abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42795504
De aflevering van vandaag bepaalt of ik het blijf volgen ja of nee.

Ik word schijtziek van die outro's van 3 minuten met een beetje muziek waar je ziet hoe iedereen wat doet.
Voor de rest erger ik me dood aan dat moraalridders achtige gedrag van sommige personen.
Want some action & fast of ik wacht tot hij retail ooit eens uitkomt.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 19 oktober 2006 @ 07:59:37 #177
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42795527
Ik vraag me af of ze de ballen hebben om de enige neger uit het dorp écht de bad guy te laten zijn.
Ik ga naar huis.
pi_42795540
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 07:59 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af of ze de ballen hebben om de enige neger uit het dorp écht de bad guy te laten zijn.
Volgens mij heeft ie verstand van nucleaire shit/testen/ en/of aanslagen
JOHNNY HEITINGA
pi_42796196
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 07:59 schreef nietzman het volgende:
  FOK!fotograaf donderdag 19 oktober 2006 @ 09:13:11 #180
151126 angel008
pi_42796376
hmm in ep 5 doen ze wel hun best ja
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:14:14 #181
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_42798916
Ik vraag me nu af wat Jake precies verbergt, z'n pa zei dat het hem niets kon schelen precies toen ie iets wou vertellen
When all else fails, you always have delusion.
  FOK!fotograaf donderdag 19 oktober 2006 @ 11:45:25 #182
151126 angel008
pi_42799696
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me nu af wat Jake precies verbergt, z'n pa zei dat het hem niets kon schelen precies toen ie iets wou vertellen
jup en dan nog het gedeelte dat de ''bad guy'' zn paspoort gaat checken dan staat ie ineens op flagged pasports what's up with that ?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 12:03:26 #183
87680 Mirel
pi_42800230
Outlaw ofzo?
pi_42804735
wow echt vet dat stukje op het eind, ik had echt van godver weer tot volgende week wachten.. let the ground shakeee........ mooi om te zien datte in de lucht...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:42:10 #185
87680 Mirel
pi_42804906
Zeker een overvliegende raket, of in de buurt gelanceerde.
pi_42806532
Ik vind het vreemd gaande sulletje nog steeds een groot minpunt van de serie.

Die Hawkins begin ik ook vervelend te vinden, maar das meer van nieuwsgierigheid.. ik wil weten wat die man is, en wat die man allemaal weet (ook over Jake nou dus...)

Verder vind ik het wel grappig dat de plaatselijke supermarkt al opnieuw bevoorraadt is (met alles uit de trein), maar het hele dorp wel dag in dag uit op zijn luie reet in het cafe kan zitten en de alcohol maar kan blijven stromen :d
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  FOK!fotograaf donderdag 19 oktober 2006 @ 15:42:17 #187
151126 angel008
pi_42806945
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het vreemd gaande sulletje nog steeds een groot minpunt van de serie.

Die Hawkins begin ik ook vervelend te vinden, maar das meer van nieuwsgierigheid.. ik wil weten wat die man is, en wat die man allemaal weet (ook over Jake nou dus...)

Verder vind ik het wel grappig dat de plaatselijke supermarkt al opnieuw bevoorraadt is (met alles uit de trein), maar het hele dorp wel dag in dag uit op zijn luie reet in het cafe kan zitten en de alcohol maar kan blijven stromen :d
vind ik ook..

ook het feit dat de bibliotheek enzo in de brand is gevlogen..

ikzelf zou bij zoiets (ookal weetje weinig maar wat ze weten is genoeg)

bij elke kans die je hebt allerlei spullen in stock maken

water/accu's/benzine/etc

wegen in de gaten houden.

wat voor wapens hebben ze daar ? alleen die van de politie of zijn er meerdere zo ja bewapen alle mensen die het kunnen met wapens/genoeg munitie eer er mensen komen met kwade bedoelingen.

ze zijn nu weer afhankelijk van de stroom van de centrale ?

waar komt dit vandaan mischien een idee om hier te gaan kijken voor de overlevende.

is er een hardware store die zonnepanelen verkoopte zo ja zsm ophangen die dingen en aansluiten aan de beschikbare accu's

maar nee.. allee dingen die ik uberhoud als jong iemand in mn hoofd krijg om te gaan doen als er zoiets gebeurd word vervangen door dagen in die kroeg te hangen...

sigh..

angel008 had nu all een compleet fort verwacht ergens daaro...
pi_42808251
ik moet eerlijk zeggen dat deze serie best wel kut is
pi_42808987
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:42 schreef angel008 het volgende:

[..]

vind ik ook..

ook het feit dat de bibliotheek enzo in de brand is gevlogen..

ikzelf zou bij zoiets (ookal weetje weinig maar wat ze weten is genoeg)

bij elke kans die je hebt allerlei spullen in stock maken

water/accu's/benzine/etc

wegen in de gaten houden.

wat voor wapens hebben ze daar ? alleen die van de politie of zijn er meerdere zo ja bewapen alle mensen die het kunnen met wapens/genoeg munitie eer er mensen komen met kwade bedoelingen.

ze zijn nu weer afhankelijk van de stroom van de centrale ?

waar komt dit vandaan mischien een idee om hier te gaan kijken voor de overlevende.

is er een hardware store die zonnepanelen verkoopte zo ja zsm ophangen die dingen en aansluiten aan de beschikbare accu's

maar nee.. allee dingen die ik uberhoud als jong iemand in mn hoofd krijg om te gaan doen als er zoiets gebeurd word vervangen door dagen in die kroeg te hangen...

sigh..

angel008 had nu all een compleet fort verwacht ergens daaro...
Paniekert

Als ze niet met zijn alle in de kroeg zaten hadden ze het bericht van de president ook niet gezien
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:09:24 #190
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42817012
Jake is dus in al die landen in Zuid-Amerika geweest voor zover ik het begreep... Dat wordt dus nog interessant
Lekker einde met die overvliegende raketten Laat ep6 maar komen!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:10:28 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42817045
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Paniekert

Als ze niet met zijn alle in de kroeg zaten hadden ze het bericht van de president ook niet gezien
Ik heb dat anders ook nog steeds niet gezien omdat de feed uiteindelijk wegviel. Wat een anti-climax .
2000 light years from home
pi_42817061
en ja hoor, weer een rampje in het dorp zelf, laat gvd eens de buitenwereld zien
pi_42818013
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
en ja hoor, weer een rampje in het dorp zelf, laat gvd eens de buitenwereld zien
Dat ze het niet laten zien is juist de kracht van deze serie.
pi_42818188
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
Idd, de interne "rampen" zijn van een lachwekkend niveau. paar vlametjes en een hoestend kind dat "net op tijd" gered wordt...boeit me niet. Fik maar af dat kind, ik wil het grote geheel weten. Dat er nog wat dramatische ontwikkelingen zijn op het persoonlijke vlak ŕ la, maar die "spannende" problemen die de gemeenschap dapper het hoofd biedt halen het gemiddelde niveau echt enorm omlaag. Alsof ze op drie fietsen tegelijk zijn gesprongen terwijl er maar geld/inspiraties/sfxs waren voor twee.

Maar mooi einde met die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42818279
Deze aflevering werd steeds beter naarmate hij vorderde!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:48:16 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42818303
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat ze het niet laten zien is juist de kracht van deze serie.
Het is wel het mysterieuze aan de serie natuurlijk, maar ze moeten wel naar kennis van de buitenwereld toewerken natuurlijk .
2000 light years from home
pi_42819695
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:45 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Idd, de interne "rampen" zijn van een lachwekkend niveau. paar vlametjes en een hoestend kind dat "net op tijd" gered wordt...boeit me niet. Fik maar af dat kind, ik wil het grote geheel weten. Dat er nog wat dramatische ontwikkelingen zijn op het persoonlijke vlak ŕ la, maar die "spannende" problemen die de gemeenschap dapper het hoofd biedt halen het gemiddelde niveau echt enorm omlaag. Alsof ze op drie fietsen tegelijk zijn gesprongen terwijl er maar geld/inspiraties/sfxs waren voor twee.

Maar mooi einde met die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hoeft niet te spoilen, aflevering is geweest he , en volgens mij waren het idd missiles!
pi_42819720
Ben hm nu aan het kijken.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:41:44 #199
87680 Mirel
pi_42820425
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Miguel het volgende:
Jake is dus in al die landen in Zuid-Amerika geweest voor zover ik het begreep... Dat wordt dus nog interessant
Lekker einde met die overvliegende raketten Laat ep6 maar komen!
Zuid-Amerika?
pi_42821468
Wat ik me trouwens tijdens de aflevering ook afvroeg... wat moest Robert Hawkins met een (het leek me) russische hotmail pagina? (Boven in stond gewoon het .net logo)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')