helaas ook ik begin dit te vrezen (en invasion vond ik ook een goeie serie en helaas met een open eind_quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:53 schreef HuubTuub het volgende:
Ik hoop dat het tempo iets hoger komt te liggen. Het is nu wel erg traag met suffe verhaallijnen die het plot niet lijken te steunen.
Waarschijnlijk was het eerste plan een serie van 12 aflevering en moet het nu opegerkt worden naar 23. Dezelfde fout als bij "Invasion" van ABC. Ze willen het mysterie allemaal te lang voor zich uit schuiven.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit een serie moet worden van meerdere seizoenen.
Integendeel, het verhaal van 'het Amerika na een grote ramp" is in mijn oven vrij rechtlijnig. Dat ze nu na een maand nog niets van de buitenwereld hebben gehoord vind ik maar een beetje raar. Ze weten nog geen kont.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Chen het volgende:
Dit is volgens mij echt wel zo'n serie die je super lang kan door laten gaan
De kosten van reclamezendtijd voor de komende maanden wordt op basis van de kijkcijfers in november bepaald, die periode wordt Sweeps genoemd. Hoe meer kijkers in november, hoe hoger de inkomsten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:51 schreef Da_Ripper het volgende:
ik heb het even gezocht, maar kon het niet zo snel vinden..
wat is de November Sweep?
quote:
Thxquote:
Idd, ik ben nog niet zo enthousiast over Jericho dat ik tijd wil steken in karakterbeschrijvingen en een korte zoektocht naar fansites leverde ook niet veel op...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:42 schreef Wouter2006 het volgende:
Goeie OP, een betere verdient Jericho dan ook niet!
Er staat:quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef dapluiz het volgende:
http://www.cbs.com/primetime/jericho/digital.php
ehm is dit echt zo of is dit gewoon een grapje ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Er staat:
In the weeks before the nuclear blasts, Robert Hawkins was gathering intel on how to survive a nuclear attack from people around the country. Who were these people? What did Hawkins know? What was he doing?
Maar Ihet filmpje is alleen maar voor US-citizens te zien![]()
Zou het verstandig zijn om zelf nu ook wat van die intel te verschaffen?
Hoe reeel is de kans dat er hier nukes afgaan?
Voor diegene die het nog niet wisten,er liggen namelijk nukes in NL
Zelf niet nee, maar de Amerikanen hebben hier een paar nukes liggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef angel008 het volgende:
voor zover ik weet heeft nederland toch geen nucleaire wapens ?
Ik kan zo snel geen concrete bewijzen leveren, maar google anders "atoombommen, vliegbasis Volkel"quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef angel008 het volgende:
[..]
ehm is dit echt zo of is dit gewoon een grapje ?
voor zover ik weet heeft nederland toch geen nucleaire wapens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |