Precies.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef nietzman het volgende:
Zolang die aanslagen niet door aliens of andere bovennatuurlijke elementen zijn gepleegd vind ik het een topserie.
Niet waarom die dat muurtje bouwt, eerder wat er in dat olie vat zit wat hij achter het muurtje neer zet...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef Jivis het volgende:
Was weer leuk.
Vraag me wel af waarom die Robert een muurtje bouwt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om hetgeen wat hij gestolen/gepakt heeft uit iemand/zijn garage te verbergen voor ook zijn familie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef Jivis het volgende:
Was weer leuk.
Vraag me wel af waarom die Robert een muurtje bouwt?
tja wat zou het zijn.. het is een groot vat dus het kan best benzine zijn of een of ander chemisch goedje..
]hoe dan ook ik vind het raar dat hij niet heeft gezegd waar de bommen gevallen zijn ik bedoel ze weten het nu ook..
maar wat weet hij dat de rest niet weet..
we kunnen de chinezen in iedergeval uitsluiten als schuldige..
edit:
wat me ook ff tegenvalt..
waar zijn die mensen van die 737... vliegtuig was leeg volgens hem.
die tanks die die zoon zag waarom zijn die niet naar het dorp gekomen om te kijken of er nog mensen waren.
die gozer heeft 20 minuten in de regen gelopen neem aan dat ie dik radioactief moet zijn geweest maar hij heeft blijkbaar helemaal niets..
ook slaat de geiger teller helemaal niets uit ? :S klopt toch niet..
al met all denk ik dat ze niet met een nuke zijn getroffen maar toch met iets anders..
edit spoiler weg discussion opend
[ Bericht 16% gewijzigd door angel008 op 06-10-2006 21:42:36 ]
+ nog wat feitjes.quote:The Chinese characters seen below the broadcast literally translate to "blood-sucking-insects he." The rest of the statement, which appears at the bottom of the screen, seems to be blocked by the newscaster
Inderdaad, ik krijg er daarom ook een beetje een Lost-gevoel bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:57 schreef Mirel het volgende:
Mooie serie, je blijft naar meer snakken, ik iig wel, wil zo graag weten wat er precies aan de hand is. Erg mooi neergezet.![]()
De schrijvers moeten dingen gaan bedenken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Mirel het volgende:
Bij Lost is het onderhand zo geworden dat de schrijvers zelf dingen moeten gaan bedenken, denk ik zo :/
Dus Robert is 1 van de bloedzuigende insecten zoals de chinise staatstelevisie bericht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een heerljike episode![]()
Vraag me af wat Richard nou in dat vat verstopt heeft, en achter dat muurtje wil verstoppen. Hij zegt ook zoiets van "We're not ready yet".
Schrijvers die zelf dingen bedenken, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Mirel het volgende:
Bij Lost is het onderhand zo geworden dat de schrijvers zelf dingen moeten gaan bedenken, denk ik zo :/
Ik ben niet zo heel bekend met atoombommetjes en waterstofbommetjes. Zover ben ik nooit bij de scheikundeles gekomenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus Robert is 1 van de bloedzuigende insecten zoals de chinise staatstelevisie bericht?![]()
Hij heeft het trouwens aan het begin van de aflevering over een waterstofbom die misschien af gegaan is in Denver, misschien dat daarom de broer van die dove meid niet besmet is na 20minuten in de regen en daarom ook niks gevonden word met de geigerteller? (Waterstofbommen zijn toch niet radioaktief, maar krijg je daar wel Paddenstoelen van? )
Yepquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dus wel een paddestoel effect.
Handig voor vervelende broertjes en/of buurjongetjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:34 schreef Camplo het volgende:
Bouw je eigen atoombom.
Maak je eigen atoombom
Alhoewel het ontwikkelen van een atoombom erg ingewikkeld is, is het bouwen ervan een fluitje van een cent. Het bouwen kost tussen de ¤ 5.000 en ¤ 25.000, afhankelijk wat je wilt doen met de bom als hij klaar is.
Constructiemethode:
Schaf 110 kg plutonium (van wapenkwaliteit) aan bij de lokale dealer. Een nucleaire krachtcentrale is niet aan te raden; als er ineens grote hoeveelheden plutonium missen, worden de plaatselijke werknemers waarschijnlijk kwaad. Ik raad aan de dichtstbijzijnde terrorist te raadplegen (denk aan Afghanistan, Libië of Noord-Ierland), of de natuurkundige laboratoria van de Russische universiteiten (die hebben altijd nog wel wat liggen)
Houdt er rekening mee dat plutonium, zeker in pure vorm, ietwat gevaarlijk is. Was daarom je handen na het hanteren van het materiaal met warm water en zeep, en laat je kinderen of huisdieren er niet in spelen of het opeten. Het plutonium dat je overhebt kun je straks uitstekend gebruiken als rattengif of insecticide. Je zou kunnen overwegen het te bewaren in een loden container, als je er nog eentje hebt liggen, anders voldoet een koffieblik ook.
Knutsel een metalen verpakking in elkaar. Hier kan je verschillende soorten plaatstaal voor gebruiken en die in de gewenste vorm buigen. Ook zou je gebruik kunnen maken van een voorgevormde verpakkingen zoals koffertjes, lunchdoosjes, een '57 Buick of het al eerder genoemde koffieblik. Gebruik in geen geval aluminiumfolie.
Kneed het plutonium in twee halve bollen en breng deze aan in de verpakking, 4 cm van elkaar af. Gebruik siliconenkit om de plutoniumstof bij elkaar te houden.
Koop nu 220 kg trinitrotolueen (TNT). Gel-ignite is een stuk beter maar moeilijker te verwerken. Probeer de lokale doe-het-zelver, die zou u van dienst moeten zijn.
Pak het TNT rond de halve bollen die je in stap 4 hebt gemaakt. Als je geen Gel-ignite gebruikt, kan je het beste TNT gebruiken in combinatie met Playdough of een andere speelklei (voor de stevigheid). Gekleurd klei kan worden gebruikt maar dit is niet het punt om modebewust te worden. Als de bom eenmaal klaar is kan je hem nog altijd voorzien van een kleurtje.
Steek een paar elektriciteitsdraadjes in de TNT, en verbindt deze met je alarmklok. Als laatste moet je nog de verpakking voorzichtig sluiten. Je bom is nu klaar voor gebruikt. Veel plezier!
Ze worden betaald per afleveringquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef Mirel het volgende:
Ja jemig, ik bedoelde dat bij Lost de schrijvers volgens mij niet weten wat ze willen..
Eerst Keith Urban met Once in a Lifetime en helemaal aan het eind speelt Narcolepsy van Third Eye Blind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:31 schreef koenimex het volgende:Weet iemand trouwens hoe het liedje heet wat op het eind van de aflevering te horen is?
Ja, ik zit ook een beetje in dezelfde trein. Alleen als ik me volgende week echt verveel ga ik nog kijken denk ik. Dit soort series moet het hebben van theorieën en zo, maar tot nu toe krijgen we zo extreem lage doses feiten dat je er eigenlijk niks mee kunt. En dan is wat er overblijft een aantal clichématige karakters die weinig interessants doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nu een paar afleveringen gezien en ik vind er eigenlijk niks aan. De pilot vond ik erg okay, maar op de een of andere manier kunnen de overige afleveringen me niet zo boeien. Ik haak af.
Morgen Vandaag is donderdag, dus jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Pas donderdag te zien voor ons zeker?
Dat dacht ik ook. Het is iig zeker dat hij voorkennis had, en anderen met hem. Maar die Victor wou meer dan alleen zijn familie meenemen, wat eigenlijk de afspraak was geloof ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:16 schreef opinionr het volgende:
De serie moet nog een beetje op gang komen, maar volgens mij heeft het best wel potentieel.
De neger is blijkbaar lid van een groepering.
Hij doet ook erg geheimzinnig.. een soort sleeper cell misschien?
Ik zou nu toch meer aan een coup gaan denken.
bronquote:CBS GIVES "JERICHO" A FULL-SEASON ORDER
CBS has given JERICHO, its freshman hit drama about the aftermath of a nuclear explosion on a small, peaceful Kansas town, a full season order.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
The KIllersquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:46 schreef koenimex het volgende:
Heb net gekeken, vond het best leuk. Ook wel benieuwd naar Heroes, waar ik iets over gelezen heb ergens anders op FOK!. Goede muziekkeuze ook, Goo Goo Dolls, Snow Patrol. Maar da's van ondergeschikt belang.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef Merkie het volgende:
Spoiler over aflevering 7:Zijn er ook nog spoilers van andere afleveringen en waar heb je deze info vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel cool tot nu toe, echt een serie waar ik van hou.
Las ik op IMDBquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zijn er ook nog spoilers van andere afleveringen en waar heb je deze info vandaan?Vind het wel cool tot nu toe, echt een serie waar ik van hou.
Hier staan nog een paar (onder Jericho).quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zijn er ook nog spoilers van andere afleveringen en waar heb je deze info vandaan?Vind het wel cool tot nu toe, echt een serie waar ik van hou.
Volgens mij heeft ie verstand van nucleaire shit/testen/ en/of aanslagenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:59 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af of ze de ballen hebben om de enige neger uit het dorp écht de bad guy te laten zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:59 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af of ze de ballen hebben om de enige neger uit het dorp écht de bad guy te laten zijn.
jup en dan nog het gedeelte dat de ''bad guy'' zn paspoort gaat checken dan staat ie ineens op flagged pasports what's up with that ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:14 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me nu af wat Jake precies verbergt, z'n pa zei dat het hem niets kon schelen precies toen ie iets wou vertellen
vind ik ook..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind het vreemd gaande sulletje nog steeds een groot minpunt van de serie.
Die Hawkins begin ik ook vervelend te vinden, maar das meer van nieuwsgierigheid.. ik wil weten wat die man is, en wat die man allemaal weet (ook over Jake nou dus...)
Verder vind ik het wel grappig dat de plaatselijke supermarkt al opnieuw bevoorraadt is (met alles uit de trein), maar het hele dorp wel dag in dag uit op zijn luie reet in het cafe kan zitten en de alcohol maar kan blijven stromen :d
Paniekertquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:42 schreef angel008 het volgende:
[..]
vind ik ook..
ook het feit dat de bibliotheek enzo in de brand is gevlogen..
ikzelf zou bij zoiets (ookal weetje weinig maar wat ze weten is genoeg)
bij elke kans die je hebt allerlei spullen in stock maken
water/accu's/benzine/etc
wegen in de gaten houden.
wat voor wapens hebben ze daar ? alleen die van de politie of zijn er meerdere zo ja bewapen alle mensen die het kunnen met wapens/genoeg munitie eer er mensen komen met kwade bedoelingen.
ze zijn nu weer afhankelijk van de stroom van de centrale ?
waar komt dit vandaan mischien een idee om hier te gaan kijken voor de overlevende.
is er een hardware store die zonnepanelen verkoopte zo ja zsm ophangen die dingen en aansluiten aan de beschikbare accu's
maar nee.. allee dingen die ik uberhoud als jong iemand in mn hoofd krijg om te gaan doen als er zoiets gebeurd word vervangen door dagen in die kroeg te hangen...
sigh..
angel008 had nu all een compleet fort verwacht ergens daaro...
Ik heb dat anders ook nog steeds niet gezien omdat de feed uiteindelijk wegviel. Wat een anti-climaxquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Paniekert
Als ze niet met zijn alle in de kroeg zaten hadden ze het bericht van de president ook niet gezien
Dat ze het niet laten zien is juist de kracht van deze serie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
en ja hoor, weer een rampje in het dorp zelf, laat gvd eens de buitenwereld zien![]()
Idd, de interne "rampen" zijn van een lachwekkend niveau. paar vlametjes en een hoestend kind dat "net op tijd" gered wordt...boeit me niet. Fik maar af dat kind, ik wil het grote geheel weten. Dat er nog wat dramatische ontwikkelingen zijn op het persoonlijke vlak à la, maar die "spannende" problemen die de gemeenschap dapper het hoofd biedt halen het gemiddelde niveau echt enorm omlaag. Alsof ze op drie fietsen tegelijk zijn gesprongen terwijl er maar geld/inspiraties/sfxs waren voor twee.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef Wouter2006 het volgende:
en ja hoor, weer een rampje in het dorp zelf, laat gvd eens de buitenwereld zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Het is wel het mysterieuze aan de serie natuurlijk, maar ze moeten wel naar kennis van de buitenwereld toewerken natuurlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat ze het niet laten zien is juist de kracht van deze serie.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd, de interne "rampen" zijn van een lachwekkend niveau. paar vlametjes en een hoestend kind dat "net op tijd" gered wordt...boeit me niet. Fik maar af dat kind, ik wil het grote geheel weten. Dat er nog wat dramatische ontwikkelingen zijn op het persoonlijke vlak à la, maar die "spannende" problemen die de gemeenschap dapper het hoofd biedt halen het gemiddelde niveau echt enorm omlaag. Alsof ze op drie fietsen tegelijk zijn gesprongen terwijl er maar geld/inspiraties/sfxs waren voor twee.
Maar mooi einde met dieje hoeft niet te spoilen, aflevering is geweest heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en volgens mij waren het idd missiles!
Zuid-Amerika?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Miguel het volgende:
Jake is dus in al die landen in Zuid-Amerika geweest voor zover ik het begreep... Dat wordt dus nog interessant
Lekker einde met die overvliegende rakettenLaat ep6 maar komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |