én een verdere episode neerzetten in de strijd tegen de overname van de wereld door de aliens.
Dat geneuzel van mensen die zich gedragen alsof alles nog hetzelfde is behalve dan dat de halve buitenwereld in vlammen is opgegaan is bepaald niet erg aantrekkelijk.
Tenslotte; aan een auto met een gekookte boordcomputer is helemaal niks aan te duwen.
Dat is een interresant stukje. Maar na 2 weken kan ik me vorostellen dat bij elke wagen in het dorp de tank wel zo'n beetje helemaal droog staat. Wat ik me trouwens dan weer wel af vraag... hoe krijgt robert het voor elkaar om die overheids laptop van em 2 weken draaiende te houden op 1 batterij die niet opgeladen kan worden omdat er geen stroom is?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:11 schreef angel008 het volgende:
[..]
blijkbaar moet minstens 50 % van die autos het daar nog doen (net zoals de generatoren)
Another "myth" that seems to have grown up with information on EMP is that
nearly all cars and trucks would be "knocked out" by EMP. This seems logical,
but is one of those cases where "real world" experiments contradict theoretical
answers and I'm afraid this is the case with cars and EMP. According to
sources working at Oak Ridge National Laboratory, cars have proven to be
resistant to EMP in actual tests using nuclear weapons as well as during more
recent tests (with newer cars) with the US Military's EMP simulators.
voor diegene die wat leesvoer in het engels willen![]()
http://www.textfiles.com/survival/emp.pro
staat trouwens nog veel meer leuk spul bij om te lezen
hoezo leeg ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is een interresant stukje. Maar na 2 weken kan ik me vorostellen dat bij elke wagen in het dorp de tank wel zo'n beetje helemaal droog staat. Wat ik me trouwens dan weer wel af vraag... hoe krijgt robert het voor elkaar om die overheids laptop van em 2 weken draaiende te houden op 1 batterij die niet opgeladen kan worden omdat er geen stroom is?
En vraagje, hij kreeg op de laptop de boodschap, I've been compromised, dat wil toch zeggen dat de dekmantel van die persoon achterhaald is of begreep ik het verkeerd?
Volgens mij betekent dat meer iets van "dat weet ik niet zeker".quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is een interresant stukje. Maar na 2 weken kan ik me vorostellen dat bij elke wagen in het dorp de tank wel zo'n beetje helemaal droog staat. Wat ik me trouwens dan weer wel af vraag... hoe krijgt robert het voor elkaar om die overheids laptop van em 2 weken draaiende te houden op 1 batterij die niet opgeladen kan worden omdat er geen stroom is?
En vraagje, hij kreeg op de laptop de boodschap, I've been compromised, dat wil toch zeggen dat de dekmantel van die persoon achterhaald is of begreep ik het verkeerd?
volgens mij betekend dat gewoon dat ie ontdekt is hoor..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat meer iets van "dat weet ik niet zeker".
dat zien we pas in seizoen 4.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef angel008 het volgende:
[..]
volgens mij betekend dat gewoon dat ie ontdekt is hoor..
maarja dan nog wie of wat zijn dat voor figuren ?
DAt is dan geen inclusieve "we" in mijn gevalquote:
nou als de serie aanslaat, zal het zeker wel weer uitgerekt worden, kijk maar naar Lost!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef angel008 het volgende:
[..]
gok of feit ?
zou namelijk wel heel langdradig worden dan
Volgens mij typte hij dat bericht, nadat hij gespot was vanuit de watertoren. Samen met het "Are they ours or theirs?" bericht volgens mij. Ik denk dat Robert ook niet meer weet wat er aan de hand is. Ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat het gaat om een interne machtstrijd, waarbij alles geoorloofd is, ook nukes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Let op je glazuur iigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef dutch_camel het volgende:
[..]
Volgens mij typte hij dat bericht, nadat hij gespot was vanuit de watertoren. Samen met het "Are they ours or theirs?" bericht volgens mij. Ik denk dat Robert ook niet meer weet wat er aan de hand is. Ik krijg ook steeds meer het vermoeden dat het gaat om een interne machtstrijd, waarbij alles geoorloofd is, ook nukes.
Dit omdat de nukes zonder enige waarschuwing kwamen, in ieder geval op Denver als Atalanta. In Atlanta hoorde je ook geen luchtalarm (Voicemail bericht). US heeft een detectie systeem voor binnenkomende objecten, en blijkbaar waren de nukes of niet gedetecteerd (stealth?), of afkomstig van eigen bodem, waardoor de response van alarmsystemen niet meer op tijd in actie kon komen (of er geen gevaar in zag, omdat de nukes als friendey gemarkeerd werden)? Ik ben nog steeds benieuwd of het H-bommen of A-bommen waren. Enige wat ik bijna zeker weet, is dat ze hoog zijn ontploft. Zeer weinig fallout, geen (radioactieve) stof regen of as regen, dus niet dicht genoeg bij de grond om zooi op te zuigen. Ik gok op de eerste.
Vanvond meer lekker Ep 6 kijken, ben wel erg benieuwd naar het EO effect![]()
niet afhaken joh, dan zie je volgende week nie hoe Jake een sukkeltje redt of een brandende auto blustquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:52 schreef Janteh het volgende:
als het zo door gaat kap ik ook met kijken, wat een droge bende allemaal. Mischien een minuut interresante dingen met betrekking tot het verhaal en voor de rest weer allemaal familie drama wat geen moer met het verhaal te maken heeft.
Het moet trouwens wel saai zijn daar in Jericho, in 2 weken tijd is het belangrijkste wat er gebeurd dat de mais wordt binnen gehaald en dat er wat paarden worden gestolenen dat terwijl half amerika genuked is.
Stel je voor dat Agaat een pot met augurken laat valen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
niet afhaken joh, dan zie je volgende week nie hoe Jake een sukkeltje redt of een brandende auto blust
![]()
![]()
Dode vogels.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:36 schreef MaJo het volgende:
Heb net de pilot gezien en het ziet er veelbelovend uitIk ga zo de andere 5 afleveringen maar eens binnenhalen
Beetje jammer dat je buiten Amerika niet gratis de afleveringen op de website kunt bekijken
Even een vraagje over het eind van de pilot: wat ziet dat meisje nou op de weg liggen? Kon het niet goed zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |