ik zit nu op mn stage maar ga het zeker volgenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Kwyjibo het volgende:
Net aflevering 2 gekeken, erg goed allemaal!Zijn er nog meer mensen die deze serie volgen of gaan volgen?
Er schijnen trouwens ook webisodes van jericho te zijn. Een soort van aanvulling van de uitzendingen van tv. Meer info hierover
Ik word steeds nieuwsgieriger naar aflevering 2, maar die is op dit moment nog 70 km en 24 uur van mij verwijderdquote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Kwyjibo het volgende:
Net aflevering 2 gekeken, erg goed allemaal!Zijn er nog meer mensen die deze serie volgen of gaan volgen?
Als ik die reacties zo lees mogen we blij zijn dat we die webisodes hier in Europa niet kunnen zien.quote:Er schijnen trouwens ook webisodes van jericho te zijn. Een soort van aanvulling van de uitzendingen van tv. Meer info hierover
Druk druk.. wat is drukquote:Op donderdag 28 september 2006 16:04 schreef Virus3000 het volgende:
Gaat weer druk worden binnenkort.
Jericho, Lost, 24, Prisonbreak, Invasion (mss), The 4400
Iddquote:Op donderdag 28 september 2006 16:48 schreef Miguel het volgende:
[..]
Druk druk.. wat is drukMaandag is pas druk!
Verder een toffe aflevering, shot met die punaises op het eind was erg goed![]()
Laat ep3 maar komen!
misschien hoort hij wel bij de vijand? dat hij daarom weet waar al de bommen zijn gevallen?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef Jivis het volgende:
Die negert bleef maar punaises prikken op het eind, aardig wat bommen ontploft dus. Maar waarom vertelt die daar niks over tegen de rest? Om het uitbreken van paniek tegen te gaan?
ik vermoed dat de buitenwereld een beetje mysterieus blijft. Het doet me wel wat denken aan War of the Worlds...quote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Flink wat bommen gevallen dus
. Ben benieuwd of we ooit nog wat van de buitenwereld te zien krijgen.
Ja, maar ze weten nog niet wat er zich in de buitenwereld heeft afgespeeld. Misschien is er wel helemaal geen nucleaire ontploffing geweest, maar iets wat daarop lijkt. En blijkt er uiteindelijk niks aan de hand te zijn. Ik raad je trouwens aan het stukje over Prison Break tussen spoiler-tags te plaatsen, aangezien die aflevering nog niet in NL is uitgezonden (dacht ik).quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:37 schreef Agrippina het volgende:
Wat het voor mij momenteel zo spannend maakt is dat ik me afvraag of ze 't allemaal echt realistisch zullen blijven doen. Want hoe lang moet je wel niet in een schuilkelder blijven voor die fallout uitgewerkt is? En worden de mensen die gewoon thuis blijven zitten straks niet allemaal ziek? En hebben die mensen in de mijn wel genoeg eten om daar weken of maanden af te wachten?
Als ze in aflevering 3 straks allemaal vrolijk hun huizen uitkomen en er niks aan de hand is, dan kap ik er gelijk mee, denk ik.
Mijn man kijkt naar Prison Break en ergert zich onwijs aan de onwerkelijke situaties (een dierenarts die iemands afgehakte hand er eventjes weer aannaait?). Maar hij houdt het nog wel vol, dus 't zal toch nog wel iets inhouden.
Een waterstofbom waarbij de ontploffing een gevolg is van kernfusie is gewoon schoon. ik heb geen idee of er veel van zijn, maar deze bommen veroorzaken geen fall-out en je ziet ook een paddstoel als ze ontploffen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar ze weten nog niet wat er zich in de buitenwereld heeft afgespeeld. Misschien is er wel helemaal geen nucleaire ontploffing geweest, maar iets wat daarop lijkt. En blijkt er uiteindelijk niks aan de hand te zijn. Ik raad je trouwens aan het stukje over Prison Break tussen spoiler-tags te plaatsen, aangezien die aflevering nog niet in NL is uitgezonden (dacht ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ep2quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef Burbo het volgende:
S2 was ook weer goed. En ik hoop inderdaad ook dat het een beetje realistisch blijft. Lost is op die manier wel verneukt geraakt (maar ik blijf het wel kijken waarschijnlijk)
Jij kijkt series door diskettes heen en weer te sturen met een postduif?quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:10 schreef HiZ het volgende:
Ik ben nou al een dag of 3 bezig om deel 2 binnen te slepen, ik heb nog nooit met een lopende serie gehad dat het zo sloom ging.
Zo voelt het bij deze serie wel ja. Meestal heb ik afleveringen hoogstens een paar uur nadat ze in de VS zijn uitgezonden, soms zelfs vóór uitzending. Maar dit is echt alsof ik een oude aflevering van Buffy probeer binnen te halen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Jij kijkt series door diskettes heen en weer te sturen met een postduif?
Eweka, Grabit, Binsearch. Heb je hem in een kwartiertjequote:Op zaterdag 30 september 2006 10:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zo voelt het bij deze serie wel ja. Meestal heb ik afleveringen hoogstens een paar uur nadat ze in de VS zijn uitgezonden, soms zelfs vóór uitzending. Maar dit is echt alsof ik een oude aflevering van Buffy probeer binnen te halen.
Ik heb besloten om de serie te blijven volgen. Episode 3 was best goed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:26 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. ik wil episode 3 nog wel proberen, maar als het dit geneuzel blijft dan gaat het bij mij gewoon in dezelfde categorie als 'three moons over milford'. De files dus die ik weggooi als ik ruimte moet maken op mijn TV-schijf.
Of gelekt of een faketitel. Sowieso is het een 350mb aflevering zag ik, en die inferieure troep komt er bij niet meer op sinds ik een hdtv hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:57 schreef Merkie het volgende:
Hoe ken het nou dat aflevering 3 nu al te downloaden is? Hij wordt vanavond pas uitgezonden.
Vorige week had ik ook al een dag vantevoren aflevering 2, in HR-kwaliteit (700MB). Snap er geen hol vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:18 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Of gelekt of een faketitel. Sowieso is het een 350mb aflevering zag ik, en die inferieure troep komt er bij niet meer op sinds ik een hdtv heb![]()
Hmm oke dan ga ik toch even verder kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:20 schreef angel008 het volgende:
tja ik zit nu toch echt de 700 mb hdtv 5,1 te bekijken dus ik weet niet waar jij het download maar toch..
balen alleen dat ik nu moet eten/werken/schieten dus vanavond word het niets meer
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#October2006quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:36 schreef Caesu het volgende:
Jericho wordt op woensdagen uitgezonden.
Die is dan niet erg betrouwbaar blijkbaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#October2006
Hier staat donderdag. Vandaar mijn verwarring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |